Ja sen tietyn tarpeen lisäksi kaipaan jotain muuta.. enemmän? Haluatko sinä sitä? Rakkautta?
Tiedäthän mies että tarvitsen sinua
57
654
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluan ja ois kiva nähdä
- Anonyymi00003
Milloin nähdään taas?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Milloin nähdään taas?
Heti. Laita viestiä niin tyydytän sun tarpeet. Ensiksi hoidan sängyssä fyysiset tarpeet ja sen jälkeen tunnepuolen tarpeet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Heti. Laita viestiä niin tyydytän sun tarpeet. Ensiksi hoidan sängyssä fyysiset tarpeet ja sen jälkeen tunnepuolen tarpeet.
Sä hoidat mut kokonaan :)
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etsin sun numeron ja laitan viestiä, mutta syytätkö mua häirinnästä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En todellakaan syytä, vaikkakin haluat sen jälkeen vain lisää ja lisää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onnea tähänkin seikkailuun. ☺️
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ajattelin vielä sano, että päätin poistua täältä. Kiitos kun teit sen helpommaksi.
- Anonyymi00041
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haen kiinteetä jo nyt
- Anonyymi00042
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sä hoidat mut kokonaan :)
Kokonaisvaltainen kokemus määrittelemätön
- Anonyymi00043
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sittenkö voi kertoa huolet murheet
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sittenkö voi kertoa huolet murheet
Been the ear so many times without
- Anonyymi00002
Läheisyyden ja rakkauden tarve on viimeaikoina kasvanut suureksi. En ennen sitä niin huomannut. Varmasti se jossain taustalla on ollut, mutta jotkut kohtaamiset elämässä saattaa nostaa nämä voimakkaasti pintaan.
- Anonyymi00004
En toki muista tiedän, mutta näin ainakin minulla kävi.
- Anonyymi00018
Sama.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sama.
Eikä sitä tarvetta pysty täyttämään, kuin se ihminen, joka ne on herättänyt. Näin ainakin minun kohdalla.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eikä sitä tarvetta pysty täyttämään, kuin se ihminen, joka ne on herättänyt. Näin ainakin minun kohdalla.
Lähden ulkoilemaan. Se helpottaa usein hieman, kun ikävä kasvaa liian suureksi. Ehkä yksi ajatus kantautuu hänelle asti.
Aurinkoista viikonloppua hänelle. ☀️ -J - Anonyymi00040
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lähden ulkoilemaan. Se helpottaa usein hieman, kun ikävä kasvaa liian suureksi. Ehkä yksi ajatus kantautuu hänelle asti.
Aurinkoista viikonloppua hänelle. ☀️ -JKyllä vaan palstaäijä urheilu miehen tiellä pitää
- Anonyymi00047
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aurinkoista viikonloppua hänelle. ☀️ -JMissä paistaa aurinko? Ei ainakaan pks.
- Anonyymi00050
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aurinkoista viikonloppua hänelle. ☀️ -JAurinkoista viikonloppua myös sinulle ☀️☀️☀️☀️
sivusta - Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Aurinkoista viikonloppua myös sinulle ☀️☀️☀️☀️
sivustaKiitos! Ollut sateista iltapäivästä alkaen. Sain tehtyä muutamia asioita kotona kylläkin.
- Anonyymi00006
En tiedä. Kaikkein eniten sitä, etten tiedä.
- Anonyymi00009
Ei mua enää kiinnosta kun et osaa muuta kuin pelleillä joka kerta
- Anonyymi00011
Tää ei ollu multa.
- Anonyymi00013
Sun pitää tulla sinne toiseen paikkaan. Tiedät että aina pääset.
- Anonyymi00015
Tulen vaikka joka päivä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulen vaikka joka päivä.
Hiukan ollut ongelmia kun sua ei näy. Nyt ei nähdä vähän aikaan jollet tule sinne.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hiukan ollut ongelmia kun sua ei näy. Nyt ei nähdä vähän aikaan jollet tule sinne.
Milloin mun pitäisi tulla?
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Milloin mun pitäisi tulla?
Koska vaan mulle kelpaisi. Sulla se aikataulu tiukempi on. Tulisit vaikka huomenna.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Koska vaan mulle kelpaisi. Sulla se aikataulu tiukempi on. Tulisit vaikka huomenna.
No joko se rupes touhuamaan eteenpäin?
- Anonyymi00038
Minä en pääse minnekään
- Anonyymi00039
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulen vaikka joka päivä.
