ei maksa mitään, mutta se antaa paljon. Tuskin ketään se jättää kylmäksi..vastaantulevan hymy voi olla alku onnistuneelle päivälle.
Hymy
37
1952
Vastaukset
- Aurora-30
Joskus kun hymyilee tuntemattomalle ihmiselle esimerkiksi pankkiautomaatilla tai kaupan kassajonossa niin voi olla varma, että sinua seurataan katseella sitten siihen saakka, kunnes poistut näkyvistä. työkaverini kertoi minulle kyseisen asian, minulla nimittäin on ollut tapana hymyillä ihmisille, vaikken heitä tuntisikaan. Esimerkkeinä edellämainitsemani asiat. Eli jos ei halua herättää huomiota tai saada katseita perään, on parempi näyttää murjottavaa naamaa ;D
Mutta toki minun oma päiväni piristyy jokaisesta saamastani hymystä ;))))))))))))))))))))- jusa
on ehkä vähän mörököllejä ja ihmeissään hymyilevistä tyypeistä. Kiva on nähdä ihmisiä, jotka loistavat kasvoiltaan kuin Naantalin aurinko. Hymy tarttuu, ainakin lapsen hymy.
- jpntar
jusa kirjoitti:
on ehkä vähän mörököllejä ja ihmeissään hymyilevistä tyypeistä. Kiva on nähdä ihmisiä, jotka loistavat kasvoiltaan kuin Naantalin aurinko. Hymy tarttuu, ainakin lapsen hymy.
vauva hymyilee vanhemmilleen ens. kerran, se varmaan sulattaisi jäänkin...:)))
- vitutus lisääntyy
Hymyjä on monenlaisia: vihaan niitä vittumaisia vinoja hymyjä joita hymyilevät ylemmyydenluuloiset ihmiset.
Oikea hyväntahtoinen hymy on upea!½- jpntar
hymyllä "saa" aikaan paljon...:)Sitäjuuri tarkoitan. Hymy on monelle myös se ensimmäinen kommunikointiväline toisen luo..
- jusa
poiketa massasta ? No sanokaas joka päivä muutamalle aivan oudolle immeiselle, että "moi" ! tai "hei, mitä kuuluu". Eihän suomalaiset niin tee...vai tekeekö?
- jpntar
...hm. Kyllä suomalainen yleensä miettii vähän aikaa, jos menee outoa moikkaamaan..:)Mutta, eikös pienikin hymy sitä ennen "tee" siltaa kahden ventovieraan välille??? Eikös miehenkin ole paljon helpompi lähestyä hymyilevää naista..Oletko kokeillut..?
:)) - jusa
jpntar kirjoitti:
...hm. Kyllä suomalainen yleensä miettii vähän aikaa, jos menee outoa moikkaamaan..:)Mutta, eikös pienikin hymy sitä ennen "tee" siltaa kahden ventovieraan välille??? Eikös miehenkin ole paljon helpompi lähestyä hymyilevää naista..Oletko kokeillut..?
:))hymyilevää on helpompi lähestyä. Hymy on jännä, kun se "kuuluu" jopa puhelimessa. Pitäneekö paikkaansa?
- Arvo_Posti
useastikin, jopa päivittäin, puhuttua ventovieraille ihmisille esim. kaupassa, "bensapumpulla", lenkillä tai puistossa aivan niitä näitä. Enkä muistini mukaan ole milloinkaan saanut nyreää vastausta, päinvastoin kun uskotaan suomalaiset eivät ole umpimielisiä.
Arvo_Posti kirjoitti:
useastikin, jopa päivittäin, puhuttua ventovieraille ihmisille esim. kaupassa, "bensapumpulla", lenkillä tai puistossa aivan niitä näitä. Enkä muistini mukaan ole milloinkaan saanut nyreää vastausta, päinvastoin kun uskotaan suomalaiset eivät ole umpimielisiä.
minä olen myös kova puhumaan ihan ventovieraillekkin.kyllä niitä ylpeitä tuppisuitakin on vastaan tullut.
tuli tuosta hymystä vielä mieleen,kun kävin eräällä naislääkärillä niin sen ihmisen kasvoille ei hymyä tullut,ei sitten millään!
alusta loppuun asti hän näytti nyrpeää naamaa
ja kyllä se tylyys teki sen että minua ei hänen vastaanotollaan enää näy!!
