Sitä hetkeä et olisimme lähekkäin?
Miten usein toivot
23
272
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tarkoitatko yhdyn tää?
- Anonyymi00002UUSI
Voi se siihenkin mennä
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi se siihenkin mennä
Voitais mun puolesta vaikka nukkuakin sisäkkäin, kun ainahan se on mielessä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä hitto meitä vetää puoleensa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katsoisitko miten kiimaisesti
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katsoisitko miten kiimaisesti
Tällä ilmeellä 🥴
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä hitto meitä vetää puoleensa
Kärpäset. Miljoona kpl.
- Anonyymi00003UUSI
tuntuu hyvältä kun tulet lähelle
- Anonyymi00005UUSI
Miksi kaikki aina pitää liittyä seksiin.
Eikö lähekkäin voisi olla muutenkin?- Anonyymi00006UUSI
Eihän tämä liittynyt seksiin koko aloitus
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei niin, mutta yksi vastauksista liittyi seksiin. Yh dyntä. Vai onko se että peräkärry yhtyy autoon vai mitenkä?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei niin, mutta yksi vastauksista liittyi seksiin. Yh dyntä. Vai onko se että peräkärry yhtyy autoon vai mitenkä?
eijole kärryä
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
eijole kärryä
Onko koukkua? 🤞
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko koukkua? 🤞
jjuu
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
jjuu
Pätevämpi homma., jos on jotain perästä vedettäviä.
- Anonyymi00015UUSI
Ihanan M naisen kanssa tahtoisin ollevani lähekkäin kokoajan.
olen ehkä jopa rakastunut- Anonyymi00023UUSI
Kuka toivoo näin?
- Anonyymi00018UUSI
Mitä sitä turhaan toivomaan eipä ole sillai läheisyyttä yksikään nainen osannu antaa täytyny tyytyä pilluun (ihmisethän useimmiten fantasioi siitä mistä on puute) si siihen lisätään vähän alkoholia jos eivät muutoin osaa puhua siitä mitä mielessä todella liikkuu aina kysytty mistä totuusseerumi alkoholi on ollu sitä aina tietty humala ni eivät keskity siihen mitä sanovat katoaa ihmiseltä kuin ihmiseltä kyky kuunnella itseään
- Anonyymi00019UUSI
Saisinpa pitää kädestä ja halata häntä. Istua hän kainallosani ja samaan aikaan hipsutella. Herkku huuliaan haluisin suukotella. Ei aina tarvi mennä sex-juttuihin. Voi sitä hemmotella ja olla lähekkäin muutenkin. Tärkeintä olla ihanuuden kanssa.
- Anonyymi00020UUSI
Hyvin usein. Liian usein. Ei pitäis uskaltaa toivoa.
- Anonyymi00021UUSI
Onko yksinäistä? Kun kirjoitat itsesi kanssa tätä ketjua itsellesi. Huomaa helposti että vastaiset itse kaikki🤣
- Anonyymi00022UUSI
Kaikki varmaan huomanneet jo että oon siihen naiseen lätkässä.🤦🏻♂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912671On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522618Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712577Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792478Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu761996Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl471987Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291412Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko311395Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181296