Mulla on kiire vessaan ainoastaan

Anonyymi-ap

Itkemään... :( miksei tää touhu jo voisi loppua? Oikeasti.
T. S nainen

26

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haluaa tapattaa itsemurhaan...

• Anonyymi00007

Onhan se jo 20v kiusannut ja satuttanut tuota s naista,valehdellut ,vaikka ja mitä,eipä sitä tiedäkkään kaikkea! Väijynyt muuallakin kuin täällä työpaikoilla,hullu se on toi stalkkeri oleggi,joko lienee hoidon puolella?!perässä kulkee,hoitajana työskentelee,kun tuolla s naisella on käyntiä,siis vainoaa,varmaan pääsee potilastietoihinki,eipä siellä pitäis kummempaa olla,mut rikollistahan tuo on!siis erittäin rikollista!

• Anonyymi00002

Suututtaako stalkkerimaalaria vähän?

• Anonyymi00003

Joo

• Anonyymi00004

Toivon että nämä toisille itsetuhoisuutta mainostavat sekoilut tulee bumerangina takaisin. Ja kyllähän ne tuleekin..

• Anonyymi00005

Taas maalitetaan jotakin. Tosi ala-arvoista. Mikä saa ihmisen keksimään ikäviä juttuja toisesta.

• Anonyymi00010

Kun ei ole itse ns.täydellinen nainen,vaikka haluis olla,pitää keksiä puuta-heinää ihmisestä,jolle on kade,ihan sairaan kade,taitaa olla maksettu kiusaaja,lestadiolainen on!Ei heilläkään ole oikeutta tappaa muita vai onko?Ei ole!omia tekojansa yrittävät "kostaa"

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kun ei ole itse ns.täydellinen nainen,vaikka haluis olla,pitää keksiä puuta-heinää ihmisestä,jolle on kade,ihan sairaan kade,taitaa olla maksettu kiusaaja,lestadiolainen on!Ei heilläkään ole oikeutta tappaa muita vai onko?Ei ole!omia tekojansa yrittävät "kostaa"

Se on hyvä,jos kiusattu tietää oikeutensa!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei nämä ole naisia Kuka voi kuvitellakaan että naiset harrastaisivat tällaista

• Anonyymi00006

Törkeää hasveilla, että toinen tekisi suisidin.

• Anonyymi00009

"Tällä aloittajalla on ainakin empatiaa toista kohtaan" jonkin verran!

• Anonyymi00012

En tiedä mitä sinulla tapahtuu siellä mutta hyvä kun itket. Itkussa sen salaisuus.
      Iloa kesään silti 🌝

• Anonyymi00013

Syrjähypyistä jää aina kiinni. Kehonkielesi on paljastanut sinut kauan sitten.
      Surkea olet valehtelemaan.

• Anonyymi00024

En ole pettänyt. Autoin häntä hädässä, kun oli ongelmia heidän suhteessa ja autoin pääsemään pois siitä helvetistä suhteesta ja tajusi lähteä pois siitä suhteesta. Tottakai silloin autetaan, kun on oikea hätä. Hän ei halua minua. Enkä minä häntä. En ole bi olen vain hetero!

• Anonyymi00014

Rakastuminen varattuna polttaa siiveet ja vie kaiken.
      Hyvää kesää.

• Anonyymi00015

Jotain utopia valeita jälleen. Varmaan mukavasti kesä menee ohitte.

• Anonyymi00026

En ole bi. Olen hetero. Eikä hän ole edes bi hänkin on hetero, joten kavereita ollaan vain.

• Anonyymi00027

En ole pettänyt kaverilla oli kriisi suhteessa ja autoin häntä pääsemään pois siitä. Parempi kaverini yksin olla kuin siinä suhteessa.. Emme ole edes bi kumpikin ollaan heteroita, joten emme halua toisia! Hän tarvitsi vain apua pääsemään pois siitä suhteesta ja lähtemään pois... Hätätilanteessa pitää kaveria auttaa. Nyt kaverilla on kaikki hyvin. On muualla kaukana...

• Anonyymi00017

Älä ole naurettava.

• Anonyymi00018

En olekaan. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
        Valehtelu näköjään toisille erittäin luonnollista.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jaahas, on tainnut jo korkki aueta tälle viikonlopulle.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jaahas, on tainnut jo korkki aueta tälle viikonlopulle.

Sitä pitää puolensa on korkki auki tai kiinni.Ongelma ei ole siinä. Ongelma on sun päässäsi. Lonkerossa kahdessa tölkissäkään ei ole korkkia. Mutta ootkin tottunut vahvempaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

ViinaA sait.

• Anonyymi00021

anu s

• Anonyymi00022

sAunassa kivaa.

• Anonyymi00025

Tus......sua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      593
      2075
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      102
      1030
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      977
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      837
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      835
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe