Siksikö kaivattusi on vieläkin

Anonyymi-ap

sinkku, kun on kutosen nainen?
Mies sivusta miettii miks joku mies tykkää tuommoisesta naisest

59

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen 7- ja kuumin jonka hän on koskaan nähnyt. Onneksi on peräkammarin poika.

• Anonyymi00030

Olemme yksilöitä jokainen, eikä kaikki ajattele samoin. Ajattelen, että hyvän luonteen merkitys on suurempi kuin pinnallinen ulkonäkö. Samaistuminen lämmittää aina mieltä ja hyvät yhteiset kokemat lähentää.

Hoikkuuden merkitys vaikuttaa mielikuvaan itsellä (aina miettinyt, että itsekin tulisin sellaisen seurassa hoikemmaksi?), että toinen huolehtii itsestään enemmän kuin tuhdimmat, terveemmät elämän tavat jne.

Olen m60+ liikun paljon, mut herkuttelen liikaa yksin ollessa, hyvän naisen seurassa en herkuttelisi läheskään yhtä paljon, näin uskon vahvasti. Yhdessä olisimme aktiivisempia monella tapaa. Tällaista visiota odotellessa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olemme yksilöitä jokainen, eikä kaikki ajattele samoin. Ajattelen, että hyvän luonteen merkitys on suurempi kuin pinnallinen ulkonäkö. Samaistuminen lämmittää aina mieltä ja hyvät yhteiset kokemat lähentää.

Hoikkuuden merkitys vaikuttaa mielikuvaan itsellä (aina miettinyt, että itsekin tulisin sellaisen seurassa hoikemmaksi?), että toinen huolehtii itsestään enemmän kuin tuhdimmat, terveemmät elämän tavat jne.

Olen m60 liikun paljon, mut herkuttelen liikaa yksin ollessa, hyvän naisen seurassa en herkuttelisi läheskään yhtä paljon, näin uskon vahvasti. Yhdessä olisimme aktiivisempia monella tapaa. Tällaista visiota odotellessa.

Yksin ollessa sitä tulee herkuteltua enemmän, vaikka liikkuukin, ei pääse laihtumaan. Allekirjoitan tämän.

• Anonyymi00054

Eikun ap on jätetty 60 v mies rassukka. Kukkaa ei huoli hänt ennää

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Eikun ap on jätetty 60 v mies rassukka. Kukkaa ei huoli hänt ennää

Näin se taitaa olla. 🤓🤭 katkerat miehet ne täällä naisia haukkuu. Ei oo saaneet ketään niin tietty ees vähän paremmalta tuntuu ku pääsee naisia haukkumaan. 😂

Ap itse on myös sinkku miksi muuten täällä pyöris?

• Anonyymi00002

Sinkku on ku paljastuit håmåksi!!

• Anonyymi00031

Tule jo kaapista,kaikki tietää jo että homo haukkuja peittelee sillä omaa homouttaan.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tule jo kaapista,kaikki tietää jo että homo haukkuja peittelee sillä omaa homouttaan.

Onhan se ollut tiedossa kauan!

• Anonyymi00055

🤔tämä se syy taitaa näiden vinkumisten takana olla
        Paha olla kun ei kelpaa edes rahalla. Hullukun on

• Anonyymi00003

Taitaa olla se kutonenkin yläkanttiin 😂 J-mies

• Anonyymi00004

Kyllä mies jolla on jalat maassa kiehtoo. Se on sitä rasismia.

• Anonyymi00033

Ai sulla? No uskomme tämän siks sulla ei oo ketään vaikka kuinka yrität. 🙄😆

• Anonyymi00038

Olet ihan hyvä seuramies ja rakastaja… sivusta

• Anonyymi00058

Niin sulla kyllä. Yritä ees vähän petrata jos sit jollekin kelpaisit. 😎

• Anonyymi00005

Ei naisia mulle!! Bäänist vaa!! :D 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi00027

Ai ei naisia sulle?! No voidaan todeta suoraan että ei mitään pelkoo eli älä murehdi naiset pysyy kaukana kyllä. 😎🤭

• Anonyymi00048
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ai ei naisia sulle?! No voidaan todeta suoraan että ei mitään pelkoo eli älä murehdi naiset pysyy kaukana kyllä. 😎🤭

Todellakin pysyvät!

