elänyt toisten rahoilla. En arvosta. Ite et oo mitää saanu aikaiseksi. m - n
Sä oot kuulemma
28
543
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä kopioi toisten viestejä. Yrität hämmentää.
- Anonyymi00002
Kuulopuheet ne onkin ihan aina totta!
Sano sanottavas suoraan henkilölle itselleen!- Anonyymi00007
Jos sulla kulli on niin kädet yhteen lyö?
- Anonyymi00003
Joillakin EI OLE MITÄÄN MUUTA ELÄMÄÄ KUIN PUHUA PSKAA TOISISTA
- Anonyymi00004
Se on juurikin näin. En tarvitse sun arvostustasi.
- Anonyymi00005
pikku kille viestii äitylille
- Anonyymi00025
siinäpä viestiköön, hänen juttunsa eivät minua kiinnosta je hänelle on yhä voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto
- Anonyymi00006
Pappa betalar pienen perinnön pilerahaa ooks karhee?
- Anonyymi00008
jokainen poliitikko ja poliisikin elää toisten rahoilla eli lusmuileepi
- Anonyymi00009
Aloittajalla ei ole kaikki himassa.
- Anonyymi00026
Se nyt on ollut jo kauan tiedossa!
- Anonyymi00011
Juu pankista on asuntolainakin otettu.
- Anonyymi00012
Minäkin kyllä arvostan aikaansaavuutta ja työntekoa. Olen itse surkeasti epäonnistunut siinä.
- Anonyymi00015
Erikoista, että kommenttini poistettiin. Kirjoitin, että jotkut eivät arvosta vaikkapa ihmistä ilman hienoa työuraa. Jokainen määrittelee omat arvonsa.
Minä vaikkapa arvostan ihmisiä ilman työuraakin. Toki myös työuran tehneitä. - Anonyymi00017
Juu, pankista joutunut joskus ottaa lainaa. Välillä lainaan myös mieheltäni, sorit siitä.
- Anonyymi00018
Eräs miespuolinen tuttavani antoi minulle, naiselle, näkemyksensä -osaako hän arvostaa ja kunnioittaa sinua?
Sen kyllä huomaa. - Anonyymi00019
Teen kuule aika arvokasta työtä ku hoidan muiden ihmisten lapsia, ja teen sen todellaki sydän edellä ❤️
- Anonyymi00020
Sä oot kuulemma aika katkera mies. Uskoisko tuota? 🤣😂
- Anonyymi00021
Juu en minäkään arvosta kuulopuheita ja juoruja uskovia. Ei ole minua varten juoruihin uskovat. Omillani olen elänyt.
- Anonyymi00022
Työnarkomanian takia tulisi mennä ihan hoitoon näin vinkkinä aloittajalle.
- Anonyymi00023
Höpö höpö. Itse käyn töissä ja hoidan omat kustannukseni. Ei kannata uskoa paskapuhetta.
Marika- Anonyymi00027
Palsta on sinun työmaasi!
- Anonyymi00024
On niitä siipiveikkoja miehissäkin. EVP = elää vaimon palkalla.
- Anonyymi00029
Olis mahtavaa.
- Anonyymi00028
En kyllä ole! Olet ymmärtänyt jotain väärin. Töissä olen ollut ja omat rahat tienannut. Kaikki ostanut omilla rahoillani. Mitähän tämä asia sinulle edes kuuluu, kun et muutenkaan välitä. Rahaa en tule sinulle lainaamaan, en nyt enkä koskaan. Saat elää omillasi.
- Anonyymi00030
joooo ollu yht reissaamist ja luikkari veskaa tämä elämä
- Anonyymi00031
H-nainen äläpä pilaa ilmapiiriä täällä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 87965
- 55712
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35594Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
- 34437
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...46423Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41419Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14411Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25408