Taas Hietikonkadulla meinas jäädä suojatiellä alle

Anonyymi-ap

Joku mies ajoi puhelin korvalla Keskuskadulta Hietikonkadulla kun kävelin puolessa välissä suojatietä, peräännyin alta pois

Ei kyllä nähnyt minua ollenkaan vaikka aamupäivällä klo 10 näkyvyys hyvä

Puhelin vei huomion täysin
Ei ihme että näitä loukkaantumisia ja kolareita sattuu.

83

807

Vastaukset 83

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

mene töihi nii ei oo aikaa kävellä tohon aikaa aamusta. ja oisit ees kattonu tuleeko se auto.

• Anonyymi00002

Voihan sitä ihmiset olla kesälomalla tai olla töissä pihalla tai olla ruokatunnilla. Mikähän tämä " mene töihin" iskulause oikein on, melkein joka viestiketjussa viljellään..taitaa olla saman henkilön laittamia...miten ehtiikään täälä roikkumaan, jos itse käy töissä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voihan sitä ihmiset olla kesälomalla tai olla töissä pihalla tai olla ruokatunnilla. Mikähän tämä " mene töihin" iskulause oikein on, melkein joka viestiketjussa viljellään..taitaa olla saman henkilön laittamia...miten ehtiikään täälä roikkumaan, jos itse käy töissä.

Kuka enää viittii kesälomia pitää. Sillonha se vasta isompi tilipussi tulee. Ja joo olen myös itekki töissä ja pitempiä päiviä toisinku sinä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuka enää viittii kesälomia pitää. Sillonha se vasta isompi tilipussi tulee. Ja joo olen myös itekki töissä ja pitempiä päiviä toisinku sinä.

Kesät töissä, talvet kortistossa ja kuutamo keikkaa...Suomi nousuun.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kesät töissä, talvet kortistossa ja kuutamo keikkaa...Suomi nousuun.

Ympärivuoden töissä. Ja joka päivä kellon ympäri 247. Olkoot juhannus joulu taikka mikä pyhä nii töissä ollaan. Mites sinun työt?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ympärivuoden töissä. Ja joka päivä kellon ympäri 247. Olkoot juhannus joulu taikka mikä pyhä nii töissä ollaan. Mites sinun työt?

40 vuotta töitä takana yhtä soittoa, ansaitut lomat aina pidetty, niin jaksaa tehdä töitä. Taksarit on 24/7 töissä ympäri vuoden. Mutta eihän sitä koko aikaa ratissa olla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

40 vuotta töitä takana yhtä soittoa, ansaitut lomat aina pidetty, niin jaksaa tehdä töitä. Taksarit on 24/7 töissä ympäri vuoden. Mutta eihän sitä koko aikaa ratissa olla.

Vai oikee 40vuotta🤣 enne vanhaa oltii yli 60vuotta työelämäs että revippä siitä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vai oikee 40vuotta🤣 enne vanhaa oltii yli 60vuotta työelämäs että revippä siitä.

No se et kyllä ole sinä joka 60 vuotta on töitä tehnyt

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No se et kyllä ole sinä joka 60 vuotta on töitä tehnyt

En minä mutta enne vanhaa niitä oli. Ainaki vuosina 1700-1950 luvulla.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Uskallan epäillä ku kerkeet täälä roikkuun keskellä päivää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uskallan epäillä ku kerkeet täälä roikkuun keskellä päivää.

Taksikuskin ehtii kun odottaa soittoa Kela kyydistä.

• Anonyymi00012

Kyllä pitää olla valppaana, että pysyy hengissä. onneksi et jäänyt alle.
      Tällä palstalla on taas eksytty alkuperäisestä aiheesta, mutta ei näitä keskenkasvuisia saa millään kuriin - harmi.

• Anonyymi00013

Mene sinä töihi

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mene sinä töihi

Mun ei tartte, mä olen eläkkeellä😁

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mun ei tartte, mä olen eläkkeellä😁

Laiska

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Laiska

Kummaa, että Hietikonkadulla meinaa jäädä suojatiellä auton alle. Eihän sillä kadulla edes ole suojatietä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kummaa, että Hietikonkadulla meinaa jäädä suojatiellä auton alle. Eihän sillä kadulla edes ole suojatietä.