noin palveluammatissa se hymy vasta tärkeä olisikin.....- jpntar
mii-su kirjoitti:
minä olen myös kova puhumaan ihan ventovieraillekkin.kyllä niitä ylpeitä tuppisuitakin on vastaan tullut.
tuli tuosta hymystä vielä mieleen,kun kävin eräällä naislääkärillä niin sen ihmisen kasvoille ei hymyä tullut,ei sitten millään!
alusta loppuun asti hän näytti nyrpeää naamaa
ja kyllä se tylyys teki sen että minua ei hänen vastaanotollaan enää näy!!
noin palveluammatissa se hymy vasta tärkeä olisikin.....mielellään vähän enemmän hymyilevälle lääkärillekin, se on totta! Olen kuulut monelta samaa..lääkärit ovat "lukeneet" kiitettävän määrän teoksia, mutta sekään ei auta näissä ihmissuhdeasioissa..:) Hymyä ei opiskella kirjoista eikä sen antaminen vaikkapa nyt potilaalle edes maksa..
- sinkku55
jusa kirjoitti:
hymyilevää on helpompi lähestyä. Hymy on jännä, kun se "kuuluu" jopa puhelimessa. Pitäneekö paikkaansa?
että kun tuntemattomalle täällä kaupungissa hymyilee niin katsotaan että se hullu tai humalassa:)))Maalla kun käy ja jos siellä ei hymyile vastaan tulevalle ihmiselle,niin heti katsotaan että onpa se ylpeä:))Vaikka hymy ei maksa mitään:))))
Minä taas olen kova hymyilemään ja nauran paljon ja sehän pidentää ikää:))))))
Isän neuvo oli mulle,että naura ja hymyile tyttö niin se kaunistaa:))) - sinkku55
sinkku55 kirjoitti:
että kun tuntemattomalle täällä kaupungissa hymyilee niin katsotaan että se hullu tai humalassa:)))Maalla kun käy ja jos siellä ei hymyile vastaan tulevalle ihmiselle,niin heti katsotaan että onpa se ylpeä:))Vaikka hymy ei maksa mitään:))))
Isän neuvo oli mulle,että naura ja hymyile tyttö niin se kaunistaa:))))))))
- jpntar
jpntar kirjoitti:
mielellään vähän enemmän hymyilevälle lääkärillekin, se on totta! Olen kuulut monelta samaa..lääkärit ovat "lukeneet" kiitettävän määrän teoksia, mutta sekään ei auta näissä ihmissuhdeasioissa..:) Hymyä ei opiskella kirjoista eikä sen antaminen vaikkapa nyt potilaalle edes maksa..
suomalaiselle lääkärille ammattitaidostaan ja siitä, että jaksavat tehdä uuvuttavaa ja raskasta työtä.
- jpntar
sinkku55 kirjoitti:
Isän neuvo oli mulle,että naura ja hymyile tyttö niin se kaunistaa:)))oikein...superkaunis...:)))) Mutta, kaikilla ei ole nauramisen lahjaa..onko se sitten positiivisuutta..sekin tulee synnyinlahjana..Ja hyvä lahja onkin..läpi elämän se kantaa..Kuinka monesti olen kiittänyt itsekin huolien keskellä positiivisuudesta ja huumorista..ei olisi ilman niitä jaksanut..:(
- sinkku55
jpntar kirjoitti:
oikein...superkaunis...:)))) Mutta, kaikilla ei ole nauramisen lahjaa..onko se sitten positiivisuutta..sekin tulee synnyinlahjana..Ja hyvä lahja onkin..läpi elämän se kantaa..Kuinka monesti olen kiittänyt itsekin huolien keskellä positiivisuudesta ja huumorista..ei olisi ilman niitä jaksanut..:(
En ole superkaunis,olen sisäisesti superkaunis;))
Sepä siinä onkin että positiivisella iloisuudella vedän ihmisiä puoleen:))))))
En ole itserakas,vaikka voisi luulla;))
Olen ehkä liian ulospäin suuntautuva:))))
Monta kertaa olen ajatellut että mun pitäs pitää suu kiinni,mut minkä luonteelle voi:)))
Se on totta että huumorilla ja positiivisuudella elämässä pärjää ja nauramalla:)))
- keskiyonkehraaja
Näkee että sydän on kotona:))
- jpntar
Olipa se nätisti sanottu..
