Koskettomasta mullipurosta ei tavuakaan,siinä laulussa.10000 autoa ajaa siitä postiasemasta ohi vuorokaudessa.sana on kiirinyt:toksinen ilma,ihmisten mieli myös toksinen.järki kehottaa jatkamaan taivalta,vaikka kupla otsassa.daa daa kiitää alla autosrada..
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Kovin olet mätälahtinen toksinen ja oksennuksessa, olet itse säälittävän toksinen ja et ymmärrä myrkyllisyytesi vaikutusta sinuun. Kuvailet hyvin itseäsi.Kaikki mitä kirjoitat tänne kuvaa sinua henkilökohtaisesti,
- Anonyymi00004
Totta joka sana, näistä on olemassa tutkittua tietoa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta joka sana, näistä on olemassa tutkittua tietoa.
Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi00002
Kosketon herännyt suolilahden pulipenkiltä kakat ja pissit housussa, hih.
- Anonyymi00007
Sinähän sen tiedät uuno
- Anonyymi00003
Martina Aitolehden kaksoisolennon kanssa olen rakastellu,
Jyystin niska märkänä. kunnes heräsin kunnankirjaston lukusalista.- Anonyymi00008
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00016
Konginkangas.Sumiainen,kuuluisampia kuin äänekoski.
- Anonyymi00021
Mitä sitten vaikka olisi kuinkapaljon kuuluisampia, sen täytyy ärsyttää sinua enemmän kuin muita🤣
- Anonyymi00018
Ja sitten kosketon heräsi rokat housussa suolilahden pulipenkiltä, hih
- Anonyymi00019
Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha..
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha..
Jäikö levy päälle?
- Anonyymi00020
Mitä nämä Konginkangas ja Laukaa on tekevinään jos ne uinuu ja putaa? Nukkuu ja futaa vai puttaa golfia? Golfkenttää eivät ole ikinä nähneet edes kuvissa. Ei mitään järkee.
- Anonyymi00023
Kysy muilta koskettoman nautanoron ihmisiltä,vaan pahaa pelkään etteivät hyökään tiijä.sijitkää siellä vaan tietämättömyydessä
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kysy muilta koskettoman nautanoron ihmisiltä,vaan pahaa pelkään etteivät hyökään tiijä.sijitkää siellä vaan tietämättömyydessä
Rokkahousu kosketon on puhunut, ugh
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493