Mutta ei hätää! Kaunis ilta, leuto tuuli puhaltelee.
Totean vain, että oon yksin - niin kuin moni muukin.
Itseppä fiksaan mukavan illan itselleni. - Kukas muu sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse.
Netillä on jännä trilleri, sitä kattelen ja yritän saada selvää englannin kielestä, - samalla oppii sitäkin. Onhan siinä jännitystä. Parasta on, kun näkee maisemia takana ja että minkämoista on eri maissa, mitä kuteita pitävät päällään, mitä on keittiössä ja olohuoneessa. Ym.
Käyn kuitenkin ensin tekemässä lenkin ulkona, kun on niin kaunis ilta.
Mitä muut tekee lauantai-iltana?
Yksin lauantai-iltana
9
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aijjaa, kiva jos siellä on kaunis ja valoisa ilta. Täällä on satanut koko päivän. Tosin sekin hyvä viljelyksille, sillä ollut liiankin kuivaa. Minä kyllä siis kestän synkkää ilmaa nyt. Mutta yksinäistä on, ei ole voinut sanaakaan puhua. Sinulla oli kuitenkin hyvä ote tekemisiin. Sitähän minäkin, netissä pyörin. Myös telkkarista löysin ohjelman, joka yhdeksältä alkaa. Sitten on taas yksi kitulauantai ohitettu! Mulla sunnuntait tuntuvat aina helpommalta.
- Anonyymi00002
Minulla on tuo sama harrastus, että tykkään ihan vaan tavis telkkariohjelmista katsella, millaista ympäristöäkin ihmisten taustalla on. Voi nähdä muihin maihin, matkustella sillei. Ja justiinsa se, että näkee eri tyylisiä koteja. Todellakin erilaisia! Keittiön kalusteita myös kattelen ja sitä, mitä pöydillä on. Länsimaiset huushollit me suht koht tunnetaankin, mutta aina mielenkiintoisempaa on jos pääsee näkemään koteja maalla Afrikassa tai vaikka Kauko-Idässä. Näin tosiaan voi huvitella yksinäisessä illassaan. Auttaa kun ja jos uppoutuu johonkin itsensä ulkopuoliseen asiaan.
- Anonyymi00003
Ihan kuin olisi ulkomaanreissulla!
Eikä maksa mitään, ei tartte pakkailla, ei istua lentsikoissa, raahata vehkeitä hotelliin ja eestakaisin! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan kuin olisi ulkomaanreissulla!
Eikä maksa mitään, ei tartte pakkailla, ei istua lentsikoissa, raahata vehkeitä hotelliin ja eestakaisin!Joo just tuo. Olen jo vanhempi, mutta elämässäni olen tykännyt lennellä ja matkailla. Sitten nykyään olisinkin kuin turhautunut, jos sitä jostakin syystä tarttis tehdä vieläkin. Ei huvita. Jännä, että ihan kuin jossakin olisi raja, että riittää. Myös nykytekniikka saattaa sen tehdä, kun netillä päästään näkemään ihan mitä vain. Silti, lentsikat taitavat olla aika täysiä. Miksihän ihmisen niin lentelevät paikasta toiseen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo just tuo. Olen jo vanhempi, mutta elämässäni olen tykännyt lennellä ja matkailla. Sitten nykyään olisinkin kuin turhautunut, jos sitä jostakin syystä tarttis tehdä vieläkin. Ei huvita. Jännä, että ihan kuin jossakin olisi raja, että riittää. Myös nykytekniikka saattaa sen tehdä, kun netillä päästään näkemään ihan mitä vain. Silti, lentsikat taitavat olla aika täysiä. Miksihän ihmisen niin lentelevät paikasta toiseen?
Ihteäni ei huvita lennellä, enkä ole lennellyt niin montakaan kertaa.
En tykkää myöskään junailla enkä bussailla. Jos on matka jonnekin, niin ajan autolla. Muutama sata kilometriä taittuu. Päivän ennätys oli aikoinaan 1000 kilometriä, kun kaahasin autostraadaa ja yövyin sitten teltassa.
Ihan on kiva katella netiltä, kun matkat taittuu omassa tuolissa. Menee usein aamutunneille. Mutta onpahan tätä aikaa. Enemmän mielenkiintoa ja jännitystä, kuin jos jonkun kanssa jutteleisi tavanomaisuuksia. - Anonyymi00007
Voi kun nyt muistaisin, mutta tässä muutama vuosi sitten rupesi tulemaan niitä erilaisia virtuaalimatka juttuja, ja niitä oli käsittääkseni ihan ilmaiseksi joidenkin yhdistysten ja hankkeiden kautta. Kannattaa googlailla, jos sellainen touhu kiinnostaa.
- Anonyymi00006
Vähän sama täällä. Oli tarkoitus lähteä ulos rannalle lenkille, mutta sade tuli ja pilasi, joten päädyin lasitetulle parvekkeelle doomscrollailemaan brainrottia youtubesta, ja aika vain lipsahti, ilman että sain mitään hyödyllistä aikaiseksi. Mutta ehkä aina ei tarvitsekkaan olla tehokas.
- Anonyymi00008
Olisko tiedossa linkki?
En ole löytänyt.
Lähtisinkin reissuun!
- Anonyymi00009
Sunnuntai klo 14.53 kuppi kuumaa, mustaa kahvia ja pari vohvelia kyytipojaksi, illaksi on sarja katsottuna valmiiksi, kunh an vielä jaksais iltalenkin tehdä ja sitten kuuman puurokupin kanssa elokuviin. Lämmintä on ollut, kun on vaatteet päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501