Mene töihi

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Samaa mietin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Samaa mietin.

Mene töihi

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mene töihi

Mielelläni menisin, ellen olisi lomautettuna.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mielelläni menisin, ellen olisi lomautettuna.

Menet silti

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Menet silti

Mene sinä hoitoon.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mene sinä hoitoon.

Ei kerkee ku pitää olla töis

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos ajat autolla Hietikonkadulta Keskuskadulle niin eikö siinä kohdassa ole suojatietä, jota pitkin Hietikonkatu ylitetään, jos et sitä ole nähnyt niin käynti optikolla riittää korjaamaan tilanteen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos ajat autolla Hietikonkadulta Keskuskadulle niin eikö siinä kohdassa ole suojatietä, jota pitkin Hietikonkatu ylitetään, jos et sitä ole nähnyt niin käynti optikolla riittää korjaamaan tilanteen.

Mene jo töihi

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mene jo töihi

Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä

Rikkaat käy töissä ja köyhät makaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Rikkaat käy töissä ja köyhät makaa.

Käärinliinat sitten pullistelee henkisesti köyhällä

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Käärinliinat sitten pullistelee henkisesti köyhällä

Sulta sais lopettaa tuet ja rahahanat kiinni. Nii joha rupeet hakeen töitä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sulta sais lopettaa tuet ja rahahanat kiinni. Nii joha rupeet hakeen töitä

Pääomatuloilla ja sun verokertymällä voi maata ja nautiskella elämästä

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Pääomatuloilla ja sun verokertymällä voi maata ja nautiskella elämästä

Jääpähän sulta sitte elämä kokematta ku makaat ja lihoot kotona hautaan asti. Minä en tollasta elämää jaksais.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jääpähän sulta sitte elämä kokematta ku makaat ja lihoot kotona hautaan asti. Minä en tollasta elämää jaksais.

Matkustelua, harrastuksia, kaikkea mitä itse haluaa tehdä...elää ja kokea elämää vapaaherrana ilman orjuuttavaa pakkotyötä ja sitä kotona illalla sohvalla makaamista, ilman mainitsemaasi lihomista, kun pitää vetää seisovasta pöydästä ruokatunnilla maha täyteen niin ettei paidan napit mee kiinni, sitte persvako vilkkuen takaisin orja töihin, ei vaan pystyis

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Matkustelua, harrastuksia, kaikkea mitä itse haluaa tehdä...elää ja kokea elämää vapaaherrana ilman orjuuttavaa pakkotyötä ja sitä kotona illalla sohvalla makaamista, ilman mainitsemaasi lihomista, kun pitää vetää seisovasta pöydästä ruokatunnilla maha täyteen niin ettei paidan napit mee kiinni, sitte persvako vilkkuen takaisin orja töihin, ei vaan pystyis

Taitaa sun lapset hävetä sua. Ja mitäs työtön teet jos et saa ruokaa kaupoista etkä ravintoloista? Lähekkö pellolle tekeen leipää itelles.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Taitaa sun lapset hävetä sua. Ja mitäs työtön teet jos et saa ruokaa kaupoista etkä ravintoloista? Lähekkö pellolle tekeen leipää itelles.

Sinun verorahoilla saa ruokaa kaupasta ja ravintoloista. Kuka hullu tähän maahan lapsia tekee, kun ne joutuu niihin töihin mihin sinä kaikkia patistelet..loisiminen ja downshiftailu se vasta makeeta on ja saa sua huudatettua😂

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sinun verorahoilla saa ruokaa kaupasta ja ravintoloista. Kuka hullu tähän maahan lapsia tekee, kun ne joutuu niihin töihin mihin sinä kaikkia patistelet..loisiminen ja downshiftailu se vasta makeeta on ja saa sua huudatettua😂

Ootko vähä tyhmä?🤣🤣🤣🤣 Luuletko että kaupasta se ruoka tulee, kyllä se tulee pellolta. Kyllä kankaanpää on lapsiystävälline paikka asua. Eikä vaikuta mitenkää elämiseen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ootko vähä tyhmä?🤣🤣🤣🤣 Luuletko että kaupasta se ruoka tulee, kyllä se tulee pellolta. Kyllä kankaanpää on lapsiystävälline paikka asua. Eikä vaikuta mitenkää elämiseen.