• Anonyymi00006

Ai se lyhyt tynnyri nainen :DDDD

• Anonyymi00011

Jos joku on lyhyt, ei sille mitään voi. Ja jos kuka kutsuu mua tynnyriksi, so be it. En kuitenkaan ole. Ja jos on pallomaha, sen voi laihduttaa, mielellään omasta tahdosta, ei kenenkään miehen. Mulla on nätit kasvot, kauniit hiukset, hazel silmät ja mukava luonne. Ottajia olisi ollut, mutta en huoli ketä tahansa. Ulkonäönkin pitää herättää kiinnostus :)

• Anonyymi00039
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos joku on lyhyt, ei sille mitään voi. Ja jos kuka kutsuu mua tynnyriksi, so be it. En kuitenkaan ole. Ja jos on pallomaha, sen voi laihduttaa, mielellään omasta tahdosta, ei kenenkään miehen. Mulla on nätit kasvot, kauniit hiukset, hazel silmät ja mukava luonne. Ottajia olisi ollut, mutta en huoli ketä tahansa. Ulkonäönkin pitää herättää kiinnostus :)

Sun luonne on ihan hirveä joten sinuna en mainitsisi sitä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sun luonne on ihan hirveä joten sinuna en mainitsisi sitä.

Ei ole hirveä, mistä niin päättelet? Tunnetko edes minut? Vissiin kuvittelet tuntevasi. Aika tärkeästi sanottu! Itse olet jotain jota en tässä viitsi edes mainita.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei ole hirveä, mistä niin päättelet? Tunnetko edes minut? Vissiin kuvittelet tuntevasi. Aika tärkeästi sanottu! Itse olet jotain jota en tässä viitsi edes mainita.

Ai, jos on rehellinen, luotettava, herkkä ja suhteellisen huumorintajuinen ja pitää puolensa, niin on hirveä? Jo on aikoihin eletty!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ai, jos on rehellinen, luotettava, herkkä ja suhteellisen huumorintajuinen ja pitää puolensa, niin on hirveä? Jo on aikoihin eletty!

Kyllä rupeskin naurattamaan!!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Siis et todellakaan tunne minua! Tämä selvä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Oon esim. pitänyt suuni kiinni siitä asiasta, että yhtä miestä on tullut kaivattua tällä sivustolla, olen vain yhdelle henkilölle kertonut, johon luotan. En siis todellakaan ole sitä mainostanut kaikille. Ei varmaan olisi pitänyt kertoa edes tuolle yhdelle. Mutta kun kaikkea ei pysty pitämään sisälläänkään tässä tapauksessa.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Oon esim. pitänyt suuni kiinni siitä asiasta, että yhtä miestä on tullut kaivattua tällä sivustolla, olen vain yhdelle henkilölle kertonut, johon luotan. En siis todellakaan ole sitä mainostanut kaikille. Ei varmaan olisi pitänyt kertoa edes tuolle yhdelle. Mutta kun kaikkea ei pysty pitämään sisälläänkään tässä tapauksessa.

Ja sit kun miettii tarkemmin niin olis pitänyt varmaan pysyä tältäkin sivustolta pois :D no, elämä opettaa edelleen.

• Anonyymi00007

Ei, kun se on kympin mies, joka ei kelpuuta ketä tahansa.

• Anonyymi00008

Ketä täällä on joku tynnyri nainen ja minkälainen yksilö?

• Anonyymi00009

Ehkä ei halua kumppania?

• Anonyymi00010

Nii ku ei saa 🤢🙋🏼‍♂️🤣

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nii ku ei saa 🤢🙋🏼‍♂️🤣

Älä viitsi. Saa jos haluaa. Parempi voi ollakin ettei saa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nii ku ei saa 🤢🙋🏼‍♂️🤣

Eikö sulla ole mitään parempaa tekemistä kun haukkua ihan kaunista naista?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ihan 🤣🤣🤣🤣🤢

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

ihan 🤣🤣🤣🤣🤢

Entä oma naamasi? Kaunis on. Kiinnostaa tietää miltä itse näytät?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oon ysin mies revi siitä 🫵

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Trolli olet. Onko mieleesi juolahtanut että makuasioista ei voi kiistellä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Laita linkki niin katsotaan porukalla.
        Antaako narsistinen itsetunto oikeuden haukkua toisia?
        Ihminen on kaunis, jos sydän on kaunis.
        Ethän sä nyt edes taida arvostella ketään tiettyä, kunhan haluat provosoida.
        Vai itsestäsikö täällä höpiset?

