Olla olematta minkäänlaisessa yhteydessä minuun ja unohtaa minut kokonaan, niin miten sinulla on omasta mielestäsi sujunut asia?
Jos sinun päätöksenä on ollut
33
531
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvin kiitos.
- Anonyymi00002
Minun mielestä ei niin hyvin. Palstakin lasketaan tässä tapauksessa.
- Anonyymi00003
Jos vai kun?
- Anonyymi00004
Yleensä jos tunteita oli ja jäi asiat epäselviksi, on tuntemuksena ehkä suru ja pettymys monilla.
- Anonyymi00005
Minulla on energeettinen yhteys häneen. Hän kaipaa minua. Tunnen sen välillä fyysisesti rinnassani.
Miksi kauniita asioita pitäisi yrittää unohtaa? Kaikki se on hyvää, mikä ei loukkaa kenenkään vapautta ja vie meitä rakastavasti eteen päin elämässä.- Anonyymi00008
Samaa mieltä, että ei välttämättä tarvitse väkisin yrittää unohtaa, ainakaan jos kokee kauniina sen kaipauksen.
Onko sinulla ollut energeettistä yhteyttä muidenkin kanssa vai onko se ainutlaatuista? - Anonyymi00015
” Kaikki se on hyvää, mikä ei loukkaa kenenkään vapautta ja vie meitä rakastavasti eteen päin elämässä.” Onko ollut epäselvyyksiä tai sen sellaisia suhteessa aiheeseen jota alleviivaat jostain syystä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaa mieltä, että ei välttämättä tarvitse väkisin yrittää unohtaa, ainakaan jos kokee kauniina sen kaipauksen.
Onko sinulla ollut energeettistä yhteyttä muidenkin kanssa vai onko se ainutlaatuista?” Onko sinulla ollut energeettistä yhteyttä muidenkin kanssa vai onko se ainutlaatuista?” I mean i sure do not play chess with devil at night. Do you big buddy?
- Anonyymi00025
Hölynpölyä hän ei kaipaa sinua elämäänsä eikä hän halua nähdä sinua!
Koska et merkitse hänelle mitään tärkeitä elämän arvoja.
Se, että käy palstalla ja erehtyy joskus kommentoimaan viestejä, jotka on kirjoittanut mies.
Kuka on ei kukaan tärkeä naiselle, ei tarkoita kaipausta ei mitään!
- Anonyymi00006
Semi-OK. Kirjoittelen täällä mutta en häiritse. En mä ole onnistunut unohtamaan, mutta en mä tässä pelkästään itseäni ajatellut - en halua roikottaa ketään tai lupailla mitään mitä en voi pitää. Jos hän joskus näitä kirjoituksia täältä lukee tai tänne kirjoittelee (mitä pidän epätodennäköisenä), ei hän kuitenkaan tunnista minua täältä, ja päinvastoin.
- Anonyymi00017
Easy going everyday man
- Anonyymi00007
Minun päätösekseni ei ole unohtaa häntä! Haluan hänet lähelle! ❤️
En vain saa yhteyttä muutoin. Ainakaan juuri nyt. - Anonyymi00009
Huonosti. Toki en koe tätä omana päätöksenä, jos saisin ihan itse päättää, nii tutustuttaisiin ja katsottaisiin voitaisiinko olla vaikka kavereita.
Mutta mies vaikuttaa niin vaivaantuneelta mun seurassa, että en halua kiusata häntä enempää, tuputtamalla seuraani väkisin tms.- Anonyymi00018
Jaa että kriittisen kaverikortin heitto pöytään on alkanut naisia hupaisasti esittävä dille
- Anonyymi00010
Onko aloittaja itse myös päättänyt olla olematta minkäänlaisessa yhteydessä häneen vai miksi kirjoittelet vain palstalla?
- Anonyymi00019
Syvällisiä kysymyksiä gallupäijältä toiselle heti aamukasteen aikaan🥱
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Syvällisiä kysymyksiä gallupäijältä toiselle heti aamukasteen aikaan🥱
Täällä toitetaan taas tällaista sukupuolittunutta selontekovelvollisuuden eetosta
- Anonyymi00011
Huonosti, vaan oli tämä puoliksi odotettavissakin.
- Anonyymi00024
Ja haistakaa paska koko valtiovalta eikö?
