mitä juttuja olet hänestä kuullut ja mitä pskaa olet itse puhunut?
Uskaltaisitko sanoa kaivatullesi
25
542
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskaltaisin. En ole puhunut hänestä ikinä mitään negatiivista. Päin vastoin puolustanut, kun on itseä alkanut vituttamaan.
- Anonyymi00002
Itse rn halua olla tekemisissä sellaisen kanssa joka uskoo juoruja ja vielä itse siihen osallistuu. Hv!
naiselta - Anonyymi00003
😭 mikä aloitus.
Käsittämätön ajatus että olisin sanonut hänestä jotain negatiivista. En muutenkaan halua puhua ihmisistä pahaa, saati sitten sellaisesta, josta välitän. - Anonyymi00004
En ole kuullut juttuja sen kummemin tai puhunut mitään. Se ei silti tarkoita, ettenkö olisi nähnyt juttuja. Kaikki valitsee itse miten toimivat. Se kertoo enemmän.
- Anonyymi00005
No kun ees laihduttais! 🙆🏻♂️
- Anonyymi00006
Laitas sun kuva niin voidaan sit arvostella!?
- Anonyymi00012
Valitse laihempi niin ei harmita.
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Laitas sun kuva niin voidaan sit arvostella!?
Miten? Yritin liimata valokuvan tohon näyttöön, mutta hitto kun se oli siinä sit ku menin Iltalehden sivuille...sain Iltatyttö tittelin!!!
- Anonyymi00007
En!! Hän on HUNK SKANDINAVIAN HUNK!! :D 🙋🏼♂️
- Anonyymi00008
Ei kuulu omaan elämänpiiriin tuollaiset jutut.
- Anonyymi00009
älä nyt vain sen kans mitään ala…. tuommoisia juttuja kuullut
- Anonyymi00010
Kannattaa miettiä tarkkaan keneltä sellaista kuulee, varsinkin jos on vaan joku tuttu hänelle eikä läheinen.
- Anonyymi00011
Heti alkuun yks sanoi ensin että mun pitäisi tietää hänestä jotain tärkeää vissiin jotain ikävää mut ei kuitenkaan kovin tarkkaan kertonut, ehkä siksi että miehellänsä on vaitiolo velvollisuus ja sanoi myös että tietää kuulemma ettei oo oikeasti minusta kiinnostunut.
Sitten joku toinen jossain sanoi että playeri/pelimies jotain sellasta. Muuta en oo kuullut. Itse sanoin kerran jollekin että k*pää (tiesin myös että se juttu ei lähde leviään minnekään)ku olin hänelle vähän vihainen. Muuten en oo haukkunut, enemmän kehunut vain- Anonyymi00013
Sairasta settiä
- Anonyymi00014
Kaivatusta tuskin noin puhutaan. Katkeruudesta käsin kyllä
- Anonyymi00015
Hankala paikka koska paskanpuhuja on hänen nk. ystävä. Jos kertoisin, asettaisin heidän ystävyyden vaakalaudalle.
Siinä kohtaa minua ei uskottaisi, ja minua halveksittaisiin. (Taas.)
Ehkä myöhemmin voisin kertoa jos hän oppisi luottamaan minuun. Sitä tuskin tapahtuu ihan heti, koska olen "epäluotettavaa" sukupuolta.
Mulla ei ole tarvetta puhua paskaa kenestäkään. Totuus kyllä kirvelee monessa kohtaa..- Anonyymi00017
Tiedän kyllä että hän on vähän tuollainen ilkimys mut eipä mulla oikeen muitakaan kavereita oo
- Anonyymi00016
Ei ole mitään tuollaista kerrottavaa.
- Anonyymi00018
En oo kuullut juttuja. Puhunutkin harvoin vain jos joku kysynyt ei niissä mitään ihmeellistä ole. Varmaa ei uskoisi kuinka kauniisti olen hänestä puhunut
- Anonyymi00019
Huoltamon baarissa totuuden kuulee, ja taksikuskeilta...
- Anonyymi00027
Totuuden vai muunnellun sellaisen? Eikös jälkimmäisillä ole vaitiolovelvollisuus?
Menee maine aika äkkiä jos lauleskelee..
- Anonyymi00021
En ole puhunut pskaa kaivatustani.
- Anonyymi00024
Joo. Kehtaisin tunnustaa kaiken. Kerran yks oli vähän liian kiinnostunut kaivatustani, hätäpäissään luettelin hänen kaikki huonot puolet...johan kaikkosi siitä piirittämästä. Itselleni hän kun kelpaa myös huonoine puolineen😘
- Anonyymi00025
😒
- Anonyymi00026
Ei noin saa toimia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632