Mikä menisi sen toisen ohitse
Mikä minussa on sellaista
16
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan polvet 🤔
- Anonyymi00015
Luulin että olen ainoa :D
- Anonyymi00002
Jokin hänen mielessään ja sitä kautta koko ihminen
- Anonyymi00004
Sielussaan.
- Anonyymi00003
ymmärrät meediota
- Anonyymi00009
En oikein tykkää somettaa vaan kaipaan jotain syvällisempää.
- Anonyymi00005
Minun suomalainen turjake mieheni panee puutteessa ihan ketä vaan niin hän saa LOUKATA MINUN KUNNIAA.
- Anonyymi00006
Suurimmat erot ihmisissä eivät voi olla ulkoisia vaan sisäisiä. Sisäisesti rikas ihminen säteilee ulospäin sellaista energiaa, joka ei välity välttämättä edes perusaistien kautta, se energia vain oleilee siinä henkilössä ja on iso osa hänen vaikuttavuutta ja mieleenpainuvuutta ja hyvä niin. Käytännön elämän kannalta ihmisen sisäinen elämä on olennaisin ja tärkein suhteessa.
- Anonyymi00007
Tämä oli täysin sellainen vastaus mitä ajattelin kysymykseen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä oli täysin sellainen vastaus mitä ajattelin kysymykseen.
Hyvä ja ihan perusjärkeilyä. Monesti ihmiset vastaavat aloituksiin sen enempää miettimättä ts. sanotaan heti mitä tulee mieleen henkilökohtaisena tunnereaktiona. Kysymyksiin voi ottaa myös etäisyyttää ja vastata niihin ikäänkuin "ei-minänä" olematta silti kylmäkiskoinen. Muutenkin puhutaan aina kun joku on kaunis tai komea, mutta mitä se lopulta on. Esim. barbi-nukke on kaunis, mutta eloton. Jos joku kaunis tai komea ihminen ei jää mieleen, se voi johtua siitä, ettei hänen sisäinen hehku ei jätä pysyvää vaikutusta muihin ihmisiin. Samoin ulkonäöltään melko tavanomainen, mutta sisäinen "hehku-kekäle" voi jäädä joidenkin ihmisten mieliin ja sydämiin vaikka kuinka syvästi ja hyvästi.
- Anonyymi00010
Vauhti.
- Anonyymi00011
Vauhti on energiaa. Hidastelu on energian keräämistä. Pään pudistelu on energian tuhlaamista.
- Anonyymi00012
En osaa olla tuolla lailla laskelmoiva rakkaudessa. Eikä se toinenkaan osaa. Se tekee hänestä jos ei "paremman", niin ainakin sopivamman minulle.
- Anonyymi00013
Tuossa olet oikeassa. Ei toisiin vertaaminen ole koskaan järkevää, aina löytyy joka asiassa parempia tai huonompia, eikä vertailu mitenkään ratkaise mitään asiaa. Tärkeintä on aina; olla se oma itsensä juuri siinä hetkessä, juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.
- Anonyymi00014
Jos joku sinussa menisi hänen ohitseen, hän olisi sinun kanssasi eikä sen toisen.
- Anonyymi00016
Varmaan suunnilleen kaikki ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622