en osa teidän saastaista yhteisöänne. Minä päätän mihin minä haluan kuulua. Minun elämäni ja minun valinnat.
Jättäkääpä minut rauhaan.
Minä olen yksilö
7
233
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Niin se on meillä kaikilla. Sama juttu ja siksi se onkin ongelma, jollei kumpikaan jousta omissa ajatuksissaan/ päätöksissään vaan pitää kiinni omastaan? Yhdessä voimme olla mahdollisuus tai paha pettymys? Se ei ole koskaan vain valinta vaan aina mahdollista?
- Anonyymi00002
On minullakin oma yksilö!
Haluatko olla pakko-avioliitossa päiväkotilaisten kanssa?- Anonyymi00008
Minä en mene enää koskaan naimisiin kenenkään kanssa! Enkä enää koskaan halua uutta ystävääkään! Mielestäni projektin aloittajien pitäisi nyt tehdä se päätös, ettei projekti enää jatku, jotta häirikkökin sen ymmärtäisi!
- Anonyymi00003
kumpi olet;: olio vai torakka eli ötökkkä, ihminen on siis olio, avaruuden olio
- Anonyymi00004
voit olla myöskin robotti, ruoka-robottikin voit olla, anywayx...
- Anonyymi00007
Se on tasan tarkkaan noin ja kukaan muu kuin ihminen itse päättää omasta elämästään! Joka muuta luulee, ei ole henkisesti terve ihminen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni65917- 77898
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705- 44617
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 51569
- 42541