Vähintään puoli litraa piimää ennen nukkumaanmenoa

Anonyymi-ap

Jotain asidofilusta tms jossa on hyödyllisiä bakteereja. Lisäksi 1-2 Buranaa. Vatsa pysyy paremmin kunnossa ja kakki on sopivan kiinteää. Piimässä on myös vitamiineja ja muita aineita jotka on hyväksi kropalle jos on tullut ryypiskeltyä.

Mulla on nykyään aina muutama litra piimää jääkaapissa jos aion juoda kaljaa.

17

253

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä kunnossa sun hampaat on? pesetkö hamppaat vielä sen piimän juomisen jälkeen ?

• Anonyymi00002

Se Burana ei ole paras vaihtoehto jatkuvaan käyttöön, eikä myöskään alkoholin kanssa yhdessä. Ibuprofeeni (jota Burana sisältää) voi aiheuttaa verenvuotoja, eli esim. vatsan sisällä voi alkaa joku vuoto. Se on vatsalle huono lääke jatkuvampaan käyttöön. En suosittele lainkaan, jätä se Buranan käyttö, etenkin jos olet juonut alkoholia.

• Anonyymi00006

No parasetamolia ei suositella lainkaan alkoholin kanssa, ja aspiriini vasta voi aiheuttaakin vatsaongelmia, Mutta ihmisestä kiinni, kuinka sopii. Tuskin noita nyt kukaan jatkuvasti popsii.

• Anonyymi00003

Jopas on älynväläys. Minä voin juoda alkoholia ja ryypätä koska minä juon sen jälkeen piimää. sehän tekkee ryyppämisestä sallittavampaa ja terveellisempää keholle.

• Anonyymi00010

Jallupiimä on hyvä sekoitus, kannattaa kokeilla, niin ei tarvitse juoda viinaa ja piimää erikseen.

• Anonyymi00004

Piimän juominen ei estä alkoholin imeytymistä tai poista sen haitallisia vaikutuksia elimistöstä.Vaikka piimä sisältää maitohappobakteereja, jotka voivat tukea suoliston hyvinvointia, alkoholi imeytyy silti verenkiertoon normaalisti mahalaukun ja ohutsuolen kautta. Piimä voi korkeintaan hidastaa alkoholin imeytymistä hieman samalla tavalla kuin mikä tahansa ruoka, mutta se ei kumoa alkoholin aiheuttamaa humalatilaa tai terveyshaittoja.

• Anonyymi00005

Tiedätkö mitä? Jotenkin itse AI:n suurkuluttajana (lähinnä jotain paskanjauhamisraportteja teen joita ei jaksa itse työajalla kirjoitella, ei niitä tosin kukaan luekaan) oon oppinut tunnistamaan nämä tietosanakirjamaiset, aina yhtä empaattiset ja puolueettomat kaikkitietävät tekstit jotka ottavat kaikki asian puolet huomioon. Ei normaali ihminen noin kirjoita. ChatGPT kirjoittaa. Vaikka tietysti kiellätkin kaiken kuten viinalle haiseva sontaseppo sen, että on ottanut alkoholia.

Asd

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Jotenkin itse AI:n suurkuluttajana (lähinnä jotain paskanjauhamisraportteja teen joita ei jaksa itse työajalla kirjoitella, ei niitä tosin kukaan luekaan) oon oppinut tunnistamaan nämä tietosanakirjamaiset, aina yhtä empaattiset ja puolueettomat kaikkitietävät tekstit jotka ottavat kaikki asian puolet huomioon. Ei normaali ihminen noin kirjoita. ChatGPT kirjoittaa. Vaikka tietysti kiellätkin kaiken kuten viinalle haiseva sontaseppo sen, että on ottanut alkoholia.

Asd

Joo laitoin googleen hakusanat. Mutta ei se sitä pointtia poista.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Asd

Me alkomobilistit ei yleensä tehdä CATCb kanssa mitän. Mutta siehän oletkin vain suurlutkuttaja.

• Anonyymi00007

Aloituksessa on perää. Moni juopotteleva syö roskaruokaa, pitsaa, kaikkea rasvaista, suolaista ja maustettua. Sitten jo ennestään viinan ärsyttämä maha ja suolikanava ärtyy vaan lisää ja istutaan pöntöllä ruikkimassa keltaista sotkua.
      Banaanit ja jugurtti on myös hyviä.

• Anonyymi00009

Mitä järkeä juoda piimää jos tarkoituksena on juoda kaljaa?

• Anonyymi00016

Otsikossa lukee ennen nukkumaanmenoa. Vai juotko sä nukkuessakin kaljaa?

• Anonyymi00011

Mitä sä syöt. Ei se piimä sisällä kaikkia ravintoaineita joita keho tarvitsee.

• Anonyymi00012

on hyvä rasvaton piimä vatsalle ja ehkäisee tulehduksia.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

on hyvä rasvaton piimä vatsalle ja ehkäisee tulehduksia.

Joo mutta piimässä ei ole esim kuitua, rautaa,c-vitamiinia,välttämättömiä rasvahappoja ym

• Anonyymi00014

Puoli litraa piimää tuli juotua niin laittoi vatsan siis aivan kuralle ripulit oikein purskahtivat eteisessä pitkin lattioita. Ei sovi minun vatsalleni

• Anonyymi00019

Suomi24 on typerä kuoleva keskustelupalsta. Suomen huonoin mahdollinen. Sivusto lla asiointi kannattaa mieluummin lopettaa, kun asialliset kommentit poistetaan keskusteluista. Kenenkään ei kannata kirjoittaa mitään tänne, kun kirjoittamasi kommentit mahdollisesti poistetaan nopeasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe