Hyi miten inhottava tyyppi. Yök.
Ahdistaa se j mies
45
533
Vastaukset
- Anonyymi00001
😂😂😂
- Anonyymi00017
Mitä saat punapääbimbo siitä että nolaat oikeastaan koko VVirmaa ääliöimällä palstaäijän avauksissa- oliko sulla tai jollain joku erityinen suhde tähän guben lurittelemaan nimikirjaimeen, Hölinäkeiju?
- Anonyymi00002
Entä se K mies?
- Anonyymi00004
Aivokääpiö. Ei ymmärrä sanoja EI KIINNOSTA.
- Anonyymi00005
Kaikkiko ne on samanlaisia sikoja? J- miehet?
- Anonyymi00019
Kerro toki yksärinkertainen lisää palstaäijän nimikirjaimesta, oliko niin että Sinulla on fiksaatio tähän mainittuun nimikirjaimeen, jonka pohjalta olet proosaillut eeppistä potaskaa myös jonkun J kirjaimella alkavan päänmenoksi. Sen verran ainua ylempänä että saattoi hyvinkin vaikuttaa ns ei jatkoa päätökseen ja sait tavallaan fudut
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro toki yksärinkertainen lisää palstaäijän nimikirjaimesta, oliko niin että Sinulla on fiksaatio tähän mainittuun nimikirjaimeen, jonka pohjalta olet proosaillut eeppistä potaskaa myös jonkun J kirjaimella alkavan päänmenoksi. Sen verran ainua ylempänä että saattoi hyvinkin vaikuttaa ns ei jatkoa päätökseen ja sait tavallaan fudut
Se oli J S miehen teko. Joku roti se tällekin
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikkiko ne on samanlaisia sikoja? J- miehet?
No mitäs jos yhdellä nimikirjaimella palstaa pelaava aloittajaäijä kertoisit onin sanoin mihin kaikkeen tästä jumalallisesta nimikirjaimesta on. Sivusta TT fasilitoi yhteiskunnallisesti erittäin merkittävää keskustelua. Go.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro toki yksärinkertainen lisää palstaäijän nimikirjaimesta, oliko niin että Sinulla on fiksaatio tähän mainittuun nimikirjaimeen, jonka pohjalta olet proosaillut eeppistä potaskaa myös jonkun J kirjaimella alkavan päänmenoksi. Sen verran ainua ylempänä että saattoi hyvinkin vaikuttaa ns ei jatkoa päätökseen ja sait tavallaan fudut
Kanat yrittää hyppiä hierarkiassa ylempänä olevien silmille kaikkea sitä näkee
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kanat yrittää hyppiä hierarkiassa ylempänä olevien silmille kaikkea sitä näkee
Jos tietty yksikkö on sielu ymmärryksessä sosiaalisesta suhteessa koko lafkaan, niin pitäisikö sitä sielua raijata vaikka henkiparantajalle tai jotain? Ei nimittäin aivan priimaa nk peeärrää näköjään vieläkään näy
- Anonyymi00050
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kanat yrittää hyppiä hierarkiassa ylempänä olevien silmille kaikkea sitä näkee
Kotka näyttää olevan pahimpana pörhistelemässä Rankki vieressä... Hih Hih !
- Anonyymi00006
🥱kaupat hoidettu. . . Onneks mun j mies tietää mikkä on mun txt 🤭
- Anonyymi00007
Ei kiitos yhtäkään j miestä koskaan.
- Anonyymi00008
Tuskin sinun tarvitsee sitä pelätä.
- Anonyymi00010
Heh, heh.. miten syvällistä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00010 kirjoitti:
Heh, heh.. miten syvällistä.
No eikö tämäkin kommentaari vähän ikäänkuin toista aloittajaäijän saagaa teennäinen puolesta hekottelija
- Anonyymi00009
J-miehet ovat tarkoitettuja maailman naisille.
- Anonyymi00011
Siitä puhe mistä puute? 🥹
- Anonyymi00012
Ja taas kotona. Se on toi j semmonen sydämmen ja sielun vitamiini🤩🤫 tähti aines. Vaikkei se ite tiedäkkään sitä..
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja taas kotona. Se on toi j semmonen sydämmen ja sielun vitamiini🤩🤫 tähti aines. Vaikkei se ite tiedäkkään sitä..
Kai tuo oli huumorilla kirjoitettu! "Varsinainen sielun vitammiini, muusta puhumattakaan!"
- Anonyymi00013
No ei kannata kuvitella omiaan toisesta, jos ei ole edes valmis puhumaan.
- Anonyymi00014
J -miehet ovat tunnetusti maailman ihanimpia ja rakastetuimpia ihmisiä. Myös älykkäimpiä ihmis-, ja tekeisi mieleni sanoa -Jumal ihmisiä. Kateus pyrkii luomaan heidän päälleen synkän, sateisen ja syksyisen varjon, joka näkyy näiden, mitään saamattomien, nysveröiden naisihmisten tunkkaisissa kommenteissa.
- Anonyymi00015
Kiteytetysti , näinhän asia on .
- Anonyymi00024
Eli sinun aloittajaäijän nyupahtaneessa monologissa, vastaan banaaliin loppukaneettiiisi. Nämä päästään kärähtäneet lukijat ei suostu ymmärtämään, että sinulla on hiukan ristiriitainen suhde tähän ns jiikirjaimeen joka on sinun alter ego, joka esim saa kaikki naiset mutta ilmeisesti se myös vie ne joltain toiselta persoonaltasi. Ymmärrätte kyllä mihin viittaan, luetta vaan huolella
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eli sinun aloittajaäijän nyupahtaneessa monologissa, vastaan banaaliin loppukaneettiiisi. Nämä päästään kärähtäneet lukijat ei suostu ymmärtämään, että sinulla on hiukan ristiriitainen suhde tähän ns jiikirjaimeen joka on sinun alter ego, joka esim saa kaikki naiset mutta ilmeisesti se myös vie ne joltain toiselta persoonaltasi. Ymmärrätte kyllä mihin viittaan, luetta vaan huolella
Nyt jollain syttyi lamppu pidä pidä pidä valoa johto valoa kohti
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nyt jollain syttyi lamppu pidä pidä pidä valoa johto valoa kohti
Ps se yksi piirileikki oli kosto hönölle siis tää kiinni kiinni pysyy pysyy mitäs läksi leikkimään jotain tekijää
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ps se yksi piirileikki oli kosto hönölle siis tää kiinni kiinni pysyy pysyy mitäs läksi leikkimään jotain tekijää
Älä rupee palstajeesukselle kuule
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Älä rupee palstajeesukselle kuule
Vaikka näin, mutta se oli opetus siitä mitä seuraa kun leikkii psykoille ilmoittajaa. Vähän eräs ihmetteli ja önnnön nöö. Niin minäkin ihmettelin
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vaikka näin, mutta se oli opetus siitä mitä seuraa kun leikkii psykoille ilmoittajaa. Vähän eräs ihmetteli ja önnnön nöö. Niin minäkin ihmettelin
Ja kas kummaa heti oli näitä korvanappipellejä paikalla pthyi
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ja kas kummaa heti oli näitä korvanappipellejä paikalla pthyi
Niin oliko Kaalimaan kauhu kakarallajotain annettavaa keskusteluun, kerro vain
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vaikka näin, mutta se oli opetus siitä mitä seuraa kun leikkii psykoille ilmoittajaa. Vähän eräs ihmetteli ja önnnön nöö. Niin minäkin ihmettelin
How does it feel other way around?
- Anonyymi00044
Anonyymi00033 kirjoitti:
Älä rupee palstajeesukselle kuule
🐷🐷🐷🐷🙈
- Anonyymi00018
Mistä ap:n itseinho kumpuaa? 😢
- Anonyymi00026
Älä muuta virka!!
- Anonyymi00030
Ihana vanhempi herrasmies 🥰
- Anonyymi00032
Nämä rupu muijat kateissaan huutelee täällä pettymystään miehestä jota ei koskaan saavuta!
- Anonyymi00034
Palstaviidakon tähteet
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Palstaviidakon tähteet
Ja Sinä matami yrität verhotusti juontaa yhä edelleen palstaäijän eli aapeen onnetonta öyhötystä, sillä fiksaatiosi palstaan on ko nimikirjaimen alkuunpanema. Syystä mitä ei voi ymmärtää. T
- Anonyymi00035
Milloinkahan nuo jiikirjaimet poistuvat palstalta, vuosia olleet eniten käytetty kirjain. Minä ainakin olisin ylionnellinen tuosta poistumisesta.
- Anonyymi00046
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00042
Kiitos samoin koska katsoit viimeksi peiliin niin että hyväksyit sen henkilön joka sua peilistä katsoi takaisin
- Anonyymi00047
J miehet ottaa täältä parhaat Naiset ja tähteet roskakoriin bittiavaruuteen ikuisiksi ajoiksi kaipaamaa unelmaa joka ei heitä koskaan tavoita!
- Anonyymi00048
Niin juuri siinä tulee käymään!
- Anonyymi00049
Kiitos samoin sinulle koska uskalsit katsoa peiliin viimeksi muutenkin kuin meikataksesi
- Anonyymi00052
Miten jotkin tyypit hyväksyvä nimekseen, muun kuin J-kirjaimella alkavan jalon nimen. Ovatko he nysvääjiä ?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482