Pattayan rakkaan järjetön järjenjuoksu järjettömänä.

Anonyymi-ap

Kyse oli ripauttaa perunamuusin joukkoon hieman massamaanijauhetta, jolloin rakas saavuttaa muusiinsa hieman Thaimaa-makua, niin seuraamus seuraavassa:

Massaman-jauheen myynti on globaalisti ja varsinkin länsimaissa täysin mitätöntä verrattuna tahnaan.

Kuluttajatasolla – ja varsinkin Suomen kaltaisessa pohjoismaisessa marketissa – jauheen osuus Massaman-myynnistä on siis käytännössä pyöreä nolla, ja tahna pitää hallussaan täyttä 100 % markkinaosuutta.

Posson aloitus on siis jälleen kerran sisä itteään.

12

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja HomoHinttinen ryhtyi linkittämään massan valmistusta tahnaksi.

• Anonyymi00002

Älä nyt lässytä vajakki. Nämä sinun ideasi ruoanlaitosta on kehitetty apinoiden planeetalla, ei ihmisten. Olet Havukka-ahon ajattelija.

Yksinkertaisen ihmisen kannattaa pitää asiat yksinkertaisina. Harri Syrjänen esim on sillä linjoilla että suola, pippuri ja voi riittää useimmiten. Älä lähde möhräämään ruokalajeja sekaisin keskenään.

2010

• Anonyymi00003

HomoHinttinen ja Harri Syrjänen jep jep ja joo.

Mulle on yx hevon hailee millä nimikkeillä perunoita puhekielessä käytetään ja ostatko sä katkarapuja jauheena, tai miten lahna savustetaan ynnä muut tuubat.

Mä teen ruokia omassa keittiössäni meille, en todellakaan jonkun sun kaltaisen ohejiden mukaan.

Mene sinä syömään sinne kommuunisi nyyttikesteille ja kerro heille miten tuhkakuorrutettuja grillataan ja kokeille ravintoloissa huudetaan ...... STOP.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mulle on yx hevon hailee millä nimikkeillä perunoita puhekielessä käytetään ja ostatko sä katkarapuja jauheena, tai miten lahna savustetaan ynnä muut tuubat.

Mä teen ruokia omassa keittiössäni meille, en todellakaan jonkun sun kaltaisen ohejiden mukaan.

Mene sinä syömään sinne kommuunisi nyyttikesteille ja kerro heille miten tuhkakuorrutettuja grillataan ja kokeille ravintoloissa huudetaan ...... STOP.

Teet mielikuvitusruokia mielikuvitusaineksista. Thats it. Sörssäät kaiken paskan sekaisin mitä sattuu löytymään tähteitä. Tyypillistä köyhän spurgun elämää.

2010

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Teet mielikuvitusruokia mielikuvitusaineksista. Thats it. Sörssäät kaiken paskan sekaisin mitä sattuu löytymään tähteitä. Tyypillistä köyhän spurgun elämää.

2010

Kiitos, kestotilauksesi varmistamisesta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Teet keittiössä ruokaa teille? Eikös se pimpsloora tehnyt omat ruokansa (tie missä keittiössä nyt kokkaa), ja sinä söit pakasteannoksia kera varpaankynsien?

• Anonyymi00006

Perunamuusi on perunamuusia ja se on side dish. Pääruoka on sitten erikseen. Jos alat laittamaan mitä sattuu perunamuusiin, se ei muutu thaimaalaiseksi ruoaksi,

• Anonyymi00007

Kuka on alkanut laittamaan?

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuka on alkanut laittamaan?

Aimo laittaa toisinaan tahnaa pyllyn reikään ja päästää massaman pieruja. Tule taimaalainen tunnelma tupaan että heilahtaa!
        Jekuttelu mielessä laitoin aimon tahnaan kerran tabascoa... Aimo meinasi tulla hulluksi!

• Anonyymi00008
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Aimo laittaa toisinaan tahnaa pyllyn reikään ja päästää massaman pieruja. Tule taimaalainen tunnelma tupaan että heilahtaa!
        Jekuttelu mielessä laitoin aimon tahnaan kerran tabascoa... Aimo meinasi tulla hulluksi!