Näin ainakin kerromme
- Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
Minä en pääse minnekään
Meillä ei ole suoraa yhteyttä. Toinen paikka on se missä voisimme tavata kahdestaan, mutta muuten sinun pitäiiäsi etsiä minut somesta että saataisiin yhteys.
- Anonyymi00019
Se tietty tarve ei nyt ollut sitten seksiä. Ap.
- Anonyymi00020
Olisi mulla toi yksi asia mutta onko se tarve sulle 🤔. Rakkautta haluaisin antaa ja saada.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olisi mulla toi yksi asia mutta onko se tarve sulle 🤔. Rakkautta haluaisin antaa ja saada.
Mikähän se mahtaisi olla?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikähän se mahtaisi olla?
Nähtiinkö eilen?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nähtiinkö eilen?
Nähtiin
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nähtiin
Annoinko sulle jotain?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Annoinko sulle jotain?
Et antanut
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Et antanut
Harmi. Annoin pienen pussin kaivatulle.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Harmi. Annoin pienen pussin kaivatulle.
No sitte joku varmaa veti välistä?
- Anonyymi00045
Anonyymi00036 kirjoitti:
No sitte joku varmaa veti välistä?
Annoin sen suoraan hänelle.
- Anonyymi00023
Uskon sinunkin jo tietävän, kuinka paljon minä tarvitsen sinua... Eikö se ole päivän selvää?
- Anonyymi00024
Ei se ole päivänselvää meidän tapauksessa.
- Anonyymi00027
Kyllä naisen minä tarvitsen, lapsia tekemään kanssani. Oma lapsi tekee äidiksi ja isäksi, vanhemmiksi.
- Anonyymi00035
Jättäkää laiva välittömästi
- Anonyymi00049
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jättäkää laiva välittömästi
Ei tarvii, rotatkin on vielä kyydissä.
- Anonyymi00034
Kyllä random mies netistä ole ankkurini elämän aallokossa ym ällöö koska palstasetäaapee on ällö. TT
- Anonyymi00048
Autokuskiksi tarvitset.
- Anonyymi00051
En tarvitse autokuskia.
- Anonyymi00052
Jaa pitäs ensin selvittää mitä rakkaus on kenellekkin toisille pelkkä kiintymys on rakkautta tunne minkä saa muutettua silmänräpäyksessä käänteiseksi käyttäytymällä päinvastoin kuin normaalisti onko se tällöin rakkautta aitoa rakkautta on kun hyväksyy toisen juurikin sellaisena kuin tämä on miksi koska aina täytyy muistaa että muutos ei välttämättä ole mahdollinen vaikka toinen kuinka itse haluaisi muuttaa itseään toki vaatii vähintään luottamuksen toiseen voidakseen edes hyväksyä toisen korkeimmillaankaan ei voi kuin tuntea toisen (tietää tästä kaiken mahdollisen) vain niin voi sanoa rehellisesti toisen tuntevansa "ei tule vahingossakaan mitään yllätyksiä" si on taas tilanne huonompi jos toinen ei itse muista ja paikalla ei ole ollut ketään joka oikeasti on luotettava mun tulkinta naisen humalatilasta jossain kohtaa on se hetki kun toinen ei tiedosta raja jossa kohti voi tulkita jo vähintäänkin hyväksikäytöksi siksi mun mukaani ei baarista ole yleensäkään tullu kuin nainen joka haluaa kostaa miehelleen sen että tämä häntä petti yhtä poikkeusta lukuunottamatta enkä häntä siltikään kotiini kutsunut tai laskenut se miksi ei ollut mieluinen herätys hän oli aviossa normaalisti en edes alkoholin vaikutuksen alaisena saa siemensyöksyä omatapani varmistua ettei satu tahattomia vahinkoja ainakaan"(niitä niin kutsuttuja ei toivottuja)" niistä kun ei usein lopputuloksena välitä kumpikaan vanhemmista ainakaan mitä olen sivusta seuranneena oppinu muiden elämästä
- Anonyymi00053
Minä haluan rakkauttasi ja tarvitsen sinua tässä elämässä.
Tiedät että ollaan luotu toisillemme mutta jotenkin polut on menneet pääosin ristiin.
Miksi näin? Eikö kummallakaan riitä rohkeus? - Anonyymi00055
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🔫🔫🔫
- Anonyymi00056
😥😥😥😥
- Anonyymi00057
Me ei olla vaihdettu yhtä ainoaa sanaa, eikä sitä päivää välttämättä koskaan tuu :)
- Anonyymi00058
Pitäisi siihen kai joku syykin olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661