- Anonyymi00012
Palstaa lukuun ottamatta ei olla oltu minkäänlaisessa yhteydessä yli puoleen vuoteen, ei olla edes nähty. Siinä mielessä on sujunut hyvin asia. Mielessäni olet silti ollut aivan luvattoman paljon ja sitten tämä palstaharhailu/-hörhöily joka sekoitti mun pään. Eli miten sen nyt ottaa, olenko onnistunut vai en. Fyysisesti olen onnistunut, psyykkisesti en.
- Anonyymi00020
” Fyysisesti olen onnistunut, psyykkisesti en” No kerro siitä apäijä lisää energiaa riittänyt eaim pyöräilyyn tai
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
” Fyysisesti olen onnistunut, psyykkisesti en” No kerro siitä apäijä lisää energiaa riittänyt eaim pyöräilyyn tai
Ai siks ne aina salil
- Anonyymi00013
Sinä ajattelet, että hän kirjoittaa täällä sinulle, minäkö? Miksi tunnistat? Miksi olet täällä? Ja haluatko etten unohtaisi sua?
Minä en voi kirjoittaa muualle ja toisaalta toivon että hän huomaa ja tietää etten ole unohtanut kokonaan häntä. Erityisesti toivon luettuaan mun viestit hakeutuisi mun näköpiiriiin ja juttuihin, minä en enää niin tai tosi harvoin näköpiiriin. Siis come to see me..- Anonyymi00022
En minäkään kuule apäijä voi kirjoitella ulkomaailmaan kun en halstaaa kiinalaisia aakkosia
- Anonyymi00029
Kunpa olisin lukenut aiemmin tän viestin.. Olisin tullut oikealla hetkellä.. tosin näin sinut etäällä.. miten juttuun pääsis? Ai tuun ja odottelen..?
- Anonyymi00014
Ja tuuli vain huutaa kaikki pois piiloustaan? Aivan skeida avaus, gubbe
- Anonyymi00026
Hyvin. En tarvitse sinua mihinkään.
Ei kaipausta eikä tämä asia tule muuttumaan muuksi! - Anonyymi00027
Aika huonosti. Olen laihtunutkin lisää taas tämän takia mutta kai pärjään. Tuskin on minun kohdalle aloitus mutta hyvä kysymys. Pelkään ottaa yhteyttä kun en ole varma toisesta mitä tunsi tai ajatteli.
- Anonyymi00028
Oikeasti, laihtuminen on huono merkki ikävöidessä. Yritä pitää huolta ravitsemuksesta ja levosta.
- Anonyymi00031
Pidä huolta itsestäsi ❤️. Minulle kävi samoin. Sattumanvaraisen kohtaamisen jälkeen minulla oli niin paljon ikävää ja haikeutta, että laihduin. Se oli minulle lopulta hyvä asia, sillä olin jo ennen sitä yrittänyt pudottaa painoa onnistumatta ja se kohtaaminen auttoi siihen. Mutta älä murehdi sitä. Jos päätit olla ottamatta yhteyttä, siihen oli varmasti syynsä, hän ymmärtää sinua, jos todella rakastaa sinua.
Kun rakastumme, näemme asiat usein positiivisemmassa valossa. Mieli myös pehmentää ja käsittelee negatiivisia asioita ajan myötä, joten älä huolehdi. Hän ajattelee sinusta varmasti vain hyvää. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pidä huolta itsestäsi ❤️. Minulle kävi samoin. Sattumanvaraisen kohtaamisen jälkeen minulla oli niin paljon ikävää ja haikeutta, että laihduin. Se oli minulle lopulta hyvä asia, sillä olin jo ennen sitä yrittänyt pudottaa painoa onnistumatta ja se kohtaaminen auttoi siihen. Mutta älä murehdi sitä. Jos päätit olla ottamatta yhteyttä, siihen oli varmasti syynsä, hän ymmärtää sinua, jos todella rakastaa sinua.
Kun rakastumme, näemme asiat usein positiivisemmassa valossa. Mieli myös pehmentää ja käsittelee negatiivisia asioita ajan myötä, joten älä huolehdi. Hän ajattelee sinusta varmasti vain hyvää.Jokaisella on syynsä ja ne voivat olla todella painavia ja moninaisia. Kun niitä ei voi kertoa, täytyy vain luottaa siihen, että toinen haluaa ajatella hyvää. Ja jos ei ajattele hyvällä, niin ehkä se ei sitten ollutkaan rakkautta, vaan jotain muuta.
- Anonyymi00030
Ensimmäinen kohta on sujunut kaikin puolin mallikkaasti. Toinen ei ole ollut erityisenä tavoitteena. Menee omalla painollaan miten menee.
- Anonyymi00032
Näin taas unta sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501