Thaikkujen kanssa kauan elellessä tulee mieleen heidän tarpeensa lisätä chiliä kaikkeen mahdolliseen, muutaman kerran olen löytänyt sitä kaurapuurosta, maidosta, kahvista, ihan mistä tahansa, mausta voidaan olla montaa mieltä, sopiiko vaiko ei sovi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Thaikkujen kanssa kauan elellessä tulee mieleen heidän tarpeensa lisätä chiliä kaikkeen mahdolliseen, muutaman kerran olen löytänyt sitä kaurapuurosta, maidosta, kahvista, ihan mistä tahansa, mausta voidaan olla montaa mieltä, sopiiko vaiko ei sovi.

Taitaa muisti tehdä tepposet? Ei kukaan laita kysymättä chiliä mainitsemiisi ruokiin ja juomiin kysymättä. Ei varsinkaan fallelle.

On eri asia jos tietynniminen annos tai juoma sisältää chiliä jo itsessään, jolloin myyjä saattaa olettaa että tiedät mitä tilaat.

Pattayalla ja täälläkin katuruokaloissa kysyvät aina chilin määrän fallelta erikseen, koska eivät halua pilata annosta liialla chilillä jos falle ei sitä kestäkään.

Itse lisään chiliä usein perunan keittoveteen hieman kuin myös pastaan. Munakkaisiin aina, riisiin en, koska se tuhoaa riisin oman hennon aromin.

Ruokaa laittaessa näykin joskus sipulia ja punaista chiliä. Kiihdyttää kivasti ruokahalua.

Perunamuusista tulee kirkkaanpunaista, kun laittaa keittoveteen lurauksen nestettä punajuuripurkista. Samoin spagetista.

Tuo ihan pienen makeuden myös.

Chili ei oikeasti polta suuta eikä limakalvoja, ei vahvinkaan chili. Se hämää makureseptoreja ja aivoja luulemaan että se polttaa.

Hämäys onnistuu niin hyvin että ihminen alkaa haihduttaa lämpöä hikoilemalla.

2010

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taitaa muisti tehdä tepposet? Ei kukaan laita kysymättä chiliä mainitsemiisi ruokiin ja juomiin kysymättä. Ei varsinkaan fallelle.

On eri asia jos tietynniminen annos tai juoma sisältää chiliä jo itsessään, jolloin myyjä saattaa olettaa että tiedät mitä tilaat.

Pattayalla ja täälläkin katuruokaloissa kysyvät aina chilin määrän fallelta erikseen, koska eivät halua pilata annosta liialla chilillä jos falle ei sitä kestäkään.

Itse lisään chiliä usein perunan keittoveteen hieman kuin myös pastaan. Munakkaisiin aina, riisiin en, koska se tuhoaa riisin oman hennon aromin.

Ruokaa laittaessa näykin joskus sipulia ja punaista chiliä. Kiihdyttää kivasti ruokahalua.

Perunamuusista tulee kirkkaanpunaista, kun laittaa keittoveteen lurauksen nestettä punajuuripurkista. Samoin spagetista.

Tuo ihan pienen makeuden myös.

Chili ei oikeasti polta suuta eikä limakalvoja, ei vahvinkaan chili. Se hämää makureseptoreja ja aivoja luulemaan että se polttaa.

Hämäys onnistuu niin hyvin että ihminen alkaa haihduttaa lämpöä hikoilemalla.

2010

oletko ostellut harkkoja ja aliexpressin timanttisormuksia, lähiaikoina ressukka. Tiedän että chili ei oikeasti polta, se on kapasiinille herkkien reseptorien tekemä havainto, joita on pääosin kitalaessa ja peräsuolessa, siksi poltto menee läpi, poikani voi syödä chiliä rajattomasti, hänellä ei näytä noita reseptoreja olevan lainkaan... minä en, eikä toleranssi ole noussut 27 vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe