Miten sen lipputangon käy ? Joko se vehtaaminen puretaan- korjataan kohta loppuu ?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
lipputangon puolesta puhujat pitäisi vetää salkoon
- Anonyymi00002
Mistäs pojat saa rahoja ja saikkuja, jos nostot ja laskut loppuu?
- Anonyymi00003
Hakaristilippu sinne salkoon!
- Anonyymi00004
Mikä vetonaula olisikaan maailman suurin sateenkaarilippu!
- Anonyymi00005
Ne arvokkaat asfalttijätteet voisi kärrätä tangon juureen ihailtavaksi, niin tulisi semmoinen Haminan ksupungin miljoonahankkeiden kohtaaminen.
- Anonyymi00006
Lipputanko vehtaus vaan jatkuu... eikö päätöstä uskalleta tehdä, vai mikä ihme siinä hannaa....Ei luulisi olevan vaikeaa äänestää puolesta tai vastaan.... asian voisivat äänestää kaupunkilaiset :)
- Anonyymi00007
Tällä kertaa taisi olla jonkun virkamiehen loma tärkeämpi kuin kaupungin asioista päättäminen!!!!!!
- Anonyymi00008
Lippu salkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3721204- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44605
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21544SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht337535- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459