Pvc legginsit

Anonyymi-ap

Kiinnostaako ketään 62v mies joka pukeutuu naisten latex ja pvc housuihin. On todella tiukkoja. Nahkatakki bootsit ja huivit vyöt. Pirkanmaan seudulla ajelen. Kaipaan luotettavaa mies seuraa. Nautin hyväilyistä ja voisin sua imeä ja runkata. Mielellään vanhempi 60-80v voisit olla. Olen itse luotettava. Haen vain seksiä. En kaipaa seurustelua. Muitakin tyttöilijöitä olisi ihana tavata kaiken kivan merkeissä.

28

604

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ois joskus kiva tavata vaikka unisexissä

M43

• naisten pvc nahka ja lateksi asuihin on ihana pukeutua 😋

• Anonyymi00010

On se mahtavaa. Tulee todella kiimainen olo. Vaikka olen jo vanhempi äijä niin mikä estää pitämästä välillä vähän toisenlaista elämää. Fetissinä todella voimakas.

• Anonyymi00013

Muistan nähneeni sinut Rajasalmen parkkipaikalla. Olit tupakalla autosi vieressä ja huomioni kiinnittyi sinun vaatteisiin. En ole koskaan nähnyt miehellä noin tiukkoja housuja. Toivottavasti nähdään joskus jäit mieleeni.

• Anonyymi00014

Kyllä välillä Käyn rajasalmen parkkipaikalla. Joskus mustavuoren parkkipaikalla. Siellä voidaan törmätä. Olen välillä vähän passiivinen ja annan hyväillä ja kouria. Vanhempien miesten kanssa on hyvä olla.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä välillä Käyn rajasalmen parkkipaikalla. Joskus mustavuoren parkkipaikalla. Siellä voidaan törmätä. Olen välillä vähän passiivinen ja annan hyväillä ja kouria. Vanhempien miesten kanssa on hyvä olla.

Milloin olisi Mustavuoressa?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Milloin olisi Mustavuoressa?

Jossain vaiheessa siellä taas. Mitäs mielessä?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Taas vois siellä käydä ja mustavuorella. Kulli seisoo jo pelkkä ajatuskin että tapaisin siellä kivan herrasmiehen

• Anonyymi00016

Kiva että muutkin todella tiukoissa asuissa. Mä itse kanssa liikkunut ihoa nuolevisss keinonahoissa ja kumeissakin. Siihen prätkärotsi ja maiharit. Kyrpä pullistelee mahtavasti ja timmi peppu näkyy hyvin kanssa. Ouluntullissa liikkunut joskus. Kyllähän tällainen pukeutuminen herättää huomiota. Ja sehän tarkoituksena

• Anonyymi00017

Juuri näin huomiota on ihana herättää. Se on minullakin tarkoitus. Julkisella paikalla vähän kävellä rupeaa siinä kulli kovettumaan

• Anonyymi00018

Vielä kiimasempi liikkua kahdestaan em. asuissa!!

• Anonyymi00023

Joo siinä kusi vain roiskuu

• kyllä , kieltämättä kun liikkuu cruising paikalla pvc nahka asuissa , niin kyllä miehet verkkareissa ja farkkuhousuissa tulevat pian hakemaan läheisyyttä 😊

• Anonyymi00019

Kun löytysi oikea nahkahomo! Sille ois mahtava näyttäytyä pvcssä, kumeisss tai nahoissa...

• Anonyymi00020

Eipä niitä paljoa näy. Joskus nähnyt kirjastossa ja kirpputoreilla. On muuten kiva käydä kirpputoreilla välillä tiukoissa farkuissa tai tekonahka housuissa. Herättää kyllä huomiota. Vanhemmat miehet ja naiset kyllä katselee kiinnostuneina.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eipä niitä paljoa näy. Joskus nähnyt kirjastossa ja kirpputoreilla. On muuten kiva käydä kirpputoreilla välillä tiukoissa farkuissa tai tekonahka housuissa. Herättää kyllä huomiota. Vanhemmat miehet ja naiset kyllä katselee kiinnostuneina.

Ei ehkä kiinnostuneena, niinkuin itse oletat, vaan lähinnä ihmetellen, koska kyseinen vaateparsi poikkeaa reilusti valtavirrasta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei ehkä kiinnostuneena, niinkuin itse oletat, vaan lähinnä ihmetellen, koska kyseinen vaateparsi poikkeaa reilusti valtavirrasta

En oleta että kaikki tykkäisi. Sehän meillä on tarkoitus että itse nauttii pukeutumisesta näihin asuihin. Ja jos joku haluaa lähestyä ja pitää näkemästään niin tottakai haluan antaa mielihyvää toiselle. Suoraan sanottuna haluan viestittää pukeutumisellani että haluan seksiä miesten kanssa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En oleta että kaikki tykkäisi. Sehän meillä on tarkoitus että itse nauttii pukeutumisesta näihin asuihin. Ja jos joku haluaa lähestyä ja pitää näkemästään niin tottakai haluan antaa mielihyvää toiselle. Suoraan sanottuna haluan viestittää pukeutumisellani että haluan seksiä miesten kanssa.

Niinkuin tuossa todettiin niin kyllä verkkari ja farkku äijät on todellakin usein kourimassa ja kalu esillä. Täältä turha hakea seuraa. Sitä löytyy monestakin paikasta kun vaan on näytillä. Autossa istuen ei löydy

• Anonyymi00026

Miksi sinähän siellä jo pellenä olet. Sulla on jo homma hanskassa.

• Anonyymi00027

Kyllähän se on mahtava näky kun miehekäs, hyvävartaloinen mies on tiukoissa nahoissa, pvcssä tai kumeissa! Ihoa nuoleva asu ei jätä mitään arvailujen varaan.

• Anonyymi00028

Täällä ois m57 joka käyttää pvc, nahka ja latexasuja! Löytyykö kaveria 08e - Oulu?

• Anonyymi00029

Kiihottaa missä päin olet

• Anonyymi00030

No mä tästä Oulu-Kokkola väliltä.

• Anonyymi00032

Miten ois nyt vkl imut, runkut ja panot?

• Anonyymi00034

Missäpäin asut?

• Anonyymi00036

PVC legginsit on parasta ikinä!! Käytän lähes joka päivä julkisesti. Lidl myy välillä tosi hyviä. Mul vaalean ruskeat, kiilto musta ja käärme kuviot. Useinmiten käytän mustia. Oiken persvakoon vedettynä että pakarat ja kyrpä erottuvat. Koiraa ulkoilutan joka pvä niissä. Espoosta olen

• Anonyymi00037

Mahtavaa juuri oikein tiukat että on persvaossa ja että pullotus näkyy.

• Anonyymi00038
      UUSI

Just tuollaiset löytyy! Liikun niissä ja mies hakusessa kunnon sessioihin. Esim jollekin levarille.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1175
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      919
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      880
    4. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      414
      878
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      780
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      773
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      737
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      728
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      672
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      560
    Aihe