Aamulla puoli neljän aikoihin ajelin Ryttylään päin 45 tienhaarasta. Pysäköin auton parkkipaikalle luontopolun päähän. Kävelin lavalle Sammaliston suon reunaan. Avaraa taivasta tarjolla. Aamuruskon värejä alkoi ilmaantua poikittain taivaalle ja kaivantojen vedetkin saivat väriä. -Aurinko jo taivaanrannan yläpuolella, kun pilvien välistä pääsi näkyviin. -Takaisin autolle. Poikkesin paluumatkalla parissa paikassa.
Suodattelin kahvit ja lepäilin. Sitten maauimalaan altaaseen uimaan ja saunaan lämmittelemään.
Kaurapuurolle kotiin ja kahviakin tietenkin. Suunnitelmana oli Atsaleapuisto. Sekoilin tie-esteissä niin, etten pääsytkään oikealle. No vasemmalle sitten. Ajoin Hatlammin suolle. Oli niin pehmeän nättiä maisemaa. Sitten kotiin.
Piti jo syödäkin lounasta. Ja nyt kunnon kaarros, että varmasti pääsin Atsaleapuistoon. On tainnut viime talven poikkeusilmasto vähentää kukkia. Mutta parin kilometrin lenkki oli niin kauniin maiseman ja tienvierien reunustamaa, että kaikki ihmiset vaikuttivat hyväntuulisilta.
OTTAKAA MALLIA, SUOSITTELEN.
ULKOLIIKUNTAA RIIHIMÄELLÄ
6
236
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kiinnostaa typerä jorinasi yhtä paljon kun reikä matossa!
- Anonyymi00002
tämä olikin tarkoitettu stalkkereille ähäkutiksi. Olin niin paljon liikkeellä eilen ja yllättäen eri paikoissa, ettei seuraminen ja häirintä onnistunut,
- Anonyymi00003
Itse käyn noilla retkillä noissa paikoissa miesporukalla. Luonnon rauhassa omaa aikaa yhdessä
- Anonyymi00004
Eikö se olekin kantatie 54 eikä 45?
- Anonyymi00006
Puoli neljä ei ole aamua vaan yötä
- Anonyymi00007
Aurinko nousee neljältä. Pitää nousta ylös, pukea, ajaa autolla ja kävellä, että on kameran kanssa ajoissa paikalla. -Paremmin minulle on kyllä sopineet sellaiset kuudelta tapahtuneet auringon nousut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741234
- 721149
- 74999
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois255796- 49757
- 27695
- 54666
- 72659
- 40600