Nöyrä tai Puuma tai Kalja tai Heppu tai Cola tai Naima tai Mamma tai Rusakko tai Naihed, Himanullah tai Infi taivSipuliina tai Karhu tai Veljmies tai Naakanpoika tai Nokkonen tai Odotettu tai Paiu tai Ruutu tai Sacada tai Häkä tai Kide-Pilvi tai Kissa tai Jeesuksen tai Mielivalta tai Mikonmuksu tai Mikonpentu.
Mitä ihmiset oikein ajattelevat, kun antavat tuollaisen nimen?
Oudoin ja tyhmimmät nimet!
7
178
Vastaukset
- Anonyymi00002
Aki... Tai Toivo tai Erkki tai Jesus 🤢🤢🤢
- Anonyymi00006
Jesus (lausutaan Hesus) on espanjalaisperäinen.. Elin (lausutaan Eelin) on ruotsalainen. No eihän nuo meidän korviin kuullosta muulta kuin oudoilta, mutta vastaavasti suomalaiset nimet tuolla ulkomailla tarkoittaa jotain muuta, joskus ihan miehen vehjettä.
- Anonyymi00003
Anna tai Lahja tai Raisa tai Reija. Ovat todella vanhanaikaisia.
- Anonyymi00005
Vanhat nimet tulee aina takaisin. Ei noi nyt niin pahoja ole, kuin ap:n luettelemat. Olen täysin samaa mieltä siitä, että eikö vanhemmat ajattele sitä, että miltä siitä lapsesta tuntuu? Oma erinomaisuuden pönkittämisestähän tuossa on kyse, eikä se tule olemaan lapsen etu.
- Anonyymi00009
Tytön hupakko on kuvaava nimi.
- Anonyymi00004
Jotain täytyy kyllä vanhemmalla viirata päässä tollasten kanssa
- Anonyymi00008
Minulla joku kone-tiedon ohjelma "namer" joka voi tehdä itse jotain eriskummallisia nimiä kuin vaikka....
Charlotte Harlot.
whatever
tai.. Inkeri-Eetu Saastamoinnen - Moinen Saasta
-kokonainen nimi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622