- jusa
jpntar kirjoitti:
kauniit silmät, voiko olla kauniimpaa? Eix ne sano, että silmät ovat sielun peilit.
- jpntar
jusa kirjoitti:
kauniit silmät, voiko olla kauniimpaa? Eix ne sano, että silmät ovat sielun peilit.
niin sanotaan..Muistan tässä, kun pappa kerran sanoi minulle, että "katso sinä tyttö ensin silmiin, kun otat ittelles miehen"...no, tämä oli vähän sivusta..:)))))
- jusa
jpntar kirjoitti:
niin sanotaan..Muistan tässä, kun pappa kerran sanoi minulle, että "katso sinä tyttö ensin silmiin, kun otat ittelles miehen"...no, tämä oli vähän sivusta..:)))))
tiesi mistä puhui. Kyllä se silmiin katsominen kertoo paljon. Sitten on jo vakavammalla pohjalla, kun katselee sydämellä toisen sydämeen...
- jpntar
jusa kirjoitti:
tiesi mistä puhui. Kyllä se silmiin katsominen kertoo paljon. Sitten on jo vakavammalla pohjalla, kun katselee sydämellä toisen sydämeen...
sydämeen.. Voisinkin miettiä aloitusta tältä pohjalta...Niin. Elämänkokemusta parempaa oppia saa hakea..
- MysNa
jpntar kirjoitti:
osallistuuko sydän hymyyn!
"Arvioi elämääsi saamiesi hymyjen,
älä kyynelten perusteella.
Laske ikäsi saamiesi ystävien,
älä vuosien perusteella"
Hymy Päivääsi Ystäväin :) - ggnojoP
jpntar kirjoitti:
sydämeen.. Voisinkin miettiä aloitusta tältä pohjalta...Niin. Elämänkokemusta parempaa oppia saa hakea..
Eivat osaa sisaistaa sita perusasiaa.
Ihmiset voisivat jopa voida paremmin.
Terv. Mamaiasta. ;) - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
Eivat osaa sisaistaa sita perusasiaa.
Ihmiset voisivat jopa voida paremmin.
Terv. Mamaiasta. ;)sinulle:) Eikös ollut kiva palata kotiin..:))))
- ggnojoP
jpntar kirjoitti:
sinulle:) Eikös ollut kiva palata kotiin..:))))
kun olen viela taalla paahtumassa. Loysin paikal-
sen internet-cafe'n, joten en voinut vastustaa.
Viela reilu viikko ja sitten kotoiseen kotiin.
:) - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
:)meitäkö täällä muistat vielä sielläkin..:))))) Mukavaa...paahtumista..ja pidähän varasi..joohan..:)
- (.)Y(.)
ggnojoP kirjoitti:
:)maailmalla, meitä mukamas ikävä?.. ;))
Siulla, on vierotusoireita.. ihan selvästi!.. :DD
Hyvää ja paahteista lomaa Pojongg.. ;))) - jpntar
(.)Y(.) kirjoitti:
maailmalla, meitä mukamas ikävä?.. ;))
Siulla, on vierotusoireita.. ihan selvästi!.. :DD
Hyvää ja paahteista lomaa Pojongg.. ;)))siellä "se" makaa rannalla drinkkilasi kenties kädessä, ja paahtuu..Täällä meillä on tullut vettä kovasti...ja rusketuksesta jäljellä vain muistot..:(((((( Kyllä kelpaa Pojonggin:))
- ggnojoP
jpntar kirjoitti:
siellä "se" makaa rannalla drinkkilasi kenties kädessä, ja paahtuu..Täällä meillä on tullut vettä kovasti...ja rusketuksesta jäljellä vain muistot..:(((((( Kyllä kelpaa Pojonggin:))
nyt muijat.... :)
Itse asiassa olen taalla aika raadollisen asian vuoksi. Veikkauksen pelien. Samalla kun annan lo-
ton tai vakion pistaydyn samalla kommentoimassa
Romaniaan aikoville kohdefaktaa.
Samalla voin viihdyttaa itseani kommentoimalla
taallakin.
Tanaan aurinko poltti aika kuumasti, joten en
viihtynyt kauaa. Saatiedotuksen UV-kertoimet ovat
viime paivina olleet 8 tienoilla. Siis r o m a -
n i a l a i s i l l e. Olen nahnyt ihmisia, jotka
ovat paahtaneet itsensa punaisiksi tai suorastaan
mustan makkaran variseksi. Olen melkein pahoilla-
ni itsensapolttajien puolesta, mutta vain melkein.
