Kävin tänään katsastuksessa, tohtori sanoi, että minun olisi alettava käyttämään peukalojarrua.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Peukalojarru?
- Anonyymi00002
Peukalo ahnuksessa. Se on tätä gay kansan termistöä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Peukalo ahnuksessa. Se on tätä gay kansan termistöä.
Sole mikhän ongelma
- Anonyymi00004
Kautta aikojen paras tyttöjen hevibändi on harmony sisters.
- Anonyymi00005
Ei nuori sukupolvi tiedä vanhan kansan jutuista yhtään mitään.....Joku tiesi tätä asiaa valaista suomi24:ssä näin......
Peukalojarru tarkoittaa sitä, että juuri kun olet laukeamassa, puristat terskaa tyvestä peukalon ja etusormen väliin tai vaan painat sormella terskaa. Laukeaminen pysähtyy ja tämän homman voi toistaa 2-3 kertaa juuri ennen orgasmia. Lopulta spermat lentää jarrusta huolimatta. Harrastamalla peukalojarrutusta saat irtoavan sperman määrää kasvatettua. Peukalojarrulla saat siis laukeamisen stopattua vielä siinä vaiheessa kun runkkaamisen lopettaminen ei enää riitä pysäyttämään orgasmia.- Anonyymi00010
Jaa...ajaa minä oon ymmärtänyt ja tehnyt tuon ihan väärin. Oon tumputtaessa työntänyt oeulakon ahnukseen, en siis omman van kaverin ahnukseen. Kaveri aina sanoo ettei se jarruna toimi, päinvastoin, peukalokaasu.
- Anonyymi00011
Aivan oikein sillä peukalojarrutuksella pyritään siihen että nautinto olisi mahdollisimman pitkä!
Sama on naista naidessa eli pyritään siihen ettei laueta. Vaihdellaan asentoja ja pitkitetään nautintoa.
Eka mälli voi lentää suhteellien nopeasti mutta toista orkkua kannattaa pitkittää.
Jos toista varvia vetää takaapäin on paras vain höylätä ja ja ajatella vaikka anoppia niin kalu pysyy kovana.
- Anonyymi00006
Miten tulisemmakaan toimeen ilman suoli24 keskustelupalstan ohjeita. Hyvin tärkeitä tietoja ja ohjeita ja vielä ilmaiseksi. Luen päivittäin ja nyt tuli taas uusi tieto mutta olen nainen 🤠
- Anonyymi00007
Elämäsi ei ole enää samannäköinen, kun nyt tiedät...mikä on peukalojarru.
- Anonyymi00008
Jos olisin kuollut eilen olisi tämäkin tieto jäänyt saamatta. Kiitos suoli24 sivuston viisaat ohjeet 🤠
- Anonyymi00009
Varusmiehille oli jarrua keitossa.
- Anonyymi00012
Ei ollut sillä minun varusmies aikana useat jätkät runkkasi kun valot sammutettiin .
Pari tyyppiä ilmottautui usein tv vapaalla klo21 jälkeen ja he kävivät vessassa homostele
massa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512