Oli se niin löhellä jo suomalaisen suunnistusseuran voitto.
En hievantamut telkkarin vierestä, sen jälkeen kun Kotkassa saatiin sähköt ja kisojen kuvaus jatkui telkkarissa.
Pian alkaa kiúnnon Veljesten taisto.
Se on meikäläisellä valvottava yö edessä.
Kun on itse suunnistus ja urheiluhullu, muun hulluuden lisäksi, ei nuo napurimaan synttärit minua kiinnosta!
Kuinka muut, Juhlitteko? Voittaako tänä vuomnna Suomen Veljekset?
Jukola ja Venlojen viesti
7
98
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hopeaa, hyvin kävi.
- Anonyymi00002
Yösuunnistus on outo laji seurata.
- Anonyymi00003
Alun voi seurata, nukkua ja aamulla herätessä katsoa viimeiset juoksuosuudet.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alun voi seurata, nukkua ja aamulla herätessä katsoa viimeiset juoksuosuudet.
Kun Suunnistuksesta on tullut yhä laajempien joukkojen harrastus, se vetää minut mukaan niin tiiviisti, että valvon ja jännitän,koska on itselläkin kokemuksia.
Kun HS lähti ankkuri osuudelle ja tapahtui juoksijan ensimmäinen virhe, jphtp meni ja tiesin, että vastustajissa monen Jukolan viestin voittajia, en saanut jännitykseltä rauhaa, en edes vettä jiuonut välillä.
Elin mukana, tiesin kuinka johtoasemasta putoaminen piina ja vatii välttämään virheet, no sellaisia tuli ja sisulla se Hopea satiin.
Teki mieli viikolla soittaa kälylle Kotkaan ja pyytää yösijaa, mutta luovuin, jäin telkkarikatsomoon.
Seuraavaan Jukolaan vuosi. seuraviin kisoihin ei niin pitkää aikaa, Kesällä niitä on! - Anonyymi00006
Vesisateessa kuiskaillen sateisessa metsässä.
- Anonyymi00007
Kovan luokan huippu-urheilua!
- Anonyymi00008
Kyllä, vaatii paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556