Koskettomasta mullipurosta ei tavuakaan,siinä laulussa.10000 autoa ajaa siitä postiasemasta ohi vuorokaudessa.sana on kiirinyt:toksinen ilma,ihmisten mieli myös toksinen.järki kehottaa jatkamaan taivalta,vaikka kupla otsassa.daa daa kiitää alla autosrada..
Uinuu putaa,Konginkangas,Laukaa..
18
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kovin olet mätälahtinen toksinen ja oksennuksessa, olet itse säälittävän toksinen ja et ymmärrä myrkyllisyytesi vaikutusta sinuun. Kuvailet hyvin itseäsi.Kaikki mitä kirjoitat tänne kuvaa sinua henkilökohtaisesti,
- Anonyymi00004
Totta joka sana, näistä on olemassa tutkittua tietoa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta joka sana, näistä on olemassa tutkittua tietoa.
Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi00002
Kosketon herännyt suolilahden pulipenkiltä kakat ja pissit housussa, hih.
- Anonyymi00007
Sinähän sen tiedät uuno
- Anonyymi00003
Martina Aitolehden kaksoisolennon kanssa olen rakastellu,
Jyystin niska märkänä. kunnes heräsin kunnankirjaston lukusalista.- Anonyymi00008
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00016
Konginkangas.Sumiainen,kuuluisampia kuin äänekoski.
- Anonyymi00021
Mitä sitten vaikka olisi kuinkapaljon kuuluisampia, sen täytyy ärsyttää sinua enemmän kuin muita🤣
- Anonyymi00018
Ja sitten kosketon heräsi rokat housussa suolilahden pulipenkiltä, hih
- Anonyymi00019
Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha..
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha..
Jäikö levy päälle?
- Anonyymi00020
Mitä nämä Konginkangas ja Laukaa on tekevinään jos ne uinuu ja putaa? Nukkuu ja futaa vai puttaa golfia? Golfkenttää eivät ole ikinä nähneet edes kuvissa. Ei mitään järkee.
- Anonyymi00023
Kysy muilta koskettoman nautanoron ihmisiltä,vaan pahaa pelkään etteivät hyökään tiijä.sijitkää siellä vaan tietämättömyydessä
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kysy muilta koskettoman nautanoron ihmisiltä,vaan pahaa pelkään etteivät hyökään tiijä.sijitkää siellä vaan tietämättömyydessä
Rokkahousu kosketon on puhunut, ugh
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402