Joko on alkanut kaduttamaan?
Kaduttaako
49
492
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei.
- Anonyymi00003UUSI
Mikä pitäisi kaduttaa?
- Anonyymi00004UUSI
en kadu.
- Anonyymi00005UUSI
Ei kaduta mikään tällä hetkellä.
- Anonyymi00006UUSI
En kadu mitään ♥️
- Anonyymi00007UUSI
Juu, on. Olis pitäny lähteä jo paljon aiemmin.
- Anonyymi00026UUSI
Suosittelen että lähdet mitä pikimmiten, koska juorut saattavat alkaa levitä!
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Suosittelen että lähdet mitä pikimmiten, koska juorut saattavat alkaa levitä!
Mitkä juorut?
- Anonyymi00008UUSI
Mikä ja kuka kysyy?
- Anonyymi00021UUSI
kiuSaaja utelee uhreiltaan josko he ovat tietoisia
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
kiuSaaja utelee uhreiltaan josko he ovat tietoisia
Ei liity ässät kiusaamisiin joten lopetahan mustamaalaaminen
- Anonyymi00009UUSI
S-mies kysyy
- Anonyymi00010UUSI
Ei.
- Anonyymi00011UUSI
- Anonyymi00014UUSI
I love that song 💜
- Anonyymi00047UUSI
Kuka kenelle tarkoittikaan niin joo, noin on täällä ainakin. Ikävä kyllä.
- Anonyymi00012UUSI
Ei.
- Anonyymi00013UUSI
Ei kuulu ikävälle !
- Anonyymi00015UUSI
Mitä hitsiä, tässähän vasta ääntä availlaan❣️
- Anonyymi00022UUSI
🤭❤️🤗
- Anonyymi00035UUSI
Olet täysin väärässä, vanhempi nainen ei ole koskaan halunnut olla ystäväsi!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olet täysin väärässä, vanhempi nainen ei ole koskaan halunnut olla ystäväsi!
Onko se jotenkin minun ongelma!
- Anonyymi00016UUSI
Kaduta mikä? No ei kaduta.
- Anonyymi00017UUSI
Löysin paremman ei kaduta.
- Anonyymi00018UUSI
Ei kiinnosta stalkkerin jutut
- Anonyymi00027UUSI
Ei todellakaan kiinnosta!
- Anonyymi00019UUSI
Minä kadun tosi paljon asioita. Mutta tahtoisin vaan olla minua rakastavan naisen halauksessa monta tuntia.
- Anonyymi00028UUSI
Yksikään nainen ei suostu siihen mitä sinä haluat. Todella älytöntä luulla, että yksikään nainen suostuisi sinun toiveisiisi!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yksikään nainen ei suostu siihen mitä sinä haluat. Todella älytöntä luulla, että yksikään nainen suostuisi sinun toiveisiisi!
Lopeta!
- Anonyymi00020UUSI
Joo kaduttaa et aikanaan sotkeuduin vääriin ihmisiin ja paikkoihin.
- Anonyymi00023UUSI
Niin mikä pitäs kaduttaa?
- Anonyymi00024UUSI
Ei ainakaan se että jätin todella sairaan kiusaajan! Ei kaduta vaikka hän on tehyt kaverinsa kanssa vaikka jos mitä sen jälkeen. Silti en kadu, en todellakaan!!
- Anonyymi00025UUSI
Minä en kadu mitään. Se on turhaa energian tuhlaamista.
- Anonyymi00031UUSI
Mitäpä se hyödyttää..enemmänkin harmittaa, että annoin toisten käytösten vaikuttaa omaan käytökseen.
- Anonyymi00032UUSI
Ei niinkään, jos hän ymmärtää miksi kaikki meni niin.
- Anonyymi00048UUSI
Kun ei ymmärrä.
- Anonyymi00033UUSI
Mikä tässä pitäisi niiku kaduttaa?
- Anonyymi00034UUSI
Toivottavasti häirikköä kaduttaa edes vähän!!
- Anonyymi00036UUSI
Jos häntä ei yhtään kaduta, hän saattaa olla narsisti!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos häntä ei yhtään kaduta, hän saattaa olla narsisti!
Dmies on narsku
- Anonyymi00040UUSI
Toivottavasti eivät. Liikaa katuja jo täälläpäin, välillä vähän reitti hukassa.
- Anonyymi00041UUSI
Ei juurikaan kaduta sille reaktiolle ei voinut mitään oli tärkeä kokemus. Luin että tyydyttämätön rakkaus aiheuttaa mielisairautta.
Vain hullu vastaa Kapinoi. Niin laulettiin.- Anonyymi00051UUSI
Mikö se reaktio oli?
- Anonyymi00042UUSI
Noh. sillehän minä en voi mitään, että elän heidän keskellään, jotka tahtoisivat minune epäonnistumistani. Toisaalta omahan on kitkerä mielensä. Sitä, että olen lähtenyt tietyistä paikoista ja yhteisöistä, en kadu.
- Anonyymi00043UUSI
Annankadun vastakohta. En anna, enkä kadu.
- Anonyymi00044UUSI
Miten on, niin......
https://m.youtube.com/watch?v=QoNAGv9g3vQ - Anonyymi00045UUSI
Minuahan ei rakkaus kaduta. Ihme kysymyksiä.
- Anonyymi00046UUSI
En ole tehnyt pahaa enkä väärää kenellekään, joten sen puolesta ei ole katumista yhtään.
Ehkä sitä hieman kadun että en laittanut asioita eteenpäin kaikesta koska välitän jostain liikaa. Tai välitin oikeastaan, nyt ei sekään ole esteenä enää joten............. - Anonyymi00050UUSI
Katu- ja tietöitä on kesäisin paljon, lähellä varmaan tapahtuu huomennakin jotain katumista tai kivittämistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864