Mee ny tyhmä tonkii pelloltas ruokaa pöytään, aika multasta murinaa syöt...oravannahkoilla varmaan maksat ostokset kaupassa

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mee ny tyhmä tonkii pelloltas ruokaa pöytään, aika multasta murinaa syöt...oravannahkoilla varmaan maksat ostokset kaupassa

esitätkö oikeesti tyhmää? kyllä kaikkien pitäs se tietää että ku peltoja viljellää nii sieltä se sunki puuros leipäs ja muutkin tulee kauppaan.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

esitätkö oikeesti tyhmää? kyllä kaikkien pitäs se tietää että ku peltoja viljellää nii sieltä se sunki puuros leipäs ja muutkin tulee kauppaan.

Työ sankarille prenikka rintaan ja kaikki työttömät kurjat sun peltoas kyntämään. Sä voit nauttia yhteiskunnan myöntämistä maaviljelytuista hyvällä omallatunnolla, samanlainen tukirohmu olet kuin työttömätkin. Ulkomailta sitä viljaa ja muutakin elintarviketta tulee, ei siinä sun yhteiskunnan tukiaisilla pystyssä pidettävää maatilaa tarvita, joten voit säästää kaikki moralisointisi vaikka niille puille mitä maatilkullasi kasvaa...mee oikeisiin töihin

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Työ sankarille prenikka rintaan ja kaikki työttömät kurjat sun peltoas kyntämään. Sä voit nauttia yhteiskunnan myöntämistä maaviljelytuista hyvällä omallatunnolla, samanlainen tukirohmu olet kuin työttömätkin. Ulkomailta sitä viljaa ja muutakin elintarviketta tulee, ei siinä sun yhteiskunnan tukiaisilla pystyssä pidettävää maatilaa tarvita, joten voit säästää kaikki moralisointisi vaikka niille puille mitä maatilkullasi kasvaa...mee oikeisiin töihin

Voivoi kuule mä oon omavarane maanviljelijä🤣🤣. Että revippä siitä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Niinhän ne kaikki jyväjussit väittää😂

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Niinhän ne kaikki jyväjussit väittää😂

Onhan se tanskalaine maajussiki omavarane. Ja syö säki vaa sitä puhasta kotimaista ruokaa. Ulkomaisis ruuissa on kaikkia pöpöjä mitä lie.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Onhan se tanskalaine maajussiki omavarane. Ja syö säki vaa sitä puhasta kotimaista ruokaa. Ulkomaisis ruuissa on kaikkia pöpöjä mitä lie.

Samassa eu:ssa on Tanskan ja Suomen jyväjemmarit, samoilla säännöillä, myrkyillä ja antibiooteilla pelataan, ihan turha puhua puhtaasta kotimaisesta ruuasta, itsepetosta ja oman asian pönkitystä

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Samassa eu:ssa on Tanskan ja Suomen jyväjemmarit, samoilla säännöillä, myrkyillä ja antibiooteilla pelataan, ihan turha puhua puhtaasta kotimaisesta ruuasta, itsepetosta ja oman asian pönkitystä

Ei muuten pelata, täällä on eri maapohjia mitä muualla ei oo, ja erilaisia kasvatusmenetelmiä. Et sä kyllä tiiä mistään mitään.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei muuten pelata, täällä on eri maapohjia mitä muualla ei oo, ja erilaisia kasvatusmenetelmiä. Et sä kyllä tiiä mistään mitään.

