Sofia menee heittämällä rinnanmitalla ohi jopa nuoren Kata Kärkkäisen seksikkyydestä!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Onko kuvia niistä ?
- Anonyymi00002
On mahdollista ihan kuin Lindalla. Luomu-Linda - teoriaa viljeltiin kun neito oli Linda Brava ja makasi alasti selällään Pläyboin kuvissa.
- Anonyymi00003
Sofia on seksikkäämpi kuin linda ikinä.
- Anonyymi00012
Seksikkyys tulee jostain ihan muusta kuin rinnoista. Ei Sofia naamaltaan poikkea mitenkään tavallisista suomalaistytöistä/-naisista. Useampi tytöistä/naisista on paljon kauniinpi.
Sama Lindan kohdalla, en ole sen naamasta tykännyt ikinä. Nyt on kuitenkin kauniinpi kuin nuorempana, olisiko botoksilla muokattu.
- Anonyymi00004
Voisin astua takaapäin niin ei tarvitsisi sen naamaa katsella.
- Anonyymi00008
Et ole saanut, etkä tule saamaan kauniimpaa naista kuin Sofia. Et ole saanut ketään!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et ole saanut, etkä tule saamaan kauniimpaa naista kuin Sofia. Et ole saanut ketään!
Et voi tietää.
- Anonyymi00005
Kaunis nainen.
- Anonyymi00009
Muuta sitten ei Sofialla olekaan.
- Anonyymi00013
Minäpä taas kelaan että muotoja on, ei se oikeastaan minua liikuta, mutta olisihan tuo viehättävämpi ilman lihavan kasvoja. Eli omaan makuuni liikaa painoindeksiä, kun kerran ulettuu naamaan asti.
- Anonyymi00016
Postaa oman muijas kuva, jos Sofia on lihava. Ja postaa oma kuvas!
- Anonyymi00014
Sohvin paras puoli on kuitenkin takapuoli.
- Anonyymi00015
Toi nainenenhan on, kuin joku kansainvälinen kaunotar. Miten ihmeessä, noin kaunis nainen ja vielä on hyvin älykäs. Tietääkseni on psykologi, opettaja, yrittäjä ja kansanedustaja.
- Anonyymi00018
Sofialle voisi sopia onlyfansura jos poliitikkona olo on liian tylsää
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480