Ville Valo

Join me in death

Ville Valo On ihana!!!!
Harmi vaan et se seurustelee :(

26

3163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elanor

      Se on ihan järkky!! Näyttää siltä ettei ois nukkunu 2 vuoteen... mokomaki viherkäsi!!

      • Anonyymi

        Näyttää vieläki 22 vuoden jälkee seksikkäältä


    • moukari

      Aivankuin haudasta noussut zombi.YÖK !!!

    • Nainen35vee

      Niin on ihana ja mikä ääni...nam

    • Sini

      joka on samaa mieltä mun kanssa!!!Se ON tosi söpö!Kenen kanssa se seurustelee (muka)?Mä vaan elättelen toivoa :)

      • Chilli

        Kyl Ville Valo seurustelee, en tiiä muijan nimee tai mitää, mut se oli MoonTv:n Provinssirock 2000 -koosteessa (olikohan toi vuosi nyt oikee mut kuitenki).

        Että silleen.


    • EmKei

      Ville valo on aivan karmeen näkönen, en voi tajuta ihmisiä jotka diggaa sitä. Äijä polttaa kun korsteeni ja näyttää joltain zombienistiltä. huh huh..se on niin älyn laihakin. Ainut hyvä puoli tässä miehessä on, että se on Bam Margeran kaveri..

    • Maria

      Se on ihan hirvee. Mä en ymmärrä mitä nä näät siinä!!!

      • Villefani....

        Katohan vaan ittees peiliin ekax....
        Minkäs sille voi jos siitä diggaa!!!!
        Sillä on niin ihana äänikin...Ihan turha nyt jonkun on alkaa et tupakan polttama plää plää....
        Ihana se on siltikin!!!!
        T:Minä....


    • Ministr

      Tämä on faktaa. Ville Valo on eronnut Susannasta tämän vuoden alussa. Suosittelen hankkimaan uudempia tietoja ennen kuin alkaa luulemaan mitään.

      • :(

        No voi harmi...
        Toivottavasti Villen rakkaus Susannaan loppui....


      • Malfoy
        :( kirjoitti:

        No voi harmi...
        Toivottavasti Villen rakkaus Susannaan loppui....

        Siis välittävätkö ihmiset näin paljon ulkonäöstä? eikö se musiikki ole tärkeämpää kuin itse artistin ulkonäkö...
        No kyl se näkökin merkkaa... ESIM: Shakira ei todellakaan menestyis jos sillä olis esin 7 kiloo enemmän ku nyt ja jos se ei tanssis ja olis vähis vaatteis. Joo ei menestyis....
        Musiikki ura...Hyvä ulkonäkö....ja se on siinä!
        Mut musta edelleen se musiikki on tärkeempi. Ja vaikka HIM on mun yksiä lempparibändejä ei silti Ville oo mun mielestä mikään kaunokainen.


      • mie vaan
        Malfoy kirjoitti:

        Siis välittävätkö ihmiset näin paljon ulkonäöstä? eikö se musiikki ole tärkeämpää kuin itse artistin ulkonäkö...
        No kyl se näkökin merkkaa... ESIM: Shakira ei todellakaan menestyis jos sillä olis esin 7 kiloo enemmän ku nyt ja jos se ei tanssis ja olis vähis vaatteis. Joo ei menestyis....
        Musiikki ura...Hyvä ulkonäkö....ja se on siinä!
        Mut musta edelleen se musiikki on tärkeempi. Ja vaikka HIM on mun yksiä lempparibändejä ei silti Ville oo mun mielestä mikään kaunokainen.

        VILLE ON IHANA!!!ihan turha siitä jauhaa et se polttaa,omapahan on asiansa,eikä se siitä huonomman näköstä tee!!


      • Nii-n!
        Malfoy kirjoitti:

        Siis välittävätkö ihmiset näin paljon ulkonäöstä? eikö se musiikki ole tärkeämpää kuin itse artistin ulkonäkö...
        No kyl se näkökin merkkaa... ESIM: Shakira ei todellakaan menestyis jos sillä olis esin 7 kiloo enemmän ku nyt ja jos se ei tanssis ja olis vähis vaatteis. Joo ei menestyis....
        Musiikki ura...Hyvä ulkonäkö....ja se on siinä!
        Mut musta edelleen se musiikki on tärkeempi. Ja vaikka HIM on mun yksiä lempparibändejä ei silti Ville oo mun mielestä mikään kaunokainen.

        No oon kyllä tavallaan sun kans samaa mieltä...
        Mut ilman Villeä HIM ei ois mitään...
        Ei kyllä ilman Lindeäkään...Tai vaikka Migeä!


