Mullikka: "Jyväskylä pysyy rallikaupunkina myös seuraavat viisi vuotta – kaupunki solmii uutta sopimusta AKK:n kanssa."
Voi surku! No ei se auta, meidän on entistä voimakkaammin taisteltava rallin poistamiseksi Jyväskylästä. Jonakin päivänä sitä ei enää ole!
Ralli tuhoaa kaupunkia edelleen
20
244
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Barrikaadeille jyväskylän MM- rallia vastaan!
- Anonyymi00002
Toyota käskee ja Jyväskylän kaupunki tekee mitä käsketään. Vety Toyotathan jo on kaupungin aitoina.
- Anonyymi00003
Ralli se on minun rattoni trallallaa
- Anonyymi00005
Aloittaja täysin oikeassa.TAISTELKAA !!
- Anonyymi00008
Se on yhtä kuin kärpäsen cacca itämeressä sinunkin nillitys
- Anonyymi00011
Konserttitalo rallien sijaan! Kaljarahvas voi mennä Hankiralliin lappiin!
- Anonyymi00023
Musiikkitaloja, oopperoita, teattereita esin Helsingissä konserttitalon kaipaajille..! Ralli oheistoimineen tuo rahaa seutukunnalle...myös näkyvyyttä.
- Anonyymi00012
Emovapina järjestää miekkarin rallia vastaan tänään lauantaina! Hienoa että varakas Koneen Säätiö rahoittaa toimintaa avokätisesti.
- Anonyymi00014
Onkohan Bella tänään lähettäjänä SM- rallissa Jyväskylässä?
- Anonyymi00015
Race was bad...
https://www.youtube.com/watch?v=uSPeCtz3fEo&list=RDuSPeCtz3fEo&start_radio=1 - Anonyymi00016
Bella jakaa kolmelle ensimmäiselle vihreitä kuulia palkinnoksi.
- Anonyymi00017
Bella saa sitten iltakemuissa valkoisia ku....ja palkinnoiksi.
- Anonyymi00018
Ei Bella pojista välitä, ainakaan valkoisista.
- Anonyymi00019
Jenni Suutari ja Matleena Käppi tulevat saamaan seuraavissa vaaleissa kymmeniä tuhansia ääniä, vastustettuaan veronmaksajien rahojen tuhlausta Rallisopimukseen.
Ei ollut rupuvihreistä taaskaan mihinkään, aivan demarien vietävissä. - Anonyymi00020
Bella seuraavalla lennolla takaisin Afrikkaan!
- Anonyymi00024
Bella suurlähettilääksi Sambiaan!
- Anonyymi00025
Eduskunnasta voisi ottaa pari muuta viidakon grillaamaa mukaan sihteereiksi.
- Anonyymi00026
Hienoa ettei vain opiskelijat oksentele kaduille .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493