Heilla tulee olemaan vaikeata nukkua seuraavana yona.
Drinkkilasi on yleensa pullo Dornaa, paikallista
vissya. Rannalla harvat juo muuta kuin vetta tai
olutta.
Tama "se" lahtee katsomaan, josko telkusta tulisi
aika-ajot. Viimekertainen keskeytys harmitti hie-
man. - MysNa
ggnojoP kirjoitti:
Itse asiassa olen taalla aika raadollisen asian vuoksi. Veikkauksen pelien. Samalla kun annan lo-
taallakin.
olutta.
man.muutama päivä sitten googlaamassa, että missäs se tuollainen Mamaia on, kun en ollut ennen edes kuullut! Näytti ainakin todella hienolta paikalta, onko se sitä?? Suomesta uusi kohde, mutta onko muu maailma tuntenut jo kauemmin, näkyykö turismi?
Nythän tästä viestistäsi selvisi, että Romanaissa ollaan.
Mukavaa loman jatkoa sinulle Pojongg :) - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
taallakin.
olutta.
man.Pojongg! Tunnen itseni nuijaksi..
- (.)Y(.)
ggnojoP kirjoitti:
taallakin.
olutta.
man.Lottoo ei sovikkaan unohtaa, voi
voitto mennä sivu suun.. ;))
Mukavaa, että poikkeat meitä
muijiakin moikkaamassa.. :))
Olehan varovainen, sen sannikan kanssa.. ;))
Ettet päädy, itse kieriskelijöiden joukkoon..;))
Hö, katsele misuja äläkä telkkarii!!.. ;))
Lottoarvonta alkoi justiinsa... - ggnojoP
(.)Y(.) kirjoitti:
Lottoo ei sovikkaan unohtaa, voi
voitto mennä sivu suun.. ;))
Mukavaa, että poikkeat meitä
muijiakin moikkaamassa.. :))
Olehan varovainen, sen sannikan kanssa.. ;))
Ettet päädy, itse kieriskelijöiden joukkoon..;))
Hö, katsele misuja äläkä telkkarii!!.. ;))
Lottoarvonta alkoi justiinsa...tuli ihan vatsavaivojen saattelemana. No, nyt
hikoilen nekin myrkyt pois parin "lepopaivan" paatteeksi.
Mita taas tulee juomiseen. Taalla ei yksinkertai-
jaksa juoda muuta kuin virkistavaa nestetta.
Lahinna limua tai vissya (uskokaa nyt lopultakin
;) )
Kun kavimme eraalla retkella monet odottivat koh-
teelta ensimmaiseksi WC;ta. Nauti, nyt, kun juot
bissea ja monumenttien lomassa etsit samalla hel-
potusta. :)))
Lieneeko kokemattomuutta vai mita, mutta monet ei-
vat osaa arvioida paivaohjelmaansa niin, etta sil-
la olisi mahdollisimman vahan vaikutusta seuraa-
vaan paivaan.
Ja tytot? Natteja ovat. Tosin nyt ollaan ns. pa-
remmassa paikassa.
Voikaahan paksusti. :)
- jpntar
hyvän, kun sait
lahjaksi Luojaltasi,
se säilytä ain,
kalliina aarteenasi.
Se avain on ihmisten sydämiin
ja lääke sieluihin kärsiviin.- eeva-sisko
avua, tai lahjaa ole suotu, niin ainakin naurava suu.
Ystäväni sanovat, että silmäni hymyilevät.
No, sitten on se toinenkin tilanne jolloin eivät hymyile silmät eikä suu, mutta se onkin taas eri juttu.
Yleensä kohtaan lähimmäiseni kauniisti hymyillen. - jpntar
eeva-sisko kirjoitti:
avua, tai lahjaa ole suotu, niin ainakin naurava suu.
Ystäväni sanovat, että silmäni hymyilevät.
No, sitten on se toinenkin tilanne jolloin eivät hymyile silmät eikä suu, mutta se onkin taas eri juttu.
Yleensä kohtaan lähimmäiseni kauniisti hymyillen.toisella toinen toisella..niinhän sen pitää mennäkin:)) Kaikkia meitä tarvitaan..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653