Sinun on täysin

Anonyymi-ap

turhaa yrittää lähestyä minua enää koskaan! Sinun takiasi menetin mahdollisuuden tehdä töitä itselle todella mieluisassa työpaikassa ja sitä en anna sinulle koskaan anteeksi. Ja toinen syy siihen, että inhoan sinua on se kun stalkkasit minua! Eikä kyse ollut todellakaan vähäisestä stalkkaamiesta vaan todella monen vuoden ajasta! Olet vastenmielisin ihminen johon olen koskaan törmännyt! Hyi!!

6

154

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pelkästään sinun naaman näkeminen saa minut voimaan pahoin!

• Anonyymi00003

Jos vielä kerran lähestyt minua, haukun sinut lyttyyn niin totaalisesti, jotta vihdoinkin ymmärrät kuinka paljon sinua inhoan!

• Anonyymi00002

Mahtava esitys trolli 👏

• Anonyymi00004

Ei se ole esitys vaan totaalisinta totta! Oli väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä. Olette inhottavia te projektin aloittajat, kun ette kysyneet edes muutamaa kysymystä, koska silloin oilsitte ymmärtäneet sen, kuinka tärkeää minulle olisi ollut saada tehdä töitä itselle todella rakkaassa työpaikassa! Teillä ei ollut mitään oikeutta luulla tietävänne paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! HÄVETKÄÄ!! Seuraavan kerran mietin uuden ystävän etsimistä viiden vuoden päästä!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei se ole esitys vaan totaalisinta totta! Oli väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä. Olette inhottavia te projektin aloittajat, kun ette kysyneet edes muutamaa kysymystä, koska silloin oilsitte ymmärtäneet sen, kuinka tärkeää minulle olisi ollut saada tehdä töitä itselle todella rakkaassa työpaikassa! Teillä ei ollut mitään oikeutta luulla tietävänne paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! HÄVETKÄÄ!! Seuraavan kerran mietin uuden ystävän etsimistä viiden vuoden päästä!

Keitä olivat ne, jotka eivät ymmärtäneet kunnioittaa minun haaveitani ollenkaan, olette todella vastenmielisiä ihmisiä!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Keitä olivat ne, jotka eivät ymmärtäneet kunnioittaa minun haaveitani ollenkaan, olette todella vastenmielisiä ihmisiä!

Minäkin inhoan sitä tunnetta kun jotkut ihmiset yrittävät ja joskus onnistuvatkin hallitsemaan mielivaltaisesti toisen ihmisen elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      729
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      80
      692
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      52
      657
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      52
      444
    Aihe