Olen tynnyrissä kasvatettu

Anonyymi-ap

Mutta ihan hyvin olen pärjännyt elämässä. Töitä ei ole tarvinnut tehdä oikeastaan koskaan ellei lasketa lukuun, että toimin isäni ja äitini kanssa viime talven aurauskeppeinä eri puolella Lieskaa ja tänä kesänä perheemme toimii pellolla heinäseipäinä. Suvussani ei ole yhtään ylioppilasta ja kaikilta on jäänyt myös peruskoulu kesken.

6

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tottakai tynnyrissä eläjä pärjää. Reikä tynnyrin kyljessä ja suu reiällä tynnyrissä eläjällä, niin aina ne jonkun setelin heittää...

• Anonyymi00003

Ennen kun savotalla ei ollu naisia, niin vuorotellen jokainen joutui tynnyriin ja siitä reiästä muut laittoi elimen sisään. Varsinkin talvista hupia, kun pitkät matkat ja paljon lunta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ennen kun savotalla ei ollu naisia, niin vuorotellen jokainen joutui tynnyriin ja siitä reiästä muut laittoi elimen sisään. Varsinkin talvista hupia, kun pitkät matkat ja paljon lunta.

Olisin ehdottomasti halunnut olla tämä tynnyrin reikä.

• Anonyymi00002

Vaaihtelu virkistää, voisitteko joskus olla kirjaston laidalla koirille tolppana. Meidän koira tarvitsee virikkeitä kun aina pitää siihen aurausviittaan nostaa jalkaa 🤠

• Anonyymi00005

Tämä on loistava idea. Perheeni voisi olla sinulle ja koirallesi liikkuvia kusitolppia. Kävelisimme mukanasi koko lenkin ajan ja aina, kun rakas koirasi tekee pissin, me jähmetymme tolpaksi. Isomman hädän yllättäessä laittaisimme vain kätemme kupiksi ja koirasi voisi tehdä tarpeensa siihen. Biokassin korvikkeena.

• Anonyymi00006

Ei oikein ole hyvä idea kun koiramme ruiskauttaa vain yhden kerran / tolppa
      Ilmeisesti jos on mielenkiintoinen niin silloin lentää 3-4 roisketta / tolppa.
      Kakkihommat hoitaa ilman auttavia käsipareja 🤠

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe