Pyydän anteeksi

Anonyymi-ap

Että en riittänyt. En rakastanut tarpeeksi, en ollut läsnä. En kyennyt kannattelemaan tuskaasi. En ollut sitä, mitä tarvitsit. Pakenin.

Näiden vuosien jälkeen mietin silti yhä, miten voit, miten elät. Missä maailman kolkassa mahdatkaan olla juuri nyt. Saatan etsiä sinua googlesta, instagramista, facebookista. Enkä löydä sinua enää. Oletko jo selättänyt masennuksesi? Oletko löytänyt elämääsi suunnan, liekin, tarkoituksen?

Toisinaan unissani tapaan sinut ja keskustelemme elämästä ja maailmasta niin pitkään, etten itsekään ymmärrä. Herättyäni hämärän rajamailla mietin, oletko yhä elossa. Olenko yhä elossa?

10

513

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt voit löytää fb:sta

• Anonyymi00003

Äskeinen viestini poistettiin, missä kerroin ettei ketään tarvitse kannatella. Riittää että edes yrittää olla vähän läsnä, eikä hylkää.

• Anonyymi00009

Minä en halua olla läsnä yhdenkään sellaisen ihmisen elämässä jota en tunne!Ja siihen minulla on täysi oikeus! Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tutustua enää keneenkään koskaan!

• Anonyymi00004

Kenelle?

• Anonyymi00005

Aika jännä en koskaa kertonut masennuksestani.

• Anonyymi00006

Joillekin sellaisista ei tarvitse kertoa edes.
        Tai paljon muustakaan.
        Toiset vaan sattuu tuntemaan ja tietämään joitakin tunteita ja asioita toisesta kertomatta.
        Jopa näkemättä sekä tuntemattakin toista.
        Enkä tarkoita nyt sellaisia laittomia tapoja joita jotkut tunteettomat ja julmat käyttävät siihen.

-sivusta

• Anonyymi00007

Minäpäs kerroin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minäpäs kerroin.

Niin mitä sitten? Parempi etten kertonut.

• Anonyymi00008

Minä en ole uskaltanut edes etsiä häntä mistään... Pelkään, että vastaan tulee joku Facebook-profiilikuva, jossa hän on jonkun naisen kanssa ja kaikki toivo on mennyttä.

• Anonyymi00011

Heh,heh,paritko muka ei eroa?Se on parisen vuotta ja bänks!Älä menetä toivoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      176
      878
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      689
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe