Maakunnassa on todella itsekäs asenne elämään. Täällä useimmat ajattelee että he voisivat vaatia toisia ihmisiä alistumaan ja hukkaamaan oman potentiaalinsa. He jopa sosiaalisella kontrollilla ja juoruilla ja kiusaamisen vaaralla painostavat ihmisiä hukkaamaan lahjansa ja röyhkeästi vaativat että muidenkin tulee alistua. Todellisuudessa kenenkään ei pidä alistua.
Jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä muiden siihen puuttumatta. Muiden asiat kun eivät toisille kuulu. Maakunnassa on todella itsekkyyttä paljon. He vaativat muita alistumaan koska ovat itse alistuneet.
Mutta ei oman arvonsa tunteva sellaiseen suostu vaan kehittää itseään ja haluaa tulla paremmaksi ihmiseksi, oppia uutta ja kunnioittaa myös muita ihmisiä.
Maakunnassa on itsekkyyden ilmapiiri
9
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos itse juo Pirccaa niin painostaa muita siirrymään kirkkaista Pirccan pariin. Ja sitten hänestäkin tulee "Pircca Ukko"
- Anonyymi00002
Aina voi heittää vitsiksi oikeasti vakavia asiota. Katkeruus on syntiä ja alueen sosiaalinen kontrolli missä vaaditaan samankaltaisuutta on vääryyden harjoittamista. Ihmiset luotiin yksiköiksi ja kullekin omat lahjansa.
- Anonyymi00003
Maakunnassa odotetaan että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Se on naurettavaa ja lähes rikollinen tapa ajatella elämää. Kaikki on erilaisia ja se on luonnollista. Nyt tämä luonnollinen tila halutaan maakunnassa tukahduttaa ja odotetaan että kaikki alistuu ja on samanlaisia.
Lahjojaan ei saisi käyttää
ei saisi ajatella itsenäisesti
ei saisi edes olla tulevaisuuden suunnitelmia
ei saisi sivistää itseään
jne
kuka tällaiseen kontrolliin suostuu? en minä ainakaan. ei kukaan järkevä ihminen suostu tuollaiseen roskaan. - Anonyymi00004
Minä ajattelen paljaalla panemista. Panen paljaalla kontrollin anssa tai ilman.
Täällä vallitsee paljaalla panemisen ilmapiiri.- Anonyymi00005
Oman arvonsa tunteva haluaa kehittyä panijana ja tulla paremmaksi panijaksi.👆
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oman arvonsa tunteva haluaa kehittyä panijana ja tulla paremmaksi panijaksi.👆
Minä aattelen miksi Vuonislahti ei voisi olla ikuisesti vuoden kylä? Nyt Jakokoski kiilasi törkeästi ohi? Vuonislahti on Lieksan napa ja koko läänin kehityksen kuningas.
- Anonyymi00008
Jamalissa ei ole mitään, tai on korkeintaanpari runkkaria, kuten jatkis, sekä jatkuva syyttely?
- Anonyymi00009
Täällä vallitsee itsetyydytyksen ilmapiiri.
- Anonyymi00010
Huomaa jo aloittajastakin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622