Mikä minussa on sellaista

Anonyymi-ap

Mikä menisi sen toisen ohitse

16

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmaan polvet 🤔

• Anonyymi00015

Luulin että olen ainoa :D

• Anonyymi00002

Jokin hänen mielessään ja sitä kautta koko ihminen

• Anonyymi00004

Sielussaan.

• Anonyymi00003

ymmärrät meediota

• Anonyymi00009

En oikein tykkää somettaa vaan kaipaan jotain syvällisempää.

• Anonyymi00005

Minun suomalainen turjake mieheni panee puutteessa ihan ketä vaan niin hän saa LOUKATA MINUN KUNNIAA.

• Anonyymi00006

Suurimmat erot ihmisissä eivät voi olla ulkoisia vaan sisäisiä. Sisäisesti rikas ihminen säteilee ulospäin sellaista energiaa, joka ei välity välttämättä edes perusaistien kautta, se energia vain oleilee siinä henkilössä ja on iso osa hänen vaikuttavuutta ja mieleenpainuvuutta ja hyvä niin. Käytännön elämän kannalta ihmisen sisäinen elämä on olennaisin ja tärkein suhteessa.

• Anonyymi00007

Tämä oli täysin sellainen vastaus mitä ajattelin kysymykseen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tämä oli täysin sellainen vastaus mitä ajattelin kysymykseen.

Hyvä ja ihan perusjärkeilyä. Monesti ihmiset vastaavat aloituksiin sen enempää miettimättä ts. sanotaan heti mitä tulee mieleen henkilökohtaisena tunnereaktiona. Kysymyksiin voi ottaa myös etäisyyttää ja vastata niihin ikäänkuin "ei-minänä" olematta silti kylmäkiskoinen. Muutenkin puhutaan aina kun joku on kaunis tai komea, mutta mitä se lopulta on. Esim. barbi-nukke on kaunis, mutta eloton. Jos joku kaunis tai komea ihminen ei jää mieleen, se voi johtua siitä, ettei hänen sisäinen hehku ei jätä pysyvää vaikutusta muihin ihmisiin. Samoin ulkonäöltään melko tavanomainen, mutta sisäinen "hehku-kekäle" voi jäädä joidenkin ihmisten mieliin ja sydämiin vaikka kuinka syvästi ja hyvästi.

• Anonyymi00010

Vauhti.

• Anonyymi00011

Vauhti on energiaa. Hidastelu on energian keräämistä. Pään pudistelu on energian tuhlaamista.

• Anonyymi00012

En osaa olla tuolla lailla laskelmoiva rakkaudessa. Eikä se toinenkaan osaa. Se tekee hänestä jos ei "paremman", niin ainakin sopivamman minulle.

• Anonyymi00013

Tuossa olet oikeassa. Ei toisiin vertaaminen ole koskaan järkevää, aina löytyy joka asiassa parempia tai huonompia, eikä vertailu mitenkään ratkaise mitään asiaa. Tärkeintä on aina; olla se oma itsensä juuri siinä hetkessä, juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.

• Anonyymi00014

Jos joku sinussa menisi hänen ohitseen, hän olisi sinun kanssasi eikä sen toisen.

• Anonyymi00016

Varmaan suunnilleen kaikki ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76