Seliseli...ei se sun tuotokses oo yhtään puhtaampaa kun tanskalaisen jyväjussin, ei kai niitä ulkomaan tuotteita sais tänne tuoda jos ne olis niin myrkyllisiä kun sä pelkäät niiden olevan, iso mies ja puhelee ihan pehmeitä

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Seliseli...ei se sun tuotokses oo yhtään puhtaampaa kun tanskalaisen jyväjussin, ei kai niitä ulkomaan tuotteita sais tänne tuoda jos ne olis niin myrkyllisiä kun sä pelkäät niiden olevan, iso mies ja puhelee ihan pehmeitä

En pelkää, ja siks toiseksee kyllä vielä monet tuhannet suomalaiset haluaa enimmäkseen kotimaista ruokaa syyä. Ja nii sinäki syöt, ja muualla maailmassa syyää niitten oman maan ruokaa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

En pelkää, ja siks toiseksee kyllä vielä monet tuhannet suomalaiset haluaa enimmäkseen kotimaista ruokaa syyä. Ja nii sinäki syöt, ja muualla maailmassa syyää niitten oman maan ruokaa.

Viherpesua ja nurkkapatriotismia, kukaan ei kuole eu alueella tuotettuun ruokaan eikä Amerikan reissulla niitten sapuskoihin, Afrikassa ja Aasiassakin on turvallista syödä niitten ruokaa kunhan ei torikojusta mene ottamaan, ruoka ei ole myrkyllistä mutta bakteerit aiheuttaa tottumattomalle vaivaa, ruotsalaista perunaakin täälä tarjoavat varhaispottuna. Naudan sisäfilettäkään ei Kankaanpäässä saa kuin Lidlistä eteläamerikkalaisena, kotimainen liha puuttuu jostain kumman syystä. Ihan turha puhua että Suomiruoka olisi jotenkin ylivoimaista ja parempaa, marjatkin tulee ens syksynä virosta kun ei kotimaiset nouse metsästä ilman ulkomaalaisia lohenpääsopan syöjiä...siinä sitä kotimaan hyvyyttä kerrakseen, alkutuotantoa pyöritetään samalla tavalla kuin Kiinassa teollisuutta

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kotimaiset tomaatit ja kurkutkaan ei maistu miltään, kun kasvatetaan villapaakuissa ja kastelu vesi keinoravinteina on ainut ravinto. Nopeasti kasvaa maku vaan puuttuu, ulkomainen terttutomaatti ja kurkut on auringossa ja mullassa kasvaneet niin niissä on makuakin. Kaiken lisäksi halpatyövoima rehkii kotimaisilla kasvihuoneissa minimipalkoilla maksaen palkastaan kasvihuone yrittäjälle asumisestaankin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Viherpesua ja nurkkapatriotismia, kukaan ei kuole eu alueella tuotettuun ruokaan eikä Amerikan reissulla niitten sapuskoihin, Afrikassa ja Aasiassakin on turvallista syödä niitten ruokaa kunhan ei torikojusta mene ottamaan, ruoka ei ole myrkyllistä mutta bakteerit aiheuttaa tottumattomalle vaivaa, ruotsalaista perunaakin täälä tarjoavat varhaispottuna. Naudan sisäfilettäkään ei Kankaanpäässä saa kuin Lidlistä eteläamerikkalaisena, kotimainen liha puuttuu jostain kumman syystä. Ihan turha puhua että Suomiruoka olisi jotenkin ylivoimaista ja parempaa, marjatkin tulee ens syksynä virosta kun ei kotimaiset nouse metsästä ilman ulkomaalaisia lohenpääsopan syöjiä...siinä sitä kotimaan hyvyyttä kerrakseen, alkutuotantoa pyöritetään samalla tavalla kuin Kiinassa teollisuutta

Älä jauha omias. Kyllä se naudansisäfile on kotimaista niiku muutki, esim kanat ja possut. Ja kyllä noita mansikoita ja muita vaan kummasti nousee ja aina löytyy niitäki kaupoista. Ite tosin syön omasta maasta marjat ja säilön mansikat ennenku teen kiisseliä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kotimaiset tomaatit ja kurkutkaan ei maistu miltään, kun kasvatetaan villapaakuissa ja kastelu vesi keinoravinteina on ainut ravinto. Nopeasti kasvaa maku vaan puuttuu, ulkomainen terttutomaatti ja kurkut on auringossa ja mullassa kasvaneet niin niissä on makuakin. Kaiken lisäksi halpatyövoima rehkii kotimaisilla kasvihuoneissa minimipalkoilla maksaen palkastaan kasvihuone yrittäjälle asumisestaankin.

