Ahdistaa se j mies

Anonyymi-ap

Hyi miten inhottava tyyppi. Yök.

45

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      😂😂😂

      • Anonyymi00017

        Mitä saat punapääbimbo siitä että nolaat oikeastaan koko VVirmaa ääliöimällä palstaäijän avauksissa- oliko sulla tai jollain joku erityinen suhde tähän guben lurittelemaan nimikirjaimeen, Hölinäkeiju?


    • Anonyymi00002

      Entä se K mies?

    • Anonyymi00004

      Aivokääpiö. Ei ymmärrä sanoja EI KIINNOSTA.

      • Anonyymi00005

        Kaikkiko ne on samanlaisia sikoja? J- miehet?


      • Anonyymi00019

        Kerro toki yksärinkertainen lisää palstaäijän nimikirjaimesta, oliko niin että Sinulla on fiksaatio tähän mainittuun nimikirjaimeen, jonka pohjalta olet proosaillut eeppistä potaskaa myös jonkun J kirjaimella alkavan päänmenoksi. Sen verran ainua ylempänä että saattoi hyvinkin vaikuttaa ns ei jatkoa päätökseen ja sait tavallaan fudut


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kerro toki yksärinkertainen lisää palstaäijän nimikirjaimesta, oliko niin että Sinulla on fiksaatio tähän mainittuun nimikirjaimeen, jonka pohjalta olet proosaillut eeppistä potaskaa myös jonkun J kirjaimella alkavan päänmenoksi. Sen verran ainua ylempänä että saattoi hyvinkin vaikuttaa ns ei jatkoa päätökseen ja sait tavallaan fudut

        Se oli J S miehen teko. Joku roti se tällekin


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kaikkiko ne on samanlaisia sikoja? J- miehet?

        No mitäs jos yhdellä nimikirjaimella palstaa pelaava aloittajaäijä kertoisit onin sanoin mihin kaikkeen tästä jumalallisesta nimikirjaimesta on. Sivusta TT fasilitoi yhteiskunnallisesti erittäin merkittävää keskustelua. Go.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kerro toki yksärinkertainen lisää palstaäijän nimikirjaimesta, oliko niin että Sinulla on fiksaatio tähän mainittuun nimikirjaimeen, jonka pohjalta olet proosaillut eeppistä potaskaa myös jonkun J kirjaimella alkavan päänmenoksi. Sen verran ainua ylempänä että saattoi hyvinkin vaikuttaa ns ei jatkoa päätökseen ja sait tavallaan fudut

        Kanat yrittää hyppiä hierarkiassa ylempänä olevien silmille kaikkea sitä näkee


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kanat yrittää hyppiä hierarkiassa ylempänä olevien silmille kaikkea sitä näkee

        Jos tietty yksikkö on sielu ymmärryksessä sosiaalisesta suhteessa koko lafkaan, niin pitäisikö sitä sielua raijata vaikka henkiparantajalle tai jotain? Ei nimittäin aivan priimaa nk peeärrää näköjään vieläkään näy


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kanat yrittää hyppiä hierarkiassa ylempänä olevien silmille kaikkea sitä näkee

        Kotka näyttää olevan pahimpana pörhistelemässä Rankki vieressä... Hih Hih !


    • Anonyymi00006

      🥱kaupat hoidettu. . . Onneks mun j mies tietää mikkä on mun txt 🤭

    • Anonyymi00007

      Ei kiitos yhtäkään j miestä koskaan.

      • Anonyymi00008

        Tuskin sinun tarvitsee sitä pelätä.


      • Anonyymi00010

        Heh, heh.. miten syvällistä.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Heh, heh.. miten syvällistä.

        No eikö tämäkin kommentaari vähän ikäänkuin toista aloittajaäijän saagaa teennäinen puolesta hekottelija


    • Anonyymi00009

      J-miehet ovat tarkoitettuja maailman naisille.

    • Anonyymi00011

      Siitä puhe mistä puute? 🥹

      • Anonyymi00012

        Ja taas kotona. Se on toi j semmonen sydämmen ja sielun vitamiini🤩🤫 tähti aines. Vaikkei se ite tiedäkkään sitä..


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ja taas kotona. Se on toi j semmonen sydämmen ja sielun vitamiini🤩🤫 tähti aines. Vaikkei se ite tiedäkkään sitä..

        Kai tuo oli huumorilla kirjoitettu! "Varsinainen sielun vitammiini, muusta puhumattakaan!"


    • Anonyymi00013

      No ei kannata kuvitella omiaan toisesta, jos ei ole edes valmis puhumaan.

