Belfastissa, (kaupunki lähellä Jyväskylää), on todella fiksuja asukkaita. Siellä ei matut töki puukolla ilmaiseksi. Jyväskylässä lammaskansa katselee vierestä kun matut vievät ihmisiltä vaatteita päältä ja tekevät väkivaltaisia tekoja naisille!
Susia lammastarhassa
25
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kertoo itse garvagoura
- Anonyymi00002
Tuollainen johtaa vielä sisällissotaan, jos integrotumaton väestö vain lisääntyy.
- Anonyymi00003
Hölömölä höh
- Anonyymi00007
Persumiehet tuovat Thaimaasta baarinaisia Suomeen suvun jatkamiseen!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Persumiehet tuovat Thaimaasta baarinaisia Suomeen suvun jatkamiseen!
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Persumiehet tuovat Thaimaasta baarinaisia Suomeen suvun jatkamiseen!
Ei kuulu asiaan mitenkään.
- Anonyymi00005
Joo.
- Anonyymi00009
Ööööö
- Anonyymi00006
Naiset voisivat katso peiliin ja miettiä onko järkevää kulkea legginseissä, joista kuultaa stringit läpi? Kaikki ei tarvitse olla,kuin Kim Kardashian.
- Anonyymi00010
Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa tämä ei ole mikään huntuiitojen maa
- Anonyymi00012
Jokaisella naisella on oikeus kulkea vaikka pelkissä stringeissä, tulematta kohdelluksi väkivalloin. Mutiseläimet vain ovat väärässä maassa.
- Anonyymi00019
Varsinkin sinä garvagoura
- Anonyymi00013
Matulla kun on kotona sellainen karvajalkaeukko, että valkoinen hormoniheikkikin olisi kateellinen siitä karvapeitteestä, niin valkoinen sileä sääri saa eläimen vaistot heräämään.
- Anonyymi00020
Vaan sulla on se äitis aasi
- Anonyymi00014
Jyväskyläläiset voisivat näyttää mallia ja aloittaa laajat matujen "tappo-orgiat" ja puhdistukset.
- Anonyymi00021
Sinut ensimmäisenä
- Anonyymi00025
Apinoiden tappaminen puhdistaa ja ehevöittää sielunkin.
- Anonyymi00015
Yksikin murjaani on yksi liikaa.
- Anonyymi00022
Varsinkin sinä
- Anonyymi00016
Woltti-apinat olisi hyvä laittaa ensin lihoiksi.
- Anonyymi00023
Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh
- Anonyymi00017
Työtä tekevä matu on valkoisen miehen orja. Eihän orjia kannata surmata, vain käyttökelvottomat poistetaan Sudaniin.
- Anonyymi00024
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan piimänaama
- Anonyymi00018
Onneksi ns. avoimen tappamisen aika lähestyy.
- Anonyymi00026
Laitelan Kalle alkaa taas kuulemma ryyppäämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 46936
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541