      • nAtAsHa

        väliä sillä on, seurusteleeko ville vai ei, koska tuskin millään 15-kesäsellä ämmällä jostain tuppukylästä keskellä hämettä olis muutenkaan mitään mahiksia villeen ..!!? susanna ja ville oli muuten pirun hyvä pari, en jaksa tajuta niitä villen faneja, jotka haukkuvat susannaa vaikkeivät koskaan oo häntä tavannu..ARGH!pistää vituttamaan koko aihe.


      • minä vaan...
        nAtAsHa kirjoitti:

        väliä sillä on, seurusteleeko ville vai ei, koska tuskin millään 15-kesäsellä ämmällä jostain tuppukylästä keskellä hämettä olis muutenkaan mitään mahiksia villeen ..!!? susanna ja ville oli muuten pirun hyvä pari, en jaksa tajuta niitä villen faneja, jotka haukkuvat susannaa vaikkeivät koskaan oo häntä tavannu..ARGH!pistää vituttamaan koko aihe.

        puhut asiaa!mä en ymmärrä sellasia ihmisiä ketkä haukkuu toisia vaikka ei tunne,helvetin lapsellista!!


      • 15-kesänen....
        nAtAsHa kirjoitti:

        väliä sillä on, seurusteleeko ville vai ei, koska tuskin millään 15-kesäsellä ämmällä jostain tuppukylästä keskellä hämettä olis muutenkaan mitään mahiksia villeen ..!!? susanna ja ville oli muuten pirun hyvä pari, en jaksa tajuta niitä villen faneja, jotka haukkuvat susannaa vaikkeivät koskaan oo häntä tavannu..ARGH!pistää vituttamaan koko aihe.

        Mä itse oon 15-kesänen...
        En usko että nyt kaikki 15-kesäset haikailee Villen perään...Ehkä nyt vähemmänkin järkevä tajuaa että Ville sais vaikka millasen naisen minkä haluais!!!
        Saahan niitä fantasioita olla...Mut kellään ei oo siltikään mitään oikeutta mennä haukkumaan Susannaa...Parhaatkin VilleHIM fanit....
        Moni nyt varmaan aattelee et tuokin nyt yrittää olla isompi mitä on...etc...Mut se oli vaan mun mielipide...


    • Buffy

      Ville ei tod. kuulu mun Unelmien miehet Top kolmoseen mutta kieltämättä HIMin keikalla eturivissä ollessani tuijotin aivan ekstaasissa tuota lavalla loistanutta Valoa :) Mutta Linde rules!

      • Sama täällä...:)

        Missäs päin olit HIM:in keikalla?
        Maailman ihanin iltani oli se kun sain olla siinä eturivissä ja katsella ihania HIM:in jätkiä!!!


      • Buffy
        Sama täällä...:) kirjoitti:

        Missäs päin olit HIM:in keikalla?
        Maailman ihanin iltani oli se kun sain olla siinä eturivissä ja katsella ihania HIM:in jätkiä!!!

        Oon ollu vasta kahdella HIM-keikalla, Kuopiossa 10.4 ja Ilosaarirockissa tänä kesänä. Molemmilla keikoilla eturivissä :) Mun elämäni upeimmat päivät. Entäs sinä? Missä olit kattelemassa HIMin kundeja?


      • litle HIM
        Buffy kirjoitti:

        Oon ollu vasta kahdella HIM-keikalla, Kuopiossa 10.4 ja Ilosaarirockissa tänä kesänä. Molemmilla keikoilla eturivissä :) Mun elämäni upeimmat päivät. Entäs sinä? Missä olit kattelemassa HIMin kundeja?

        yes i like HIM and ville valo is very sweet! sweet sixsixsix! Ohh i like he person and he! he voice is best and he is sexy. very sexy and i don´t understand what you speak, but maybe something positive form ville valo! maybe but yes. ok, i´m litle grazy but i love sixsixsix ville valo and i like HIM sixsixsix! Oh HIM is best!


    • Anonyymi

      Näyttää olleen teinien vauhtiajot 22 vuotta sitten. Ja sama jatkuu edelleen.

      • Anonyymi

        Ajatella että nimihullu oli aamuyöllä kahden jälkeen nostanut tämän 22 vuotta sitten tekemänstä aloituksen ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että nimihullu oli aamuyöllä kahden jälkeen nostanut tämän 22 vuotta sitten tekemänstä aloituksen ylös.

        Aloituksen nimimerkki on tosiaankin englanniksi ja nimihulluhan tykkää korjata englannin kieltä ja lurittelee lauluja englanniksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen nimimerkki on tosiaankin englanniksi ja nimihulluhan tykkää korjata englannin kieltä ja lurittelee lauluja englanniksikin.

        Jos se on joku entinen laulaja jolla on ollut englanninkielinen mies?


      • Anonyymi

        Teinien vauhtiajot Kuopio-Joensuu -linjalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe