https://huutokaupat.com/kohde/6294943/ulosmitattu-omakotitalokiinteisto-kaasilassa-utmatt-egnahemshusfastighet-i
Talo näyttää ryhdikkäältä.
Kaasilassa on uusi mahdollisuus harrastajalle.
12
954
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Valesokkelitalo, riskirakenne joka on kallis korjata..
- Anonyymi00002
Onko glory hole mahdollisuus
- Anonyymi00003
Talo jollaiseen en eurojani laittaisi millään paikkakunnalla.
Outokummusta em muutenkaan asuntoa hanki, siitä ei pääse eroon vaikka halvalla antaisi. Paikkakunnan ilmapiiri on mätä ja vastenmielinen joten asun ja sijoitan muualle...- Anonyymi00004
Ja silti aina kommentoimassa näihin keskusteluihin ♥️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja silti aina kommentoimassa näihin keskusteluihin ♥️
Tottakai kommentoin
-Heikki S
- Anonyymi00006
Kas vaan..mitäs tälle omistajalle on käynyt ?
- Anonyymi00007
Tähän voisi tehtä Mosskeijan!!!!
T. Ahmed Mustolasta- Anonyymi00008
Kyllä parasta Al-Lahin palvontaa on kamelin nuzziminen. Ei siihen mozkeijaa tarvita
-Heikki S
- Anonyymi00009
Onko talon omistaja muuttanut pois ja tuliko taivaallinen noutaja?
- Anonyymi00011
Maa taisi vetää asukkaan puoleensa, taivaalle ei kukaan ole vielä päätynyt kuin saduissa...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Maa taisi vetää asukkaan puoleensa, taivaalle ei kukaan ole vielä päätynyt kuin saduissa...
Kevyet mullat, nuoruudun tuttuja eikä ole hänestä kuulunut vuosikymmeniin.
- Anonyymi00013
Taitaa kuitenkin elää uudessa hoivakodissa. Ei vielä laitella multia niskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622