Kävin tänään katsastuksessa, tohtori sanoi, että minun olisi alettava käyttämään peukalojarrua.
Peukalojarru
12
255
Vastaukset
- Anonyymi00001
Peukalojarru?
- Anonyymi00002
Peukalo ahnuksessa. Se on tätä gay kansan termistöä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Peukalo ahnuksessa. Se on tätä gay kansan termistöä.
Sole mikhän ongelma
- Anonyymi00004
Kautta aikojen paras tyttöjen hevibändi on harmony sisters.
- Anonyymi00005
Ei nuori sukupolvi tiedä vanhan kansan jutuista yhtään mitään.....Joku tiesi tätä asiaa valaista suomi24:ssä näin......
Peukalojarru tarkoittaa sitä, että juuri kun olet laukeamassa, puristat terskaa tyvestä peukalon ja etusormen väliin tai vaan painat sormella terskaa. Laukeaminen pysähtyy ja tämän homman voi toistaa 2-3 kertaa juuri ennen orgasmia. Lopulta spermat lentää jarrusta huolimatta. Harrastamalla peukalojarrutusta saat irtoavan sperman määrää kasvatettua. Peukalojarrulla saat siis laukeamisen stopattua vielä siinä vaiheessa kun runkkaamisen lopettaminen ei enää riitä pysäyttämään orgasmia.- Anonyymi00010
Jaa...ajaa minä oon ymmärtänyt ja tehnyt tuon ihan väärin. Oon tumputtaessa työntänyt oeulakon ahnukseen, en siis omman van kaverin ahnukseen. Kaveri aina sanoo ettei se jarruna toimi, päinvastoin, peukalokaasu.
- Anonyymi00011UUSI
Aivan oikein sillä peukalojarrutuksella pyritään siihen että nautinto olisi mahdollisimman pitkä!
Sama on naista naidessa eli pyritään siihen ettei laueta. Vaihdellaan asentoja ja pitkitetään nautintoa.
Eka mälli voi lentää suhteellien nopeasti mutta toista orkkua kannattaa pitkittää.
Jos toista varvia vetää takaapäin on paras vain höylätä ja ja ajatella vaikka anoppia niin kalu pysyy kovana.
- Anonyymi00006
Miten tulisemmakaan toimeen ilman suoli24 keskustelupalstan ohjeita. Hyvin tärkeitä tietoja ja ohjeita ja vielä ilmaiseksi. Luen päivittäin ja nyt tuli taas uusi tieto mutta olen nainen 🤠
- Anonyymi00007
Elämäsi ei ole enää samannäköinen, kun nyt tiedät...mikä on peukalojarru.
- Anonyymi00008
Jos olisin kuollut eilen olisi tämäkin tieto jäänyt saamatta. Kiitos suoli24 sivuston viisaat ohjeet 🤠
- Anonyymi00009
Varusmiehille oli jarrua keitossa.
- Anonyymi00012UUSI
Ei ollut sillä minun varusmies aikana useat jätkät runkkasi kun valot sammutettiin .
Pari tyyppiä ilmottautui usein tv vapaalla klo21 jälkeen ja he kävivät vessassa homostele
massa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1428164Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587354Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1855015Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2523378Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82659Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1532515- 1812382
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121959Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955