Miten hennolla Sofia Virralla voi olla noin majesteettiset rinnat?

Anonyymi-ap

Sofia menee heittämällä rinnanmitalla ohi jopa nuoren Kata Kärkkäisen seksikkyydestä!

14

256

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko kuvia niistä ?

• Anonyymi00002

On mahdollista ihan kuin Lindalla. Luomu-Linda - teoriaa viljeltiin kun neito oli Linda Brava ja makasi alasti selällään Pläyboin kuvissa.

• Anonyymi00003

Sofia on seksikkäämpi kuin linda ikinä.

• Anonyymi00012

Seksikkyys tulee jostain ihan muusta kuin rinnoista. Ei Sofia naamaltaan poikkea mitenkään tavallisista suomalaistytöistä/-naisista. Useampi tytöistä/naisista on paljon kauniinpi.
        Sama Lindan kohdalla, en ole sen naamasta tykännyt ikinä. Nyt on kuitenkin kauniinpi kuin nuorempana, olisiko botoksilla muokattu.

• Anonyymi00004

Voisin astua takaapäin niin ei tarvitsisi sen naamaa katsella.

• Anonyymi00008

Et ole saanut, etkä tule saamaan kauniimpaa naista kuin Sofia. Et ole saanut ketään!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Et ole saanut, etkä tule saamaan kauniimpaa naista kuin Sofia. Et ole saanut ketään!

Et voi tietää.

• Anonyymi00005

Kaunis nainen.

• Anonyymi00009

Muuta sitten ei Sofialla olekaan.

• Anonyymi00013

Minäpä taas kelaan että muotoja on, ei se oikeastaan minua liikuta, mutta olisihan tuo viehättävämpi ilman lihavan kasvoja. Eli omaan makuuni liikaa painoindeksiä, kun kerran ulettuu naamaan asti.

• Anonyymi00016

Postaa oman muijas kuva, jos Sofia on lihava. Ja postaa oma kuvas!

• Anonyymi00014

Sohvin paras puoli on kuitenkin takapuoli.

• Anonyymi00015

Toi nainenenhan on, kuin joku kansainvälinen kaunotar. Miten ihmeessä, noin kaunis nainen ja vielä on hyvin älykäs. Tietääkseni on psykologi, opettaja, yrittäjä ja kansanedustaja.

• Anonyymi00018

Sofialle voisi sopia onlyfansura jos poliitikkona olo on liian tylsää

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe