TV-Kanavat katoaa, katson youtubea

Anonyymi-ap

Ei iimäestä monia kanavia näy enää. Olen alkanut katsomaan youtubea enemmän. Metsämäniä, puutukkuria, pajamiestä yms. Katsotko sinä näitä niinsanottuja tubettajia? Olisikin mukava saada uusia suosituksia varsinkin paikallisia/savolaisia youtube kanavia. T.mökin ukko

27

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Forest finn ja Ari rakentaa Youtube kanavat ovat myös täynnä sisältöä.
      Kyseisen tuusniemeläisen tubettajan sukujuuret ovat täältä Iisalmen seudulta lähtöisin ja sen kyllä huomaa.
      Aivan varma olen, että kyseisen tubettajan luomuksia katsova keskiverto iisalmelainen tuntee kuin omaa itseään katsoisi.

• Anonyymi00015

Kiitos vinkeistä 👍

• Anonyymi00018

Sivistys on Tuusniemelläkin tuntematon käsite

• Anonyymi00003

"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä"
      Oliko viestissä jotakin rikollista, ja jos oli niin mitä?
      Nettikeskustelu kulttuuri kehittyisi jos keskustelusivustojen ylläpitäjät pystyisivät perustelemaan syyn miksi viesti poistettiin?

• Anonyymi00005

"Moderointi
      Ilmoitukset asiattomista viesteistä menevät ylläpidon moderaattoreille. Käyttäjien ilmoitusten perusteella moderaattorit voivat poistaa viestejä Suomi24:n sääntöjen perusteella. Ilmoituksia käsitellään päivittäin."

Ketä nuo moderaattorit ovat, lainoppineitako?
      Vai samanlaista tollukoita kuin me kirjoittajatkin?

• Anonyymi00006

Tiedän kyllä yhden tubittajan..mutta en edes täällä kehtaa sen apinan linkkiä antaa. Luulee olevansa helvetin hauska ja muut pöljät tämänkin turhan paskan saa maksaa.

• Anonyymi00021

...tehnyt gradunkin..

• Anonyymi00007

puhelimien ja tietokoneiden käyttökielto astuu voimaan kohta, robotit valtaavar kaiken kuin jossain Taisteluplaneetta Galacticassa..

kun heräsin aamulla katsomaan amerikkalaisten, Steven Spielberg taisi näkyä karsomossa, iloinen voitto USA:lle aika hieno areena..

• Anonyymi00009

Saattaa olla, että 70-80-luvulla vähän uhottiinkin teille maalta paenneille suunsoittajille.
      Näytettiin mihin kotikylillä pystytään.

• Anonyymi00010

Hyvä esimerkki mihin ollaan menossa on tämän viestiketjun moderaattorin toiminta, kun ei edes ymmärtänyt mistä viestiketjun aloittaja halusi aloittaa keskustelun.
      Ainoastaan osasi moderoida!

Vo v'ttu kaikki meistä joilla on sormet pystytään painamaan banni nappia jos meidän edessä semmoinen nappula on, edes ymmärtämättä miksi.

• Anonyymi00011

Ei se tarvitse kuin yhden kielletyn sanan, niin viesti poistuu automaattisesti.

• Anonyymi00012

Jotkut viestit poistuvat automaattisesti jonkun algoritmin perusteella, ilman että sitä päätöstä on kukaan ihminen tekemässä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei se tarvitse kuin yhden kielletyn sanan, niin viesti poistuu automaattisesti.

Eikä tarvitse olla edes kielletty sana.

• Anonyymi00013

Kanavat just sopivia persulle peräkamariin.

• Anonyymi00017

Mene sinä kanavaan 😂😂😂

• Anonyymi00019

Ei ihan näiltä seuduilta, mutta jos enklannin kieli on hallussa, niin tuossa on tyyppi joka elelee jossain Kanadan korvessa itse rakentamassaan mökissä ja touhuilee siellä milloin mitäkin. Uusin video:
      https://www.youtube.com/watch?v=gsrPlj4CuFc

• Anonyymi00022

Farmari asdfg vieremältä, laadukasta hieman erilaista sisältöä ilman turhaa kiroilua ja riehumista!

• Anonyymi00023

Eipä junttimaisempaa voisi olla

• Anonyymi00024

Juntteja täällä ollaan, siinä mitään pahaa ole.

• Anonyymi00025

Mitäpä tällä Kuolevalla kylällä enää antenniverkossa paikoitellen näkyy. Maksaa saa kaisanetille tai jollekkin muulle huuhaalle. Jos tv.tä katsoo. Ja samaa paskaa päivästä toiseen! Onkohan Iimäen maston kohtalo kohta sama kuin Puijon 90m mäki? Matalaksi vaan?? Ei mitään rotia enää missään. Rahat vaan pois herran ahneille Kutaleille. Maksakaa vaikka kohta pierusta?? Päiväkirjaakohan pitää pitää??????? Äly hoi älä jätä!!

• Anonyymi00026

Televisiostani hävisi kaikki kanavat vuosi sitten maaliskuussa. Siitä lähtien olen katsellut telkkarinkautta Yleareenaa ja Youtuubia.
      Molemmissa riittää katsottavaa, Yleltä tulee kotimaisia asia- ja viihdeohjelmia sekä urheilua. Tuubissa sitten valikoima valtava, hyvää ja roskaa ja kaikkea siltä väliltä. Mainosten paljous välillä ärsyttää.

• Anonyymi00027

YLE Areena on hyvä. Aiemminkin olen maininnut että jos on kirjasto kortti niin sen pin koodilla voi katsoa Sineast palvelusta Rutakkokirjaston elokuvia, ei maksa mitään. Olikohan niin että kuukaudessa voi katsoa 8 elokuvaa?

• Anonyymi00028

Uusi antenni HD aikaan ja telkkari👍

• Anonyymi00029

Sub ja Ava ei näy.

• Anonyymi00030

Eipä se kanavia lisää tuo jos ei Kuopiosta päin saa kiinni.

• Anonyymi00031

Kiäntäkee ne haravat pihtiputtaale päen!

• Anonyymi00035

Maalaistollo kanava👍 tuo mukavasti tätä seutua esille!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe