painajaisiin ja niitä olen tämän vuoden puolella nähnyt aikaisemminkin! En ole mukana projektissa enää, joten turha mainostaa koiran ulkoiluttajiakaan enää! Näytin yhdelle kahden koiran ulkoiluttajalle keskisormeani kotiin tullessani! Silloin kun projekti aloitetiinn, minulta ei kysytty mitään siitä, minkälaista on minun näköiseni elämä! Siinä teitte sellaisen virheen, joka vei minulta elämänhalun! Ihan jokainen on varmasti sitä mieltä, että kaikkein tärkeintä olisi ollut selvittää jo ennen projektin aloitusta, mikä tekee juuri minun elämästäni minun näköisen! Ketkä olivat niin tyhmiä etteivät sitä ymmärtäneet! Oletpa pitkä, keskipitkä tai pitkä ja oletpa laiha keskilihava tai hyvin lihava en halua koskaan tutustua sinuun! Tietty oman lapseni ikäinen henkilö on minusta pelkästään vastenmielinen kaikin tavoin! Stalkkaaminen kymmenen vuoden kokemuksella on jotain niin kuvottavaa ja inhohottavaa ja vastenmielistä, ettei sellaisesat ihmisestä pysty pitämään millään tavalla, ei edes ystävänä, koska pelkkä hänen naamansa näkeminen saa voimaan todella pahoin! Ja juuri hänen takiaan menetin itselleni hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Toivottavasti hän ei enää koskaan lähesty minua ja jos niin käy, haukun hänet välittömästi sellaisilla sanoilla, jotka hän varmasti muistaa loppuelämänsä ajan! Ainoa oikea tapa elää minulle on olla yksin en halua uutta ystävää enää koskaan! En minkään ikäistä, enkä halua enää koskaan seurustella kenenkään kanssa! Olen aina pitänyt yksin olemisesta jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen ja viihdyn todella hyvin yksin ja tykkään liikkua yksin! Ainoa asia mikä saa minut todella surulliseksi vielä tänäkin päivänä on minulle rakkaan työpaikan menetys! Minulle oli todella tärkeää se, että minä pystyn elättämään itseni, koska naimisissa ollessa niin ei ollut! Suru menetystä rakkaasta työpaikasta on läsnä jokaisena päivänä!
Luetuimmat keskustelut
- 116719
- 77673
- 48648
- 46573
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39566- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26471
- 52444