en osa teidän saastaista yhteisöänne. Minä päätän mihin minä haluan kuulua. Minun elämäni ja minun valinnat.
Jättäkääpä minut rauhaan.
Minä olen yksilö
7
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin se on meillä kaikilla. Sama juttu ja siksi se onkin ongelma, jollei kumpikaan jousta omissa ajatuksissaan/ päätöksissään vaan pitää kiinni omastaan? Yhdessä voimme olla mahdollisuus tai paha pettymys? Se ei ole koskaan vain valinta vaan aina mahdollista?
- Anonyymi00002
On minullakin oma yksilö!
Haluatko olla pakko-avioliitossa päiväkotilaisten kanssa?- Anonyymi00008
Minä en mene enää koskaan naimisiin kenenkään kanssa! Enkä enää koskaan halua uutta ystävääkään! Mielestäni projektin aloittajien pitäisi nyt tehdä se päätös, ettei projekti enää jatku, jotta häirikkökin sen ymmärtäisi!
- Anonyymi00003
kumpi olet;: olio vai torakka eli ötökkkä, ihminen on siis olio, avaruuden olio
- Anonyymi00004
voit olla myöskin robotti, ruoka-robottikin voit olla, anywayx...
- Anonyymi00007
Se on tasan tarkkaan noin ja kukaan muu kuin ihminen itse päättää omasta elämästään! Joka muuta luulee, ei ole henkisesti terve ihminen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464