Miehelle.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Ihan isänsä näköisiä.
- Anonyymi00008
No mutta kyllähän tarjapetteri nyt isänsä näköinen
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mutta kyllähän tarjapetteri nyt isänsä näköinen
Muut ei muuten usko, että isä on oikea isä eikä joku ukkomustilainen.
- Anonyymi00002
No jos naine näyttää perunalta, nii 🤢
- Anonyymi00003
Miten rumasta voi tulla kauniita?
- Anonyymi00004
Me olemme hänen kanssaan hyvännäköisiä molemmat. Miksi haukut jotain rumaksi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Me olemme hänen kanssaan hyvännäköisiä molemmat. Miksi haukut jotain rumaksi?
Sä oot tosi hyvän näköinen. Tietkö kotona semmoinen viidakko - teemainen sammakoiden kurnutus ja lintujen viserrys. Äänet auttaa.
- Anonyymi00005
ei siitä voi koskaan olla varma, että minkälaisia tuotoksia tulee, eikä kauneus edes ole tärkeintä👎, tärkeintä on terveys💪
- Anonyymi00007
Tietenkin terveys on tärkeintä. Mutta kauniitakin olisi olleet.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietenkin terveys on tärkeintä. Mutta kauniitakin olisi olleet.
no se riippuu molemmista vanhemmista ja heidän sukujuuristaan mitä pakettiin "pakataan", tosin mä olen jo 3 lapsen ylpeä isä ja se riittää👍😁
- Anonyymi00006
🥰🥰😇😇🥰🥰
- Anonyymi00009
Voi ne olla vammaisiakin. Mutta kauniita.
- Anonyymi00010
minulla on jo lapsia. enkä todellakaan olisi lisääntynyt kenen tahansa kanssa.
- Anonyymi00014
Kultaseni... se on mahdollista vieläkin
- Anonyymi00018
Kaikki on mahdollista, mutta en jaksa enää haaveilla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaikki on mahdollista, mutta en jaksa enää haaveilla.
Kultaseni laita jotain puh/ s-posti niin lähestyn heti... haluan vain Sinut
- Anonyymi00015
niin mikai niiarä ruli airrwn vaRKAITA JA PAKKANJAUHAKIJA KAKA SYUÖJIÄ?
SYYTÄ ITSWÄSI- Anonyymi00017
Ilmankos kun toinen kirjoittelee lääketokkurassa tai monen promillen kånnissä. Toisellakin aivan varmasti paljon ongelmia, kun kerran sieti sinua. Kunnes sitten otti järjen käteen ja jätti sinut.
- Anonyymi00016
Ehkäpä. Mutta entäs se psyyke ja persoona?
- Anonyymi00021
Hirviöitä niistä olisi tullut.
- Anonyymi00024
En hirviöistä tiedä, mutta varmuudella riiviöitä 😁
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
En hirviöistä tiedä, mutta varmuudella riiviöitä 😁
Ihana kuva mielessä, kauhian kauniita lapsia ja osaavat jo lapsina käyttää kauneuttaan hyväksi ja ovat kuitenkin viimeisen päälle riiviöitä 😄
- Anonyymi00022
Todennäköisesti olisi syntynyt jumalallisen kauniita lapsia jos olisivat vielä vanhempiaan kauniimpia.
- Anonyymi00023
Miten jos tarkoitat ulkoisesti ni tarvii selvittää kymmenen sukupolvea taaksepäin niin isän kuin äidinkin suvusta minkä näköisiä suvussa on että voi edes jotenkin luotettavasti veikkailla miltä lapsi saattaisi näyttää mä olen itse halunnu näyttää niin isältäni kuin vain suinkin mahdollista täsmällen samalta ei onnistu kun äidin puolen geenitkin vaikuttaa kuinka geeniperimä jakautuu ainoa minkä tiedän varmaksi luonteeni periytyy vahvasti
- Anonyymi00025
Isäni oli kuin amerikkalainen filmitähti nuoruuskuvassaan amerikanraudan vieressä. Joo, voi olla jotain perää et pojasta polvi paranee. Tottakai aivan hirveästi vaikuttaa myös naisen osuus.
- Anonyymi00026
Geneologia, freneologia ja perinnöllisyystiede ovat kieltämättä kiehtovia aiheita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371433- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69916- 68723
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi231655- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521