Pääsen sinusta yli ja unohdan. Oletko tyytyväinen.
Mitä sitten kun
20
255
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei se mun syy oo. Yritin ainakin en minä väkisin roiku itse et halunnut mitään.
- Anonyymi00002UUSI
Älä selitä
- Anonyymi00003UUSI
Haluan!
- Anonyymi00004UUSI
En ole kun haluan sinut mieheksi loppuelämäksi, mutta sinua ei kiinnosta.
Mn tumma- Anonyymi00018UUSI
Petri?
- Anonyymi00005UUSI
En tietenkään, päinvastoin. Miksi olisin?
- Anonyymi00006UUSI
no sullahan se oli joka k marketis oma rinsessansa siinäpähän menet niiden luo minä muutam lasten kanssa maalle jo mahollista joskus ! manifestoin tätä suuresti tulevat vuodet ! ota sinä semmonen soma ihanuus itteles ku oot niin pinnallinen ja tarkka
- Anonyymi00012UUSI
Trollooo sokea😉🌝
- Anonyymi00007UUSI
kalastamaan täytyy opetella oikein kunnolla ja perkaamaan omat kalat!
- Anonyymi00009UUSI
www.youtube.howtofishandmakethemeatable.com
- Anonyymi00008UUSI
minua kiinnosta tämä kaupunki elämä lainkaan en saa tästä rehellisesti mitään paitsi hyvin harvoin voisin kerran kuussa poistua kylille muuten pysyisin visusti landella ! jos olisi mahdollista !
- Anonyymi00019UUSI
miksei se ole mahdollista työkö estää..
- Anonyymi00010UUSI
En jaksa mitään. Painaisin pääni naisen syliin jos voisin ja lepäisin siinä.
- Anonyymi00011UUSI
Onneksi olen ylitsepääsemätön vaakatasossa, niin hänen olisi pakko jäädä päälleni köllöttelemään 🤗
- Anonyymi00014UUSI
Minun syliin et ainakaan saa koskaan päätäsi painaa!
- Anonyymi00013UUSI
Samat sanat
Kumma miten aika kuluu. - Anonyymi00015UUSI
Et edes anna mun pistää viestiä joten
- Anonyymi00016UUSI
Kömmit yli ja nukahdat. 😴
- Anonyymi00017UUSI
Ei enää tunnu missään miksi haluisin tuollaisen ilkeän ihmisen kanssa olla missään tekemisissä enään
- Anonyymi00020UUSI
Ihan samat sanat minäkin voisin kirjoittaa! Pakkomielteinen ihminen ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886