Upeaa aikaa

Anonyymi-ap

Kyllä on taas mukava olla Kuhmossa. Naiset ovat todella tulleet vuoden aikana kauniimmaksi. Yksi hymyili minulle ja lantioitaan keinutteli. Hänellä oli todella hyvät linjat. Voi, voi - kun hänet saisin mökille mukaan saunomaan. Jospa hän osaisi tehdä kunnon ruokaa. Kävisimme saunalla, ja sitten menisimme viileään aittaa nukkumaan. Woks Woks...

27

1332

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinulla taitaa haaveita riittää, ettet vain välillä näkisi olemattomia. No, toivottavasti toiveesi toteutuvat.

• Anonyymi00002

Kyllä naiset ovat muuttuneet viimeisen vuoden aikana entistäkin rumemmiksi, ryppyisemmiksi ja vanhemmiksi. Ja mitä minä olen niitä punninnut niin keskimäärin ovat lihoneet 1,5 kiloa viime talven aikana. Rumia lukuja on. Minä en semmoisten kanssa ainakaan saunaan menisi. Minä olen sen sijaan komistunut ja saanut uusia lihaksia. Ikää vasta 59 ja lukiotytökin jo huokailevat minun perään.

• Anonyymi00003

Minulle hymyilevät jo ala-asteellakin olevat...

• Anonyymi00011

*PLOP! Voi vittu se olikin vaan unta 😂🤣😅🤣🤣🤣😆😆

• Anonyymi00004

Siinä sen näitte: kun nainen hymyilee, on miehen mieli iloinen. Ja mielikuvitus lähtee kiitolaukkaan.

• Anonyymi00014

Kauniit naiset eivät anna ku siidereillä

• Anonyymi00017

Antaa ne

• Anonyymi00005

Minusta taas näyttää huolestuttavasti siltä , että kylän naisille on tullut lisää kiloja talven aikana.
      Kohta ei tunika peitä mahaa vaan pitää pukeutua pussi lakanaan
      Ei kiva katsella kun nainen ei huolehdi itsestään tippaakaan.
      160cm pituutta ja painoa + 80kg ei sitä vartaloa voi millään ilveellä kauniiksi sanoa ei edes kännissä.

• Anonyymi00012

Siis täh +80kg?!?? Laitahan kuule ykkönen eteen. 80 kilonen on vielä hoikka neitokainen.
        Kävin ruokakaupassa eilen ja luulin että on maajäristys Kuhmossa kun Rihterin asteikot paukkuu ja pullot helisivät hyllyissä.
        Mitä vielä! Kaiksi 120 kilosta keijukaista käveli hyllyjen välistä vastaan. Kyllä on Kuhmolaiset äidit ollu ruoka-aikana kotona. En ihmettele enää että ukkomiehillä on kuulemma salarakkaita Kuhmossa. Ja rouva raukat täysin tietämättömiä. Näistä ollaan HYS HYS MUUTEN HEILUU RYS TYS 🤫

• Anonyymi00016

Vesisängyssää ei ves pysy jos liika lihavaa..

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Siis täh 80kg?!?? Laitahan kuule ykkönen eteen. 80 kilonen on vielä hoikka neitokainen.
        Kävin ruokakaupassa eilen ja luulin että on maajäristys Kuhmossa kun Rihterin asteikot paukkuu ja pullot helisivät hyllyissä.
        Mitä vielä! Kaiksi 120 kilosta keijukaista käveli hyllyjen välistä vastaan. Kyllä on Kuhmolaiset äidit ollu ruoka-aikana kotona. En ihmettele enää että ukkomiehillä on kuulemma salarakkaita Kuhmossa. Ja rouva raukat täysin tietämättömiä. Näistä ollaan HYS HYS MUUTEN HEILUU RYS TYS 🤫

Eipähän luut kolise...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eipähän luut kolise...

Eivätkä pääse pystyyn muuten kuin seinän viereen konttaamalla.

• Anonyymi00006

Lihavemmat yleensä mukavampia..

• Anonyymi00010

🤣 toki käy nekin!

• Anonyymi00007

Kuhmossa kurttuset akat, Sotkamossa soivat perseet, sanottiin ennen.

• Anonyymi00008

Eipä paljon näissä miehissä kehumista..

• Anonyymi00013

Tokkiinsa on!

• Anonyymi00009

Ai te katotte.mut sanonta:moni kakku päältä kaunis.mut sisältä täyttä paskaa.

• Anonyymi00015

Setämiehet vetoaa nuoriin naisiin

• Anonyymi00018

Tänään oli rönttösten teon MM-kisat Kuhmossa. Hoikka vartaloiset kauniit naiset oli leipomassa torilla 😂 Ei tehny Rönttöstä vähään aikaan mieli. Meni ruokahalu.

• Anonyymi00019

Onko näin..?

• Anonyymi00023

Kurtussa ku Kuumun akkain suut,
      lerppaset ku Lentuan miesten munaset,
      sanottiin ennen.

• Anonyymi00024

Täytyypä heittää nyt kauniimman sukupuolen edustajana kommenttia teistä Kuhmolaisista miehistä!
      Järjestään juoppoja. Omat naiset kotona ja vonkaatte vierasta. Pukeutuminen yötä päivää työvaatteissa.

Niin olisiko peiliin katsomisen paikka , mitä häh?!

• Anonyymi00025

Auts.. osu ja upposi!!😵‍💫

• Anonyymi00026

Kylläpä näin on....

• Anonyymi00027

Puhut asiaa! Todella säälittävää touhua varattuja naisia iskeä. Kertoo kyllä jo melkosesta epätoivosta Kuhmossa.
        Luuletteko ettei asiat tule julki kotona?!
        Hyi oksetus mitä te Kuhmolaiset miehet olette!! 🤮🤮🤮🤮
        YÄK!!!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Puhut asiaa! Todella säälittävää touhua varattuja naisia iskeä. Kertoo kyllä jo melkosesta epätoivosta Kuhmossa.
        Luuletteko ettei asiat tule julki kotona?!
        Hyi oksetus mitä te Kuhmolaiset miehet olette!! 🤮🤮🤮🤮
        YÄK!!!

Kelpaako nämä jollekin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      85
      1186
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      952
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      900
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      690
    5. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      183
      642
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      152
      629
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      616
    8. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      615
    9. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      238
      608
    10. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      602
    Aihe