Toivottavasti kukaan Hämeenlinnassa ei aikaansa tuhlaa kisojen seuraamiseen.
Jalkapallo - luuserien peli
14
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hieno aasinsilta. Eikä ihme, aloittaja taitaa olla vähän aasi.
En ole fani, mutta jotain kiehtovaa siinä jalkapallomediamylläkässä on. Suuren urheilujuhlan tuntua.- Anonyymi00004
Housuissa on kyllä isot lahkeet.
- Anonyymi00002
Ja kappas, YLE ei tuhlaa verorahoja potkupallon näyttämiseen, sen sijaan kaikkea muuta prkleen tärkeää uusintaa pukkaa ja marginaalilajeja näytetään.
- Anonyymi00003
Ilmaiseksiko ne sai lähetysoikeudet?
- Anonyymi00007
Tuus ny perziikki kertoon. Ilmaiseksiko Yle sai lähetysoikeudet vai mitä länkytät?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuus ny perziikki kertoon. Ilmaiseksiko Yle sai lähetysoikeudet vai mitä länkytät?
Sinulla se on lukemisen ymmärtäminen vähän heikkoa….futis ei vissiin Yleltä tule?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinulla se on lukemisen ymmärtäminen vähän heikkoa….futis ei vissiin Yleltä tule?
Tulee, joten kerro nyt hönö
- Anonyymi00005
En katso jalkapalloa, mutta jotain voisin katsoa. Eihän täällä mikään kanava näy, koska Elisalla taas joku sotku.
- Anonyymi00006
Jalkapallo, ah tuo suuri näyttelijöiden peli! Välillä ei osaa sanoa kumpaa enemmän, pelataanko vai filmataanko, että sattui.
- Anonyymi00010
Puolet otteluista esittää MTV3 ja puolet Yle. Ei siinä sen ihmeempää. Itse katson ehkä muutaman.
- Anonyymi00011
Ja ylempää voit lukea kun PerS kertoo Ylen saaneen oikeudet ilmaiseksi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja ylempää voit lukea kun PerS kertoo Ylen saaneen oikeudet ilmaiseksi
Ei kun pers luuli ettei yle näytä ollenkaan kisoja. Hänen mielestään yle pitäisi lopettaa mutta suuttuu kun yle ei näytä kisoja tai näyttää mutta pers ei tiedä sitä.
Sellainen on pers fiksu kaveri. Kohta hän varmasti väittää että kunnallisvaalit on huhtikuussa 2026.
- Anonyymi00013
Minä täällä kannan suurta huolta siitä, mitä minulle tuntemattomat ihmiset katsovat televisiosta, enkä varmasti ole luuseri.
- Anonyymi00014
Hieno peli tuo Meksiko vs Etelä-Afrikka. Jaettiin peräti 3 punaista korttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636