    • Anonyymi00014

      J -miehet ovat tunnetusti maailman ihanimpia ja rakastetuimpia ihmisiä. Myös älykkäimpiä ihmis-, ja tekeisi mieleni sanoa -Jumal ihmisiä. Kateus pyrkii luomaan heidän päälleen synkän, sateisen ja syksyisen varjon, joka näkyy näiden, mitään saamattomien, nysveröiden naisihmisten tunkkaisissa kommenteissa.

      • Anonyymi00015

        Kiteytetysti , näinhän asia on .


      • Anonyymi00024

        Eli sinun aloittajaäijän nyupahtaneessa monologissa, vastaan banaaliin loppukaneettiiisi. Nämä päästään kärähtäneet lukijat ei suostu ymmärtämään, että sinulla on hiukan ristiriitainen suhde tähän ns jiikirjaimeen joka on sinun alter ego, joka esim saa kaikki naiset mutta ilmeisesti se myös vie ne joltain toiselta persoonaltasi. Ymmärrätte kyllä mihin viittaan, luetta vaan huolella


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eli sinun aloittajaäijän nyupahtaneessa monologissa, vastaan banaaliin loppukaneettiiisi. Nämä päästään kärähtäneet lukijat ei suostu ymmärtämään, että sinulla on hiukan ristiriitainen suhde tähän ns jiikirjaimeen joka on sinun alter ego, joka esim saa kaikki naiset mutta ilmeisesti se myös vie ne joltain toiselta persoonaltasi. Ymmärrätte kyllä mihin viittaan, luetta vaan huolella

        Nyt jollain syttyi lamppu pidä pidä pidä valoa johto valoa kohti


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Nyt jollain syttyi lamppu pidä pidä pidä valoa johto valoa kohti

        Ps se yksi piirileikki oli kosto hönölle siis tää kiinni kiinni pysyy pysyy mitäs läksi leikkimään jotain tekijää


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ps se yksi piirileikki oli kosto hönölle siis tää kiinni kiinni pysyy pysyy mitäs läksi leikkimään jotain tekijää

        Älä rupee palstajeesukselle kuule


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Älä rupee palstajeesukselle kuule

        Vaikka näin, mutta se oli opetus siitä mitä seuraa kun leikkii psykoille ilmoittajaa. Vähän eräs ihmetteli ja önnnön nöö. Niin minäkin ihmettelin


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Vaikka näin, mutta se oli opetus siitä mitä seuraa kun leikkii psykoille ilmoittajaa. Vähän eräs ihmetteli ja önnnön nöö. Niin minäkin ihmettelin

        Ja kas kummaa heti oli näitä korvanappipellejä paikalla pthyi


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ja kas kummaa heti oli näitä korvanappipellejä paikalla pthyi

        Niin oliko Kaalimaan kauhu kakarallajotain annettavaa keskusteluun, kerro vain


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Vaikka näin, mutta se oli opetus siitä mitä seuraa kun leikkii psykoille ilmoittajaa. Vähän eräs ihmetteli ja önnnön nöö. Niin minäkin ihmettelin

        How does it feel other way around?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Älä rupee palstajeesukselle kuule

        🐷🐷🐷🐷🙈


    • Anonyymi00018

      Mistä ap:n itseinho kumpuaa? 😢

    • Anonyymi00026

      Älä muuta virka!!

    • Anonyymi00030

      Ihana vanhempi herrasmies 🥰

    • Anonyymi00032

      Nämä rupu muijat kateissaan huutelee täällä pettymystään miehestä jota ei koskaan saavuta!

      • Anonyymi00034

        Palstaviidakon tähteet


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Palstaviidakon tähteet

        Ja Sinä matami yrität verhotusti juontaa yhä edelleen palstaäijän eli aapeen onnetonta öyhötystä, sillä fiksaatiosi palstaan on ko nimikirjaimen alkuunpanema. Syystä mitä ei voi ymmärtää. T


    • Anonyymi00035

      Milloinkahan nuo jiikirjaimet poistuvat palstalta, vuosia olleet eniten käytetty kirjain. Minä ainakin olisin ylionnellinen tuosta poistumisesta.

      • Anonyymi00046

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi!


    • Anonyymi00042

      Kiitos samoin koska katsoit viimeksi peiliin niin että hyväksyit sen henkilön joka sua peilistä katsoi takaisin

    • Anonyymi00047

      J miehet ottaa täältä parhaat Naiset ja tähteet roskakoriin bittiavaruuteen ikuisiksi ajoiksi kaipaamaa unelmaa joka ei heitä koskaan tavoita!

      • Anonyymi00048

        Niin juuri siinä tulee käymään!


    • Anonyymi00049

      Kiitos samoin sinulle koska uskalsit katsoa peiliin viimeksi muutenkin kuin meikataksesi

    • Anonyymi00052

      Miten jotkin tyypit hyväksyvä nimekseen, muun kuin J-kirjaimella alkavan jalon nimen. Ovatko he nysvääjiä ?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe