Itkemään... :( miksei tää touhu jo voisi loppua? Oikeasti.
T. S nainen
Mulla on kiire vessaan ainoastaan
26
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaa tapattaa itsemurhaan...
- Anonyymi00007
Onhan se jo 20v kiusannut ja satuttanut tuota s naista,valehdellut ,vaikka ja mitä,eipä sitä tiedäkkään kaikkea! Väijynyt muuallakin kuin täällä työpaikoilla,hullu se on toi stalkkeri oleggi,joko lienee hoidon puolella?!perässä kulkee,hoitajana työskentelee,kun tuolla s naisella on käyntiä,siis vainoaa,varmaan pääsee potilastietoihinki,eipä siellä pitäis kummempaa olla,mut rikollistahan tuo on!siis erittäin rikollista!
- Anonyymi00002
Suututtaako stalkkerimaalaria vähän?
- Anonyymi00003
Joo
- Anonyymi00004
Toivon että nämä toisille itsetuhoisuutta mainostavat sekoilut tulee bumerangina takaisin. Ja kyllähän ne tuleekin..
- Anonyymi00005
Taas maalitetaan jotakin. Tosi ala-arvoista. Mikä saa ihmisen keksimään ikäviä juttuja toisesta.
- Anonyymi00010
Kun ei ole itse ns.täydellinen nainen,vaikka haluis olla,pitää keksiä puuta-heinää ihmisestä,jolle on kade,ihan sairaan kade,taitaa olla maksettu kiusaaja,lestadiolainen on!Ei heilläkään ole oikeutta tappaa muita vai onko?Ei ole!omia tekojansa yrittävät "kostaa"
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun ei ole itse ns.täydellinen nainen,vaikka haluis olla,pitää keksiä puuta-heinää ihmisestä,jolle on kade,ihan sairaan kade,taitaa olla maksettu kiusaaja,lestadiolainen on!Ei heilläkään ole oikeutta tappaa muita vai onko?Ei ole!omia tekojansa yrittävät "kostaa"
Se on hyvä,jos kiusattu tietää oikeutensa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei nämä ole naisia Kuka voi kuvitellakaan että naiset harrastaisivat tällaista
- Anonyymi00006
Törkeää hasveilla, että toinen tekisi suisidin.
- Anonyymi00009
"Tällä aloittajalla on ainakin empatiaa toista kohtaan" jonkin verran!
- Anonyymi00012
En tiedä mitä sinulla tapahtuu siellä mutta hyvä kun itket. Itkussa sen salaisuus.
Iloa kesään silti 🌝 - Anonyymi00013
Syrjähypyistä jää aina kiinni. Kehonkielesi on paljastanut sinut kauan sitten.
Surkea olet valehtelemaan.- Anonyymi00024
En ole pettänyt. Autoin häntä hädässä, kun oli ongelmia heidän suhteessa ja autoin pääsemään pois siitä helvetistä suhteesta ja tajusi lähteä pois siitä suhteesta. Tottakai silloin autetaan, kun on oikea hätä. Hän ei halua minua. Enkä minä häntä. En ole bi olen vain hetero!
- Anonyymi00014
Rakastuminen varattuna polttaa siiveet ja vie kaiken.
Hyvää kesää.- Anonyymi00015
Jotain utopia valeita jälleen. Varmaan mukavasti kesä menee ohitte.
- Anonyymi00026
En ole bi. Olen hetero. Eikä hän ole edes bi hänkin on hetero, joten kavereita ollaan vain.
- Anonyymi00027
En ole pettänyt kaverilla oli kriisi suhteessa ja autoin häntä pääsemään pois siitä. Parempi kaverini yksin olla kuin siinä suhteessa.. Emme ole edes bi kumpikin ollaan heteroita, joten emme halua toisia! Hän tarvitsi vain apua pääsemään pois siitä suhteesta ja lähtemään pois... Hätätilanteessa pitää kaveria auttaa. Nyt kaverilla on kaikki hyvin. On muualla kaukana...
- Anonyymi00017
Älä ole naurettava.
- Anonyymi00018
En olekaan. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Valehtelu näköjään toisille erittäin luonnollista. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Valehtelu näköjään toisille erittäin luonnollista.Jaahas, on tainnut jo korkki aueta tälle viikonlopulle.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jaahas, on tainnut jo korkki aueta tälle viikonlopulle.
Sitä pitää puolensa on korkki auki tai kiinni.Ongelma ei ole siinä. Ongelma on sun päässäsi. Lonkerossa kahdessa tölkissäkään ei ole korkkia. Mutta ootkin tottunut vahvempaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Valehtelu näköjään toisille erittäin luonnollista.ViinaA sait.
- Anonyymi00021
anu s
- Anonyymi00022
sAunassa kivaa.
- Anonyymi00025
Tus......sua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5932075- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563