Paranemista sinulle 🫂

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vaikuttaa katkeralta tää mies. Nainen ei ole siis kiinnostunut just hänestä niin mies katkerana haukkuu täällä. Päivänselvä asia. 😂

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vaikuttaa katkeralta tää mies. Nainen ei ole siis kiinnostunut just hänestä niin mies katkerana haukkuu täällä. Päivänselvä asia. 😂

Tuo sama on tullut minulle mieleen jo monia vuosia sitten! Ja näin sen hänen ilmeestäänkin!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja vitut. 9 - miehellä on aivot, sinulla ei joten ehkä noin 3-4 on sinun luokituksesi.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No totuushan on kuten kaikki toki tiedämme ett mies joka haukkuu naisia on katkera. Ja miksi näin? No koska häntä ei kukaan nainen huoli eli se vanha tarina… Pata se kattilaa soimaa….jne.🤣🤣

• Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ett oo älä ees yritä valehdella jos olisit hyvän näkönen niin miks asut täällä suomi24 IKÄVÄ palstalla??!! Eikö oo naista yhden yhtäkään sulla? Ja jos näin niin et kyllä oo mikään ysin mies älä viitsi ees naurattaa. Oot ruma ja taatusti vanha ukko joka ei saa enää ketään ja siks oot täällä aina katkerana naisia haukkumassa. Asia on täysin selvä meille kaikille vaikka itteäs ehkä yrität petkuttaa mut jos totta puhutaan niin omat katkerat naisiin kohdistuvat trollauksei sen paljastaa armotta.

Et Kelpaa Kellekään Ja Oot Ruma Mies!!!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ja vitut. 9 - miehellä on aivot, sinulla ei joten ehkä noin 3-4 on sinun luokituksesi.

Just tää!!! HaHaHa tämä naisia haukkuva mies ei ees tajuu mitä älykkyys tarkoittaa!!

• Anonyymi00041

No tässä se totuus!

Suomessa on paljon sinkkunaisia siks että suomessa on paljon myös väkivaltaisia alkoholistimiehiä.

Kaikille nyt vaan ei riitä niitä hyviä miehiä ei se sen kummempaa ole. Huonoa ei kannata tietenkään ottaa oot vaarassa joka viikonloppu kun ukko juopottelee.

Uutisista voimme lukea jatkuvasti niistä seurauksista kun ett päässy eroon siitä ukosta joka tekee elämästä helvetin.

Sinkkuna on monin monin verroin parempi kuin huonossa suhteessa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No hänhän on selvästi katkera mies kyllähän tuon tunnistaa mistä johtuu. Hän ei ole sitä naista saanut.😂

• Anonyymi00044
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ai että oikein ysin mies? 😂

No miksi hitossa oot sitten sinkkupalstalla jonkun naisen perään haikailemassa eli et oo suhteessa. Jos oisit onnellisesti suhteessa ei ois mitään syytä haukkua yhtäkään naista jos sulla olis jos se ihanin siellä.

Taidat olla ikisinkku ett meinaa millään saada naisia ja katkerana naisia haukut. Ihan selväähän tää 🤣.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No hänhän on selvästi katkera mies kyllähän tuon tunnistaa mistä johtuu. Hän ei ole sitä naista saanut.😂

Noin se todellakin on!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nii ku ei saa 🤢🙋🏼‍♂️🤣

Taidat olla ite sellainen vanha ukon reppana jonka naiset kiertää kaukaa. 😆

• Anonyymi00018

Ysin nainen on.

• Anonyymi00022

Mitä kymppiin vaaditaan?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mitä kymppiin vaaditaan?

Sellainen mikä ei ikinä tule vastaan. Epätodellisen kaunis. Muutama maailmassa.

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00026

Minä olen kutosen nainen ja kysyntää on ollut paljon! Mutta koska olen ollut 30v parisuhteessa, minulla ei ole kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen ollut minkäänlaista mielenkiintoa enää saada uutta parisuhdetta! Olen niin tykästynyt yksin olemiseen, etten vaihda sitä enää koskaan suhteeseen kenenkään kanssa! Ja tuota samaa mieltä olen ollut erostani lähtien! Ei ole minkäänlaista kiinnostusta olla edes ystävä kenellekään enää koskaan! En jaksa kuunnella kenenkään höpinöitä ja yksin eläessä saan tehdä elämästäni juuri oman näköiseni, eikä yhdelleäkään miehellä ole mitään valtaa siihen miten juuri minä haluan elää! Seksiä en enää tarvitse ja tykkään liikkua aina yksin!

• Anonyymi00037

Mitä se sulle kuuluu kenestä kukin tykkää?

• Anonyymi00040

No tiesithän, että jonkun toisen kutonen voi olla toiselle se kymppi. Sehän se hullua olisikin jos kaikki olisi saman perään.

• Anonyymi00051

Niinpä, koska tietyissä miehissä voi olla juuri niitä ominaisuukisia mitä minä mieheltä haluan ja arvostan! Ja ikäryhmä on minulle se tärkein kriteeri, koska haluan miehen, jonka kanssa ei ole isoa ikäeroa!

• Anonyymi00043

Minkä lainen on kutosen nainen???
      Ihan uteliaisuuttani kyselen

• Anonyymi00061
    • Anonyymi00062

Millaisesta mä olen aina pitäny hengenvaarasta pitää kummasti varpaillaan ja mielen virkiänä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      580
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    Aihe