Maakunnassa on itsekkyyden ilmapiiri

Anonyymi-ap

Maakunnassa on todella itsekäs asenne elämään. Täällä useimmat ajattelee että he voisivat vaatia toisia ihmisiä alistumaan ja hukkaamaan oman potentiaalinsa. He jopa sosiaalisella kontrollilla ja juoruilla ja kiusaamisen vaaralla painostavat ihmisiä hukkaamaan lahjansa ja röyhkeästi vaativat että muidenkin tulee alistua. Todellisuudessa kenenkään ei pidä alistua.

Jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä muiden siihen puuttumatta. Muiden asiat kun eivät toisille kuulu. Maakunnassa on todella itsekkyyttä paljon. He vaativat muita alistumaan koska ovat itse alistuneet.

Mutta ei oman arvonsa tunteva sellaiseen suostu vaan kehittää itseään ja haluaa tulla paremmaksi ihmiseksi, oppia uutta ja kunnioittaa myös muita ihmisiä.

9

151

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos itse juo Pirccaa niin painostaa muita siirrymään kirkkaista Pirccan pariin. Ja sitten hänestäkin tulee "Pircca Ukko"

• Anonyymi00002

Aina voi heittää vitsiksi oikeasti vakavia asiota. Katkeruus on syntiä ja alueen sosiaalinen kontrolli missä vaaditaan samankaltaisuutta on vääryyden harjoittamista. Ihmiset luotiin yksiköiksi ja kullekin omat lahjansa.

• Anonyymi00003

Maakunnassa odotetaan että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Se on naurettavaa ja lähes rikollinen tapa ajatella elämää. Kaikki on erilaisia ja se on luonnollista. Nyt tämä luonnollinen tila halutaan maakunnassa tukahduttaa ja odotetaan että kaikki alistuu ja on samanlaisia.

Lahjojaan ei saisi käyttää
      ei saisi ajatella itsenäisesti
      ei saisi edes olla tulevaisuuden suunnitelmia
      ei saisi sivistää itseään
      jne

kuka tällaiseen kontrolliin suostuu? en minä ainakaan. ei kukaan järkevä ihminen suostu tuollaiseen roskaan.

• Anonyymi00004

Minä ajattelen paljaalla panemista. Panen paljaalla kontrollin anssa tai ilman.
      Täällä vallitsee paljaalla panemisen ilmapiiri.

• Anonyymi00005

Oman arvonsa tunteva haluaa kehittyä panijana ja tulla paremmaksi panijaksi.👆

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oman arvonsa tunteva haluaa kehittyä panijana ja tulla paremmaksi panijaksi.👆

Minä aattelen miksi Vuonislahti ei voisi olla ikuisesti vuoden kylä? Nyt Jakokoski kiilasi törkeästi ohi? Vuonislahti on Lieksan napa ja koko läänin kehityksen kuningas.

• Anonyymi00008

Jamalissa ei ole mitään, tai on korkeintaanpari runkkaria, kuten jatkis, sekä jatkuva syyttely?

• Anonyymi00009

Täällä vallitsee itsetyydytyksen ilmapiiri.

• Anonyymi00010

Huomaa jo aloittajastakin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1129
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      932
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      802
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      680
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      605
    6. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      180
      603
    7. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      592
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      586
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      140
      579
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      565
    Aihe