Kas kummaa kyllä minä maistan ja monet muutkin.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tässä kysäisen, että kuinka 24/7 alkutuottaja ehtii mitenkään olla puolen tunnin - tunnin välein tällaisella palstalla kommentoimassa? Ethän vain legendaa heitä maanviljelijyydestäsi. Kuinka ne maanviljelys- ym. työt nyt?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tässä kysäisen, että kuinka 24/7 alkutuottaja ehtii mitenkään olla puolen tunnin - tunnin välein tällaisella palstalla kommentoimassa? Ethän vain legendaa heitä maanviljelijyydestäsi. Kuinka ne maanviljelys- ym. työt nyt?

Jos yhtään seuraat peltoja nii ne on kasvussa.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Onpa mahtava juttu. Mitä muuten teet muun osan vuotta?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Se makoilee sohvassa, kirjoittaa tänne ja laskee tukieuroja, keväällä kuukausi kylvötöitä, elo-syyskuu kuluu elokorjuussa ja välttämisessä, talvella sitten ollaan jouten ja esitetään mee töihin juttua

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tämä nyt poikkeaa melkoisesti alkuperäisestä aiheesta, eli Hietikonkadun suojatiellä auton alle jäämisen mahdollisuudesta...Lähti jotenkin laukalle😬Mutta aivan hieno asia, jos viljelijä on asiansa päällä. Minäkin olen. Palvellut jo vaikka kuinka kauan.🙏

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Huollan koneita, käyn samalla tukkimetällä hakeen polttopuita itelle, leikkaan nurmikot. Ja siinä sivussa käyn turvekeitaalla ja karjaa hoidan. Talvella tietysti aurailen. Ei se arki siitä muutu.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Älä jauha omias. Kyllä se naudansisäfile on kotimaista niiku muutki, esim kanat ja possut. Ja kyllä noita mansikoita ja muita vaan kummasti nousee ja aina löytyy niitäki kaupoista. Ite tosin syön omasta maasta marjat ja säilön mansikat ennenku teen kiisseliä.

Mee ny käymään kaupassa...kotimaista naudanfilettä ei ole ollu kuukausiin Kankaanpään kaupoissa, sä taidat olla ihan pihalla siitä mitä myydään paikallisissa putiikeissa, taitaa kotipalvelu tuoda safkat pöytään tai joku muu käy ostoksilla...kuka syö sianlihaa..ai niin sä olit huolissasi toisten painostakin...niin nyt oli mustikoista ja puolukoista kyse...lue uutisia äläkä jauha lämpimikses jotain mun oma maa juttua...niin peräkamarista sun jutut

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Mee ny käymään kaupassa...kotimaista naudanfilettä ei ole ollu kuukausiin Kankaanpään kaupoissa, sä taidat olla ihan pihalla siitä mitä myydään paikallisissa putiikeissa, taitaa kotipalvelu tuoda safkat pöytään tai joku muu käy ostoksilla...kuka syö sianlihaa..ai niin sä olit huolissasi toisten painostakin...niin nyt oli mustikoista ja puolukoista kyse...lue uutisia äläkä jauha lämpimikses jotain mun oma maa juttua...niin peräkamarista sun jutut

Niin tai sitte sä käyt aina sillon ku kaikki on menny. Eilen söin sitä ja oli maukasta kotimaista sisäfilettä.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kas kummaa kyllä minä maistan ja monet muutkin.

