Olisiko turnoff

Anonyymi-ap

jos kaivattusi on miljonääri?

41

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on ihan sama. Ainoa mikä merkitsee on se että jaksanko viettää hänen kanssa aikaa.

• Anonyymi00002

Samaa tulin sanomaan.

• Anonyymi00003

Monopoli-rahassa varmaan.

• Anonyymi00004

Todennäköisesti olisi vähän hankalaa, jos toinen haluaisi kaikkea kallista ja itsellä ei olisi varaa. Esim. Yhteinen reissu, ravintola, asunto jne.

• Anonyymi00037
        UUSI

Mitä se sua liikuttaa, jos toisella rahaa on, niin säästyypä sinun rahat, ei häntä varmaankaan se haittaa.

• Anonyymi00005

No olis kai, hyvännäköinen on kanssa törn öff

• Anonyymi00040
        UUSI

Joo mä inhoan myös rikkaita ja hyvännäköisiä. Tosi ällöö.

• Anonyymi00006

Ei olisi. Ottaisin rahat ja häipyisin.

• Anonyymi00008

Onhan noita hyviä henkivakuutuksia.

• Anonyymi00011

Tämä se kannustaakin paljastamaan omaisuutensa :D

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämä se kannustaakin paljastamaan omaisuutensa :D

Älä huoli, mitään palkkamurhaajaa ei tarvita!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älä huoli, mitään palkkamurhaajaa ei tarvita!

Eikö? Happiletkun kiinnipuristaminen riittää?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eikö? Happiletkun kiinnipuristaminen riittää?

Puristaisin jotain muuta letkua mieluummin. Ja antaisille sille tekohengitystä. 🥹

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Puristaisin jotain muuta letkua mieluummin. Ja antaisille sille tekohengitystä. 🥹

Toivottavasti sinulla kumminkin olisi herkkä ote, ettei henki salpautuisi :) ai niin, suusta suuhun-elvytystä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Toivottavasti sinulla kumminkin olisi herkkä ote, ettei henki salpautuisi :) ai niin, suusta suuhun-elvytystä.

Jostain syystä tuntuu, että kädet vispaisi ihan monesta syystä.

• Anonyymi00009

Olisi ongelma kun emme voisi enää tehdä yhdessä asioita. Minulla ei olisi varaa samoihin asioihin. Hän luultavasti tuhoaisi oman elämänsä vapaudellaan tehdä kaikkea. En pystyisi katselemaan vierestä miten vahingoittaisi itseään.

• Anonyymi00010

Pihi, vain itseensä rahojaan käyttävä miljonääri mies on turn off.
      Silloin on hyvä pysäkkin yksin ...
      Jos taas mies tajuaisi tarjota ja mahdollistaa köyhemmälle naiselle joitain naisen itsensä toivonia tavoitteita ja unelmia mihin ne köyhän rahat ei riitä tai yhteisiä haaveita .
      Homma olis turn on .
      Valitettavasti noita ekan rymän rikkaita yksilöitä on enenpi kun niitä jotka osaa antaa.
      Minä olen jättänyt kyseisen itsekkään ajattelutavan vuoksi jo 2 rikasta miestä.
      En ole ns golddikaaja. Joka. Nauttii koko ajan hemmoteltu ja palveluntuna olosta .
      Mutta kun toinen vois vaikka auttaa. Muuton kuluis ja pistää siltikin sen köyhemmön maksaan kaiken itse
      Ilman että yhtään sosiaalista tilanne. Tajua.
      Niin silloin mies jätetään .
      Se ei luo yhteyttä eikä ymmärrystä ..
      Tai vaikka jos naisella joku kallis harrastus niin siinä tukeminen tai muita vastaavia. Missä pitää tajuta auttaa vaikkei sitä nälkä ja pyydetä....
      Tai ihan. Vaikka järjestää molemmat naisen lempiartistin keikalle ...
      Näin minä odotin joskus että eräs henkilö olisi toiminut mutta
      Mies pisti mut maksaan aina kaiken itse
      Höpettrli vain kuin rakkaus on ilmaista
      Ja miten ei tarvi panostaa
      Jai siks paska maku ..
      Edes kunnon sänkyä se tyyppi ei hankkinut
      Vaikka mulla oli polvi vamma koko sen ajan kun tekemissä olin
      Se ei välittänyt yhtään että muhun sattuu aivan hirveästi kaikki kävelyt ja muut ...
      Rakasti vain itseään ...
      Mä sain. Mitä tilas
      Ei huvittanut kattella sitä tyyppiä puolta vuotta pidempään ...

Naiselta

• Anonyymi00013

Riippuisi millainen on muutoin

• Anonyymi00015

Riippuu ihan siitä millainen ihminen hän on. Sattuuko kemiat yhteen. Viihtyykö toisen seurassa.

• Anonyymi00042
        UUSI

Ikäeroa ei voi olla kuin muutama vuosi!

• Anonyymi00017

Ei ole, olisi vaan hyvä jos saisin polvi leikkaukset ja rasvaimun.👍👍

• Anonyymi00020

Ei omisi. Mutta se kuinka suhtautuu rahaan voisi olla. Tiedän kyllä hänen tapansa, ja se on timanttia. Olen itsekin aika varoissani, koska sain joskus nuorempana yhden projektin. Mutta olen varovainen, totaalihaluton, jakamaan asiaa kenenkään kanssa vielä. Vasta kun luotan ja rakastan, jaan sen. Jos on tarvetta. En ole vielä itsekään tarvinnut. Pidän tavastani, jollakin muulla toisenlainen.

