Kerroppa J-mies R-naiselle

Anonyymi-ap

..missä me mennään. Vai mennäänkö enää missään. Onkohan enää yhtään mitään jos joskus jossain nähdään?

Jos sanot että kaikki on finito ja evvk enää, niin siinä tapauksessa minun on tosi helppo unohtaa ja ignoorata sinut.

Mutta ehkä kaikki johtuu vain siitä kun on kuljettu ristiin. Vaikka olis vuosikin välissä ettei nähdä, niin mihin se häviäisi mitä on ollut. En tiedä. Voiko se hävitä?

20

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä missä mennään. Omasta puolesta tiedän, ettei mikään ole hävinnyt. Voisi sanoa, että päinvastoin. Ajattelin kyllä, että se on selvä juttu sinulle. Ja jos nähdään, niin tulet sen varmasti huomaamaan.

Toinen kappale ei päde minun kohdalla. Tietysti jätän rauhaan, mikäli noin sanot, mutta en helposti unohda. Tuskin koskaan. Ikävä ajatella, että sinulle se olisi helppoa. Eli en usko, että se voisi hävitä. Kun tytkästyn, niin se tulee pysymään. Uskon, että se roihahtaisi heti, ehkä kuumempana kuin koskaan.

• Anonyymi00003

Eli odotan sinua... Muut asiat toivottavasti pian kasvotusten. ❤️

• Anonyymi00005

Minä pystyn unohtamaan ihmiset jotka ignooraavat minut täysin tai kohtelevat kuin olisin ilmaa heille, vaikka joskus olisinkin ollut paljon muuta. Mielestäni sinäkin kohtelit mua jossain vaiheessa noin ja silloin irrottauduin sinusta, en uhrannut enää ajatustakaan sinulle pitkään aikaan, vasta sen jälkeen kun pitkästä aikaa juttelimme sitten seuraavan kerran niin ylipäätään edes palasit ajatuksiini. Sitten kyllä kaikki unohtuneet tunteet ja liekki palasivat jälleen palamaan. Eihän se hyvältä tuntunut kun ignoorasit, mutta miksi ajattelisin mitään hyvää ihmisestä joka niin tekee?

Ehkä se liekki taas roihahtaa kun näemme. Liekinheitin.. :) Sitä vähän pelkäänkin, kuinka se alkaa sitten pitkän ajan jälkeen kuumottaa taas. Meidän välillä on mieletöntä kemiaa ja vetovoimaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä pystyn unohtamaan ihmiset jotka ignooraavat minut täysin tai kohtelevat kuin olisin ilmaa heille, vaikka joskus olisinkin ollut paljon muuta. Mielestäni sinäkin kohtelit mua jossain vaiheessa noin ja silloin irrottauduin sinusta, en uhrannut enää ajatustakaan sinulle pitkään aikaan, vasta sen jälkeen kun pitkästä aikaa juttelimme sitten seuraavan kerran niin ylipäätään edes palasit ajatuksiini. Sitten kyllä kaikki unohtuneet tunteet ja liekki palasivat jälleen palamaan. Eihän se hyvältä tuntunut kun ignoorasit, mutta miksi ajattelisin mitään hyvää ihmisestä joka niin tekee?

Ehkä se liekki taas roihahtaa kun näemme. Liekinheitin.. :) Sitä vähän pelkäänkin, kuinka se alkaa sitten pitkän ajan jälkeen kuumottaa taas. Meidän välillä on mieletöntä kemiaa ja vetovoimaa.

Siinä asiassa olemme sitten erilaisia. Vaikka minutkin ignoorattiin, niin en hetkeksikään lakannut ajattelemasta. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, että en silloin aikanaan ignoorannut tunteiden puutteesta, enkä itsekkäistä syistä, päinvastoin. Ajattelin, että minä kyllä kestän ja ei omat haluni ole tärkeintä. Olin väärässä. Vaikka omaan kyllä ihan teveellisen itsekkyyden näin yleisesti.

Täällä se liekki kyllä palaa ja on palanut kokoajan. Se on ollut liian tärkeä, etten voinut antaa sen sammua.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siinä asiassa olemme sitten erilaisia. Vaikka minutkin ignoorattiin, niin en hetkeksikään lakannut ajattelemasta. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, että en silloin aikanaan ignoorannut tunteiden puutteesta, enkä itsekkäistä syistä, päinvastoin. Ajattelin, että minä kyllä kestän ja ei omat haluni ole tärkeintä. Olin väärässä. Vaikka omaan kyllä ihan teveellisen itsekkyyden näin yleisesti.