Koitas maistaa ulkomaista niin yllätyt makuerosta

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Koitas maistaa ulkomaista niin yllätyt makuerosta

Se maku ei siinä ratkase.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tämä nyt poikkeaa melkoisesti alkuperäisestä aiheesta, eli Hietikonkadun suojatiellä auton alle jäämisen mahdollisuudesta...Lähti jotenkin laukalle😬Mutta aivan hieno asia, jos viljelijä on asiansa päällä. Minäkin olen. Palvellut jo vaikka kuinka kauan.🙏

Hienoa että joku todellinen viljelijäkin täälä on ja kyllä on aihe eksynyt alkuperäisestä pelkästään sen takia että yksi "mee töihin" viljelijä vaan haluaa omia koko Kankaanpään palstan omalla "fiksulla heitollaan", tainnut pelata Kankaanpään kunkkua liikaa

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Hienoa että joku todellinen viljelijäkin täälä on ja kyllä on aihe eksynyt alkuperäisestä pelkästään sen takia että yksi "mee töihin" viljelijä vaan haluaa omia koko Kankaanpään palstan omalla "fiksulla heitollaan", tainnut pelata Kankaanpään kunkkua liikaa

Mene kuule töihi

• Anonyymi00064
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Niin tai sitte sä käyt aina sillon ku kaikki on menny. Eilen söin sitä ja oli maukasta kotimaista sisäfilettä.

Possua pistelit tai kanaa, kotimaista nautaa et syöny sisäfileenä koska sitä ei ole ollu kaupassa....pakastimesta olet voinu kannabilosoinut omia lehmiäs jos sulla sellaisia on, tuskin koska niiden pito ei sun tilauksien koolla ole mahdollista...alkutuottaja syöny ulkofilettä sisäfileenä, kun ei tunne lihoja

• Anonyymi00065
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Se maku ei siinä ratkase.

Mikä ratkaisee jos ei maku...syöt vaikka shittiä jos joku sanoo että se on hyvää😂

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Mene kuule töihi

Just niin mee oikeisiin töihin

• Anonyymi00067
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Mene kuule töihi

Maataloustuotteisiin veivattu tuki eri muodoissaan on sama kuin kelatuki vain eri nimi, viljelijät veronmaksajan kukkarolla edelleen, verovähennys siitä ja tästä tuon lisäksi

• Anonyymi00068
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Possua pistelit tai kanaa, kotimaista nautaa et syöny sisäfileenä koska sitä ei ole ollu kaupassa....pakastimesta olet voinu kannabilosoinut omia lehmiäs jos sulla sellaisia on, tuskin koska niiden pito ei sun tilauksien koolla ole mahdollista...alkutuottaja syöny ulkofilettä sisäfileenä, kun ei tunne lihoja

Mene huomenna kauppaa nii johan löytyy

• Anonyymi00069
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kyllä söin saa tulla tänne jos sitä haluat.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Mene kuule töihi

Mee jo nukkuu että heräät aamulypsylle siitä yhdestä kantturasta kahvimaidot saamaan iltapäiväkahveille, et kuitenkaan ennen sitä makoilemasta nouse...niin raskasta tehdä töitä 24/7

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Mee jo nukkuu että heräät aamulypsylle siitä yhdestä kantturasta kahvimaidot saamaan iltapäiväkahveille, et kuitenkaan ennen sitä makoilemasta nouse...niin raskasta tehdä töitä 24/7

400 lehmää löytyy

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Kyllä söin saa tulla tänne jos sitä haluat.

Mitä kuule tarjoot😂

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Mene huomenna kauppaa nii johan löytyy

Niin Lidlin brassi pakastettua löytyy

• Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

400 lehmää löytyy

Etkä mitään tukia ole ottanut, ihan omavarainen..emävale. Tää on niin turhaa...oot Kankaanpään kunkku...valehtelun kunkku

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Etkä mitään tukia ole ottanut, ihan omavarainen..emävale. Tää on niin turhaa...oot Kankaanpään kunkku...valehtelun kunkku

Tuuppa kattoo nii yllätyt

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Tukiaisten Kankaanpään kunkku...

