Hukkaan täällä palstalla. Miltä nyt tuntuu T?
Kuukausien työ valunut
13
342
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat? Aika vähän olen nykyään täällä... Toivoisin että laittaisit suoraan viestiä.
- Anonyymi00002
Tiedostin kyllä alusta saakka, ettei ole kiinnostunut minusta. Mutta ei ajatusten purku ole turhaa.
- Anonyymi00004
Mitähän mahdat tarkoittaa asioitten purkamisella ? Miksi jauhat koko ajan yleiselläpalstalla etkä keskustele asiaomaisenkanssa? Miten se sinua mahtaa helpottaa kun kerroit ettei ole sinusta kiinnostunut ja tiesit sen. Kuitenkin jauhat koko ajan. Hoidatko mahdollisesti omaa psyykettäsi toisen kustannuksella ?
Kesän jatkoja ja enemmän aurinkoa - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitähän mahdat tarkoittaa asioitten purkamisella ? Miksi jauhat koko ajan yleiselläpalstalla etkä keskustele asiaomaisenkanssa? Miten se sinua mahtaa helpottaa kun kerroit ettei ole sinusta kiinnostunut ja tiesit sen. Kuitenkin jauhat koko ajan. Hoidatko mahdollisesti omaa psyykettäsi toisen kustannuksella ?
Kesän jatkoja ja enemmän aurinkoaEn ole sinun henkilösi. Olen keskustellut asianomaisen kanssa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kesän jatkoja ja enemmän aurinkoaKyllä hoidan omaa ja toivon myös että mies ymmärtäisi että kirjoitan hänelle ja hän ymmärtäisi ja itse lähestyisi ja ehdottaisi keskustelua! Minua on hän kieltänyt käymästä ja samoin ylempi tahokin. Hän syyttäisi mua vainoamisesta jos lähestyisin häntä. Miten se sua rajoittaa??
- Anonyymi00003
Onko palstalla kirjoittaminen työtä?
- Anonyymi00005
Hitto.
- Anonyymi00007
Mikään ei ole valunut hukkaan. Päinvastoin. Vapauttavalta tuntuu...
- Anonyymi00008
Kuka idiootti täällä töitä tekisi ILMAN PALKKAA oletko kuinka palikka
- Anonyymi00010
ei kun nulikka
- Anonyymi00011
ajatteletko asioitakin j oskus englannin kielellä, kuin 4sim.. now whatta fck tämäkin muityeri pyöriii...
- Anonyymi00012
HYVÄLTÄ TUNTUU
- Anonyymi00013
tarkoitatko miestä tai naista.....
tee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477