• Anonyymi00021

Jäin vielä miettimään. Jos elämäni kumppani olisi miljonääri, niin hän ehkä voisi ostaa minulle yhden jutun mistä haaveilen. Jos siis hän itse niin tahtoisi. Pärjään kyllä ilmankin. Enkä oikein omiin nuoruudensäästöihini tahdo koskea sen toiveen puitteissa.

• Anonyymi00022

Raha ei minulle merkitse mitään suhteessa... vaan Rakkaus Häneen Naiseen

• Anonyymi00023

heikki korvaräkä... vaihdanimesi...

• Anonyymi00024

niin nooh itselläni on aikapaljon jotasin tyttömäisiäkin jotain kasvojenkin hoito voiteita juttuja..ihan oikeasti on fyysinen syykin tuhon, koska äitini teki minusta viallisen... joten pitää yrittää korjata itseä...- saatanan tytär on äirini

• Anonyymi00025

On sitä pahempaakin nähty. Eräskin rakastettuni oli tuleva iso perijätär, miljoonaluokkaa ja kaupan päälle alkkis. Arvot täyttä 1980 porvarismia, kunnon juntti.

• Anonyymi00026

Ei tietenkään olisi, hän on se mikä hän on, oma itsensä, ei se mitään muuta.

• Anonyymi00027

Se riippuu siitä miten hän siihen itse suhtautuu. Jos on joku Teslalla kärräävä itseriittoinen pskiainen kultaketjut kaulassa, niin olisi turn off. Jos eläisi niin, että varat eivät suuremmin näy päällepäin ja on muutenkin jalat maassa oleva tyyppi jolla on järkeä päässä, niin sitten ei olisi.

• Anonyymi00028

Riippuu miten tienannut.Toisten kustannuksella toimiminen ei hyvä.

• Anonyymi00031

Näinhän se toimii, kun minä ostan jotain, niin menetän rahaa ja toinen ansaitsee, eikö niin?

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Näinhän se toimii, kun minä ostan jotain, niin menetän rahaa ja toinen ansaitsee, eikö niin?

Ei tuossa noin yksinkertaisella tasolla puhuttu. Kustannuksia kun on muitakin kuin rahallisia.

• Anonyymi00029

Taitaa ollakkin. Ei haittaa kun on itse omaisuutensa ansainnut ja on maanläheinen ja jalat maassa tyyppi.

• Anonyymi00030

no mun itsetunto ja pää siitä mihinkään muuttus. elämä ei paranis louis vuittonin laukuilla vaikka ne kuinka silmää miellyttäsko

• Anonyymi00032

Aika monitahoinen kysymys. Jos hän olisi silti se sama ihminen, jonka tunnen ja tosiaan olisin oppinut hänet tuntemaan tietämättä tuota tai jotenkin, niin ei se varmaankaan sitten haittaisi. Jos sen sijaan lähdettäisiin alusta ja en tuntisi yhtään, niin tuskinpa edes tutustuisin häneen, vaan kiertäisin kaukaa.

• Anonyymi00033
      UUSI

USA:ssa tavalliset miljonäärit ovat nykyään melko lailla keskiluokkaa. Ja kannattaa ollakin, että pystyy mahdollisia yllättäviä terveydenhuollon maksuja maksamaan. Jos on vaikea sairaus, jonka takia täytyy olla pitkiä aikoja sairaalassa eikä mitään kunnollista vakuutusta, niin pari miljoonaakaan ei riitä välttämättä alkuunkaan.

• Anonyymi00034
      UUSI

Olisi. Tykkään yksinkertaisesta elämästä jossa rauhaa.

• Anonyymi00036
        UUSI

Mutta eihän miljoonan omaisuus automaattisesti sitä tarkoita, että käyttää paljon rahaa ja ettei voi asua vaikka jossain pienessä mökissä metsän keskellä kaikessa rauhassa. Sijoitukset raksuttavat silloin lisää rahaa taustalla ja toimeentulosta ei tarvitse huolehtia, vaan keskittyä asioihin, jotka ovat tärkeitä. Voi käydä töissä tai ei riippuen omasta kinnostuksesta, mutta silloin on vapaa olemaan muista riippumaton taloudellisesti.

• Anonyymi00035
      UUSI

Riippuu miten raha on hankittu. Jos raha n hankittu ns. kovasta rahamaailmasta, missä inhimillisyyttä ei juurikaan arvosteta vaan oman edun ajattelua, valitettavasti sellaisen ”rahan henki” voi tulla myös ihmissuhteisiin, jolloin ajatellaan että rahalla saa hankittua toisen rakkautta ja tunteita. Lisäksi jos rahalla on opittu ratkaisemaan asioita, se on voinut myös heikentää tunneälyä ja sen kehittymistä, eikä osata edes nähdä tai kuvitella millaista todellinen rakkaus voisi olla.

• Anonyymi00038
      UUSI

No ei, sehän olis hauska yllätys😂

• Anonyymi00039
      UUSI

Ei siitä varallisuudesta yleensä mitään haittaakaan ole. Jos hänellä miljoonia on takataskussaan niin hyvä hänelle. On varmasti viisas ja järkevä sijoittaja. Eli ei se ole huono asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      236
      3151
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      22
      2907
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      25
      2157
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2068
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1947
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      77
      1722
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      29
      1578
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      120
      1453
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      41
      1377
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1253
    Aihe