• Anonyymi00078

Mikä on hinta sisäfileelle, naudan jauhelihalle ja ternimaidolle? jos tällainen tästä kylästä löytyy niin ostaja noille tuotteille löytyy..miten saa yhteyden?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Sun tukiaisia kattoon? eu tuet näytille nyt, laita Kankaanpään seutuun kirjanpitoa ja todista että tukia et oo ottanu tai pistä nimesi tänne niin nähdään mitä oot syöny....unta nähtiin! Viljan hinnassa saat tukea kun sen myyty, maidon hinnassa saat tukea jos sitä myyt, tiettyjä kasveja jos viljelet saat tukea, olet viljelemättä saat tukea..koko maatalous on tukien varassa..sun 400 nautaa on tuettuna jollain tappaa....älä nyt selittele ja viherpese toimintaas...verrattavissa työttömyystukeen, ilman tukia sun työt loppuisi....niinhän Björn Wahlroosin vetää suurimmat tuet kun on maata ja tilauksia...ja sä olet pyhimys joka ei tukia ole missään muodossa saanut

• Anonyymi00081
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Johonkin ruupanperälle joku lähtis kattoon jonkun peräkammarinpojan 400 muovilehmän keräilykokoelmaa, ei tuollaista oikeaa karjalaumaa löydy mailta eikä halmeilta

• Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Sun tukiaisia kattoon? eu tuet näytille nyt, laita Kankaanpään seutuun kirjanpitoa ja todista että tukia et oo ottanu tai pistä nimesi tänne niin nähdään mitä oot syöny....unta nähtiin! Viljan hinnassa saat tukea kun sen myyty, maidon hinnassa saat tukea jos sitä myyt, tiettyjä kasveja jos viljelet saat tukea, olet viljelemättä saat tukea..koko maatalous on tukien varassa..sun 400 nautaa on tuettuna jollain tappaa....älä nyt selittele ja viherpese toimintaas...verrattavissa työttömyystukeen, ilman tukia sun työt loppuisi....niinhän Björn Wahlroosin vetää suurimmat tuet kun on maata ja tilauksia...ja sä olet pyhimys joka ei tukia ole missään muodossa saanut

Nyt päästiin asiaan, noin suuria tiloja ei ole Kankaanpään alueella kuin kaksi ja kummatkin saa tukia toiminnan turvaamiseen, mikä on ihan hyväksyttävää "Suomi ensin" ajattelulla...joten "mee töihin" kommentoija on wannabe tilallinen joka täälä vaan trollaa muiden aloittamia keskusteluja jostain ihmeellisestä syystä ja todennäköisesti on itse katkeroitunut johonkin ja pitää työttömien ihmisten syyllistämisestä aina kommentoimalla " mene töihin" tietämättä keskustelijan työstatusta

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Johonkin ruupanperälle joku lähtis kattoon jonkun peräkammarinpojan 400 muovilehmän keräilykokoelmaa, ei tuollaista oikeaa karjalaumaa löydy mailta eikä halmeilta

Tuu käymää

• Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Voivoi kuule kyllä se löytyy. Esität taas nii tyhmää.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Jos oot vähänki seurannu mitä 1700luvulla on tehty, nii siellähän ilman tukia on tehty peltotöitä ja rahaa kerätty miljoonia kasaan.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jos oot vähänki seurannu mitä 1700luvulla on tehty, nii siellähän ilman tukia on tehty peltotöitä ja rahaa kerätty miljoonia kasaan.

Pistä ny tilas osoite tänne niin kaikki näkee, että puhut sitä mitä levität hehtaarin peltokaistaleesees, 1700 luvulla oli valuuttana ruplat, niin varmaan on saatukin kasaan miljoonia...nykyään vaan tukieurot silmissä vilkkuu kun kääntyy peltotilkku

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Pistä ny tilas osoite tänne niin kaikki näkee, että puhut sitä mitä levität hehtaarin peltokaistaleesees, 1700 luvulla oli valuuttana ruplat, niin varmaan on saatukin kasaan miljoonia...nykyään vaan tukieurot silmissä vilkkuu kun kääntyy peltotilkku

Vaikka pistäisin nii et sää tuu. Sua kiinnostaa vaa vängätä turhan päiväsestä asiasta mistä et mitään tiiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2094
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1090
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      928
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      636
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      617
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      565
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      553
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      43
      526
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      115
      466
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    19. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      70
      435
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41