Täällä se liekki kyllä palaa ja on palanut kokoajan. Se on ollut liian tärkeä, etten voinut antaa sen sammua.

Myöhemmin kyllä kerroit minulle syyn siihen miksi ignoorasit tai ainakin viittasit asiaan, ja sitten sen ymmärsin. Se vain minun silmiin ennen kuin asiasta tiesin, vaikutti siltä että kun et saanut sitä yhtä asiaa minulta, niin enpä sitten sen jälkeen ollutkaan enää edes tervehtimisen arvoinen henkilö. Noin sen ajattelin ennen kuin jälkeenpäin ymmärsin miten se meni. Ja ehkä ajattelin myös että sinä pelkäsit minua. Ja sinähän tiedät miksi minä jouduin sinut joskus ignooraamaan vaikka en ehkä olisi halunnutkaan. Kyllä minua silloin joskus ahdisti se mitä laitoin sinut kokemaan, en olisi sinulle sellaisia tunteita halunnut enkä todellakaan nauttinut tilanteesta millään tavoin.

On jotkut muutkin yrittäneet välillä viritellä kanssasi jotain sellaista mitä meillä on/oli, mutta en niistä syty, vaikka se imarteleekin. Ei voi olla muita sellaisia samaan aikaan kuin sinä, vaikka ei nyt olla oltukaan viime aikoina.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Myöhemmin kyllä kerroit minulle syyn siihen miksi ignoorasit tai ainakin viittasit asiaan, ja sitten sen ymmärsin. Se vain minun silmiin ennen kuin asiasta tiesin, vaikutti siltä että kun et saanut sitä yhtä asiaa minulta, niin enpä sitten sen jälkeen ollutkaan enää edes tervehtimisen arvoinen henkilö. Noin sen ajattelin ennen kuin jälkeenpäin ymmärsin miten se meni. Ja ehkä ajattelin myös että sinä pelkäsit minua. Ja sinähän tiedät miksi minä jouduin sinut joskus ignooraamaan vaikka en ehkä olisi halunnutkaan. Kyllä minua silloin joskus ahdisti se mitä laitoin sinut kokemaan, en olisi sinulle sellaisia tunteita halunnut enkä todellakaan nauttinut tilanteesta millään tavoin.

On jotkut muutkin yrittäneet välillä viritellä kanssasi jotain sellaista mitä meillä on/oli, mutta en niistä syty, vaikka se imarteleekin. Ei voi olla muita sellaisia samaan aikaan kuin sinä, vaikka ei nyt olla oltukaan viime aikoina.

ja vielä lisään, että kyllähän minullakin oli tunteita ja paljon silloinkin kun sinut ignoorasin.

• Anonyymi00002

Hyvä kysymys!! Tuskin tunteet katoavat koskaan, mutta elämän muuttaessa asioiden tilaa, ihminen kuolettaa niitä kykenemisensä mukaan. Tunteet voivat myös jäädä kuin telakalle, ovat pienesti mielessä mutta kun toisen kohtaa vaikka kauppareissulla, ei malta olla katselemasta hieman hyllykön takaa, tai tehdä ostos käyntiä samasta vitriinistä. Kiinnostus herää yleensä välittömästi kun hymyilevä ihastuksenkohde ilmaantuu näköpiiriin, tai kenties jopa tervehtii iloisesti kaupan sisääntulon edessä. On olemassa hyvin kovasti vetovoimainen tunteenpalo toista ihmistä kohtaan, silloin kahden kesken tapahtuva törmääminen vaikka illanviettopaikassa tai työtehtävissä, voi saada aikaiseksi hyvin intohimoisen reaktion ja Ignooramisen tuoma jännite purkautuu jopa lievästi väkivaltaisella ryminällä, kummankin tiedostaen kuinka kovasti toista haluaa ja sen vallassa on mahdoton säädellä tunne tasoansa. Eli ei se katoa täysin koskaan, se herää kyllä oikean hetken tullen, vain pieni kimmoke esim. kiinnostava vaate tai kauniisti hiukset voi sekoittaa intohimoisen mielen ja saada unelmat heräämään.

• Anonyymi00004

Toivon että hän tekee niin kuin sydämensä sanoo. Tiedän että hän on saanut huomioni, se ei voi ole voinut jäädä huomaamatta. Mutta en halua myöskään odottaa häneltä mitään sellaista mistä ei ole täysin varma. Elämä kuljettaa meitä eri reittejä. Ja joskus se voi vaatia vain pieniäkin toimenpiteitä, että asiat alkavat kulkea toivottuun suuntaan. Tärkeintä on olla johdonmukainen toivomallansa tiellä, ja välttää asioita jotka ohjaavat pois siltä.

