painajaisiin ja niitä olen tämän vuoden puolella nähnyt aikaisemminkin! En ole mukana projektissa enää, joten turha mainostaa koiran ulkoiluttajiakaan enää! Näytin yhdelle kahden koiran ulkoiluttajalle keskisormeani kotiin tullessani! Silloin kun projekti aloitetiinn, minulta ei kysytty mitään siitä, minkälaista on minun näköiseni elämä! Siinä teitte sellaisen virheen, joka vei minulta elämänhalun! Ihan jokainen on varmasti sitä mieltä, että kaikkein tärkeintä olisi ollut selvittää jo ennen projektin aloitusta, mikä tekee juuri minun elämästäni minun näköisen! Ketkä olivat niin tyhmiä etteivät sitä ymmärtäneet! Oletpa pitkä, keskipitkä tai pitkä ja oletpa laiha keskilihava tai hyvin lihava en halua koskaan tutustua sinuun! Tietty oman lapseni ikäinen henkilö on minusta pelkästään vastenmielinen kaikin tavoin! Stalkkaaminen kymmenen vuoden kokemuksella on jotain niin kuvottavaa ja inhohottavaa ja vastenmielistä, ettei sellaisesat ihmisestä pysty pitämään millään tavalla, ei edes ystävänä, koska pelkkä hänen naamansa näkeminen saa voimaan todella pahoin! Ja juuri hänen takiaan menetin itselleni hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Toivottavasti hän ei enää koskaan lähesty minua ja jos niin käy, haukun hänet välittömästi sellaisilla sanoilla, jotka hän varmasti muistaa loppuelämänsä ajan! Ainoa oikea tapa elää minulle on olla yksin en halua uutta ystävää enää koskaan! En minkään ikäistä, enkä halua enää koskaan seurustella kenenkään kanssa! Olen aina pitänyt yksin olemisesta jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen ja viihdyn todella hyvin yksin ja tykkään liikkua yksin! Ainoa asia mikä saa minut todella surulliseksi vielä tänäkin päivänä on minulle rakkaan työpaikan menetys! Minulle oli todella tärkeää se, että minä pystyn elättämään itseni, koska naimisissa ollessa niin ei ollut! Suru menetystä rakkaasta työpaikasta on läsnä jokaisena päivänä!
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718