Onneksi ette kanssa ihmiset tiedä mitä päässäni aina mietin, koska suurin osa on niin typeriä ajatuksia että ne on parasta pitää ohimoiden välissä.
Te järkevät ihmiset, mikä saa teidät aina niin selkeäksi?
Seinästä repästy
11
126
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Peter is beter
- Anonyymi00004UUSI
Sixseven
- Anonyymi00005UUSI
Eli Pb
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli Pb
Palstakemisti.
Älä ammu kun se on kielletty.
- Anonyymi00007UUSI
Määrittele selkeä.
- Anonyymi00008UUSI
Ihminen, joka ei jää jauhamaan asioita eikä yliajattele, sellainen on järkevä ja selkeä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihminen, joka ei jää jauhamaan asioita eikä yliajattele, sellainen on järkevä ja selkeä.
Meitä on erilaisia. Itse skannaan kaikki ihmiset, ympäristön ja mielialat. Ei siinä hirveän selkeä enää sitten voi olla..
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli normitallaaja, nimityksiähän riittää. No tuossa yläpuolella aika hyvä kuvaus, samaistun. Kuka sellainen normi haluaisikaan olla, ilkeitä jne.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli normitallaaja, nimityksiähän riittää. No tuossa yläpuolella aika hyvä kuvaus, samaistun. Kuka sellainen normi haluaisikaan olla, ilkeitä jne.
..ei kaikki sentään, mutta hankalaa se massaan on kuulua kun näkee selkeästi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Meitä on erilaisia. Itse skannaan kaikki ihmiset, ympäristön ja mielialat. Ei siinä hirveän selkeä enää sitten voi olla..
Olet erityisherkkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161899Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731277
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?51721Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711- 49661
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32658