Nimetön päihdevastaanotto

Anonyymi-ap

Pohjois-Karjalan hyvinvointialue Siun sote on avannut Joensuuhun uuden ajanvarauksettoman ja nimettömän päihdevastaanoton 15–24-vuotiaille nuorille sekä heidän läheisilleen.

9

173

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Hyvä kun tehdään jotain!
      Toivon todella, että onnistuisi ja apua ja tulosta tulisi! - Niin turhaa, että nuoret elämät tuhoutuu! Ja voi niitä perheitä, joissa lapset alkavat käyttää huumeita!

Pitäisi kartoittaa nää huumemyyjät ja sulkea telkien taaksi!

• Anonyymi00003

Huumeenlevittäjät saunantaa korteikkoo ja toukkia halaamaan.

• Anonyymi00004

Ei auta, on keksittävä paremmat keinot!
        Ei auta vitsailut ja tyhjät heitot.

Olisin itse valmis perustamaan yhdistyksen, joka ajaisi asiaa eteenpäin.
        Olisiko muita, jotka haluaisivat ryhtyä työhön? Onhan se poliisi, mutta eivät he ehdi kaikkeen,

• Anonyymi00005

Minäkin voin ottaa vastaan päihteitä nimettömänä...

• Anonyymi00006

Mitä niille vastaan otetuille päihteille tapahtuu?

• Anonyymi00007

Pitäis varottaa myös valkeasta nuuskasta.

• Anonyymi00008

Jopas on Siunsote erehtynyt paapomaan toivotonta porukkaa ikäänkuin ei olisi oikeasti sairaita ihmisiä joilla olisi vielä mahdollisuus parantua jos olis mahdollisuus päästä hoitoon.
      Keidenkähän "nerojen" idean tuotosta lienee?

• Anonyymi00009

Onko Joensuussa sellainen yhdistys, mikä yrittää saada aikaan huumeiden vähentämiseksi?

Jos ei ole, niin olisi aika!

Helppo juttu: pari kolme tomeraa ihmistä, ja tiedottakaa kokouksesta, missä suunnitellaan. Sitten perustakaa se yhdistys, tarkistakaa Yhdistyslaki. Vaikka käsinmaalattuja ilmoituksia naulaatte, tännekin palstalle tietoa. Ehkä lehdistölle tietoa, saavat jutun aihetta kirjoittaa ja valokuvia.

Yhdistystoiminta on hauskaa, ja mikä tärkeintä: JOENSUUSTA TULEE HUUMEETON KAUPUNKI! Joensuulaiset saavat kiitosta ja näin ruvetaan toimimaan muissakin kaupungeissa. SUOMEN KAUPUNGEISTA HUUMEETTOMIA!

Tietohan voi levitä muuallekin Eurooppaan jne.
        MAHTAVAA!

Huom. Olen itse perustanut erään yhdistyksen ja tiedän, että yhdistyspohjaisena voi saada paljon aikaiseksi. Olen nyt jo eläkkeellä ja en ryhdy enää yhdistyksen perustukseen, - mutta jaan näin tietoa muille nuoremmille.

• Anonyymi00010

Vladimir Vladimirovitš Putin avaa koko Ukrainan 15-24-vuotiaille nuorille ja vanhoille nimettömästi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      109
      1452
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      814
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      198
      752
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      707
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      32
      695
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      692
    7. 49
      642
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      555
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      531
    Aihe