Voisit kouluttaa ja tehdä itsellesi naisen minusta vatsa pois meikit naamaan pukeutua niinkuin haluat imuri panopuu oisin sä mua ehkä myös naisit Pori,Kankaanpää, Noormarkku
Mies opeta minua
10
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
MINÄ TIEDÄN, Heinolassa on uljas urho nimeltään Rauno j. Kajahtander 49,5 v. jonka etsinnät seurasta on kuin suoraan sinun toiveistasi!
Heinolan kuuluisa, kokematon mutta KIIHKEÄ ukko on kuin luotu teidän yhteiseen elämään!
Toivon kohtaatte pian ja pääsette toteuttamaan yhteidtä onnen aikaa!
🥰😍😘🤪
Terveisiä! - Anonyymi00002
Heinolassa on mukava setä,joka on 15 vuoden aikana etsinyt neitosia.
Onkohan vieläkään neitonen löytynyt.
On lähettänyt tänä aikana 55 000 erillaista viestiä.
No odotellaan,eiköhän se vielä löydy. - Anonyymi00007
Ei homo halua itselleen naista, ei tehtyä eikä oikeaa.
- Anonyymi00008
Pitikö tuokin tulla kertoo mitä et halua.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pitikö tuokin tulla kertoo mitä et halua.
Mee hönö hevon vittuun
- Anonyymi00011
TÄÄLLÄ UROKSESI NYT!
SULLE - KUN SEN VELI EI SUOSTU NII TROLLI PELLE HAKEE AVOIMESTI JA ILMAN MITÄÄN "HOMOTTELUA" POIKASEURAA KUN TYTÖT EIVÄT LUUSERISTA INNOSTU MILLÄÄN TASOLLA!?
Tuskin nuoret pojatkaan, JOTKA myös vain ärsyyntyneet ja kiusaa ja pelleilee trollin kanssa kun se on niin pöljä! määrätietoisen miehen koulutuksessa olisi jännä olla , millaiseksi sissyksi tai cd; ksi hän voisikaan muuttaa minut
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599