Mitä mieltä Porin Putinistit ovat. Joko Putinin vääryyden aika on pian ohi.
Putinin loppu on lähellä.
6
101
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toisen kuolema on toisen leipä. Ajatelkaa millaiset näkymät on jälleenrakennustöissä, niin Ukrainassa, kuin Venäjälläkin. Kannattaisi nyt kartoittaa ammattitaitonsa ja kykynsä toimia ulkomailla työntekijänä vaikeissa olosuhteissa aloitettuna. Pelko vain on Suomeen voi tulla oikeasti se työntekijäpula ja taas joutuu työnantaja työntekijän kanssa neuvottelupöydän ääreen, vaikka hallitus nyt onkin saanut sen työnantajan pelkäksi sanelupolitiikaksi järjestetyksi ja köyhät oikeistolaisille alistetuksi. Oikeisto persut jopa, itse itsensä alistaneena Purran johdolla.
- Anonyymi00003
Mitä jälleenrakennus,kun pommeja ym levitetty olisi robolla työtä,ihmisille,koska materia voi olla mitä vain ja taudit sekä bakteerit sekä virukset täytteeksikö havittelette mullaksi tulemista?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä jälleenrakennus,kun pommeja ym levitetty olisi robolla työtä,ihmisille,koska materia voi olla mitä vain ja taudit sekä bakteerit sekä virukset täytteeksikö havittelette mullaksi tulemista?
Jättää koronarokotteen ottamatta ja ei kun menoks.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jättää koronarokotteen ottamatta ja ei kun menoks.
On niitä jotkut putinistit ottaneetkin, koronarokotuksia. Eikä ne kaikki maapalloa litteäksi usko!
- Anonyymi00005
Sun housuissa oleva nöpön loppu on pian lähellä lähellä
- Anonyymi00007
Naisen logiikka rules.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632