• Anonyymi00007

Waic waic

• Anonyymi00010

Kesän aikana kohtaaminen voisi olla enemmän mahdollista. Tapaaminen on ollut aivan liian vaikeaa. Kesän jälkeen kohtaamiseen tarvittaisiin kuin lottovoittoa, ellei sitä mitenkään sovittua saa.

• Anonyymi00013

Kyllä. Vaikka olenkin hyvä saamaan ainakin ns. käänteisiä lottovoittoja.. :(

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä. Vaikka olenkin hyvä saamaan ainakin ns. käänteisiä lottovoittoja.. :(

Nyt sentään olisimme molemmat vapaampia tutustumaan, aikaisemmin kummallakin oli enemmän rajoittavia sidonnaisuuksia muihin ihmisiin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nyt sentään olisimme molemmat vapaampia tutustumaan, aikaisemmin kummallakin oli enemmän rajoittavia sidonnaisuuksia muihin ihmisiin.

Ohi

• Anonyymi00015

Luulijoille tiedoksi: aloitus, eivätkä mitkään muutkaan ikävöintikommentit ole minun tekemiäni. En ole ikävöinyt Aata, Jiitä, Koota, Teetä, Peetä, enkä muitakaan kirjaimia. Stalkkiukkelit kehittelevät näitä mielikuvitusjuttuja itsensä ja kaltaistensa iloksi, heidän jutuistaan ei kannata välittää. Nuo yllä mainitut kirjaimetkin ovat pyörineet palstalla jo ainakin 10 vuotta. Itse seurailen palstan kirjoituksia, koska jouduin jonkun stalkkerin vainoamaksi palstalla. En ole tehnyt ainoatakaan aloitusta, enkä tule tekemään.

Kirjoitan nyt, koska jotkut luulevat irl minun kaipailevan joitakin tyyppejä näillä typerillä sivuilla. No, ei pidä paikkaansa.
      Yksi R-nainen

• Anonyymi00019

En ole mikään stalkkiukkeli. Mutta tulee kyllä nyt mieleen että mistäs minäkään tiedän vaikka joku J-mieheksi itseään väittävä tyyppi vain pilailee täällä kanssani. Niin omituisen hyvin tuntuu jutut aina sopivan yhteen. Taidanpa vain olla aika hölmö? En kyllä jaksa ymmärtää miksi joku sellaiseen jaksaisi aikaansa käyttää, mitä kiksejä joku siitä saa? Ja irl, kuinkahan monta R-naista Suomessa on, en jaksa ymmärtää sitäkään miten jollakulla voi olla pokkaa kysellä palstan asioita joltakin irl.. ei mene jakeluun ei. t. ap R

Ois viisaampi häipyy täält... jne. Palstatauolle painun nyt kyllä minä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En ole mikään stalkkiukkeli. Mutta tulee kyllä nyt mieleen että mistäs minäkään tiedän vaikka joku J-mieheksi itseään väittävä tyyppi vain pilailee täällä kanssani. Niin omituisen hyvin tuntuu jutut aina sopivan yhteen. Taidanpa vain olla aika hölmö? En kyllä jaksa ymmärtää miksi joku sellaiseen jaksaisi aikaansa käyttää, mitä kiksejä joku siitä saa? Ja irl, kuinkahan monta R-naista Suomessa on, en jaksa ymmärtää sitäkään miten jollakulla voi olla pokkaa kysellä palstan asioita joltakin irl.. ei mene jakeluun ei. t. ap R

Itse asiassa Moni kiusaaminen selviäisi, jos asioista puhuttaisiin. Kun ei puhuta, stalkki voi jatkaa touhujansa kaikessa rauhassa ja syytön saa negatiivisen kohtelun osakseen. Stalkki kirjoittelee kohteensa ympärillä olevien nimiä sopivasti palstalle, mistä ympärillä olevat päättelevät jonkun tietyn olevan asialla. Siitä se supina sitten taas alkaa. Syyttömän on aika vaikeaa alkaa kyselemään ihmisiltä, olenko tehnyt jotain väärää..

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Taisitkin olla stalkkeri.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Taisitkin olla stalkkeri.

Ei tähän mitkään stalkkerit liity.

• Anonyymi00017

Miksi pitäisikään hävitä? Mutta ei se myöskään ole tae mistään enemmästä. Arvostan asioiden keskustelua oikeassa elämässä. Täällä voi pohtia hamaan tappiin.

• Anonyymi00023

Olet ihana ja odotan sinua. Halusin vain muistuttaa. ❤️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1683
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1103
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1076
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe