https://huutokaupat.com/kohde/6294943/ulosmitattu-omakotitalokiinteisto-kaasilassa-utmatt-egnahemshusfastighet-i
Talo näyttää ryhdikkäältä.
Kaasilassa on uusi mahdollisuus harrastajalle.
12
935
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Valesokkelitalo, riskirakenne joka on kallis korjata..
- Anonyymi00002
Onko glory hole mahdollisuus
- Anonyymi00003
Talo jollaiseen en eurojani laittaisi millään paikkakunnalla.
Outokummusta em muutenkaan asuntoa hanki, siitä ei pääse eroon vaikka halvalla antaisi. Paikkakunnan ilmapiiri on mätä ja vastenmielinen joten asun ja sijoitan muualle...- Anonyymi00004
Ja silti aina kommentoimassa näihin keskusteluihin ♥️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja silti aina kommentoimassa näihin keskusteluihin ♥️
Tottakai kommentoin
-Heikki S
- Anonyymi00006
Kas vaan..mitäs tälle omistajalle on käynyt ?
- Anonyymi00007
Tähän voisi tehtä Mosskeijan!!!!
T. Ahmed Mustolasta- Anonyymi00008
Kyllä parasta Al-Lahin palvontaa on kamelin nuzziminen. Ei siihen mozkeijaa tarvita
-Heikki S
- Anonyymi00009
Onko talon omistaja muuttanut pois ja tuliko taivaallinen noutaja?
- Anonyymi00011
Maa taisi vetää asukkaan puoleensa, taivaalle ei kukaan ole vielä päätynyt kuin saduissa...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Maa taisi vetää asukkaan puoleensa, taivaalle ei kukaan ole vielä päätynyt kuin saduissa...
Kevyet mullat, nuoruudun tuttuja eikä ole hänestä kuulunut vuosikymmeniin.
- Anonyymi00013
Taitaa kuitenkin elää uudessa hoivakodissa. Ei vielä laitella multia niskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480