Mua silloin niin paljon nuoremmaksi? 🤔😂🤭😚😍
Luulitko oikeasti
21
442
Vastaukset
- Anonyymi00001
En, muutamassa sekunnissa selvitin syntymävuotesi.
- Anonyymi00003
Niinpä saatoit tehdä. Mietin vaan että olikohan se tieto siellä silloin avoin kaikille, mut ehkä se oli 🤔😊
- Anonyymi00005
Niin mäki sen miltä sä näytät, ja jollain lailla sekosin samantien ja olin et apuva kuinka kuuma tapaus 😍😊 mut sit ku näin livenä olin et... 😮💘🤩💗 Tiesin sen heti eikä sitä voinu estää 🥰
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin mäki sen miltä sä näytät, ja jollain lailla sekosin samantien ja olin et apuva kuinka kuuma tapaus 😍😊 mut sit ku näin livenä olin et... 😮💘🤩💗 Tiesin sen heti eikä sitä voinu estää 🥰
Kumma ku uskalsin ees tulla ku näin miten kaunis sä oot 🐇😘😵
- Anonyymi00002
Älä aliarvioi IT-taitojani🥰
- Anonyymi00004
No en suinkaan 😁 ❤️ ihan ku silti oisit vähän sivu lauseessa antanut ymmärtää et oisin liian nuori sulle 😂
- Anonyymi00006
😂😂
👉✊ - Anonyymi00008
Ja sulla oli iso.... Pyörä
- Anonyymi00009
En tiedä ikääsi vieläkään.
- Anonyymi00010
Narraat 😁
- Anonyymi00011
Joo.. Olet liian vanha 😡
- Anonyymi00012
Minkä minä sille voin minkä ikäinen oon 😧
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Liikaa! Et ole alle 28vuotias.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Liikaa! Et ole alle 28vuotias.
Niiii en teini enää 😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Liikaa... Luulin, että olet 25 vuotias. Et ole. Olet liian vanha yli 30 vuotias.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Liikaa... Luulin, että olet 25 vuotias. Et ole. Olet liian vanha yli 30 vuotias.
Hän kyllä paljasti että oli käynyt mut facebook profiilia katsomassa ja siellä lukee mun syntymäaika tarkalledn 😁
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niiii en teini enää 😂
Miksi haluaisin itseäni paljon vanhemman? Haluan nuoremman kuin itse olen.
- Anonyymi00013
Jooo.... harmi, että sain tietää oikean iän.
- Anonyymi00017
Hehe
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hehe
He,oletko mies?
Oletko harrastanut joskus miekkailua(Samurai)?
- Anonyymi00028
Luulin erästä T n nuoremmaksi Metan alustaa katsoessani.Filtterit teki sen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715