Olet varattu! Unohda minut. Et särje hänen sydämensä pettämällä kanssani!! Et saa minua koskaan. Olet hänelle valittu! Ole hänen kanssaan. Et jätä häntä minun takia tai suutun.
Olet varattu! Unohda minut.
39
479
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mie oon sinkku.
- Anonyymi00020
Ole vaikka kalkkuna, tai mikä tahansa, mutta jos olet minua paljon nuorempi, en halua sen ikäistä miestä, koska pidän vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista miehistä kuin itse olen!
- Anonyymi00002
Ai nytkö et halua niin.
- Anonyymi00003
jarmo on ollut naimisiin menossa jo kuulemma niin antaa soittaa kellojen :) sabotoin minkä pystyn ehee
- Anonyymi00004
Etkö halunnut minua?
- Anonyymi00005
En koske varattuihin! Minun on kaikista pahinta tuhota toisen elämän viemällä jonkun joka on hänelle tarkoitettu. Toisen omaa. Ei saa viedä. Sinä olet hänelle valittu.
- Anonyymi00006
Helpommin sanottu kuin tehty. Unohtaminen on vaikeaa. Sinun kanssa pettäminen on helppoa.
- Anonyymi00007
Sinähän et minua määrää! En elä pettäjän kanssa!
- Anonyymi00017
Hän ei ole sinua pettänyt vaan yritti pettää en suostunut! Saat pitää hänet. En koske varattuihin. En koske ihmisiin, jotka ovat parisuhteessa. Toisen parisuhteen rikkominen on väärin ja niin en suostu ikinä tekemään. Minä en suostu olemaan ilkeä ihminen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hän ei ole sinua pettänyt vaan yritti pettää en suostunut! Saat pitää hänet. En koske varattuihin. En koske ihmisiin, jotka ovat parisuhteessa. Toisen parisuhteen rikkominen on väärin ja niin en suostu ikinä tekemään. Minä en suostu olemaan ilkeä ihminen.
En minäkään halua tutustua yhteenkään sellaiseen joka on varattu! Minusta sellainen on ala-arvoista toimintaa!
- Anonyymi00008
ken taurr räjähdysss
- Anonyymi00009
Toinen, kun on varattu ja suhteessa!! Häntä ei saa muut viedä. Toisten parisuhdetta ja onnea EI saa rikkoa. Hanki joku, joka suostuu olemaan ilkeä ihminen, mutta se en ole minä!!!
- Anonyymi00010
Tätähän olen juuri yrittänyt sanoa. Nyt yrität kääntää sen noin päin että idea on sinun?
- Anonyymi00019
Et ole hän... Olet väärä tyyppi!
- Anonyymi00011
Ei hätään. En ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä.
- Anonyymi00013
Oletpas! Kuin hänelle! 😉
- Anonyymi00024
Turha uskotella tällaista
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Turha uskotella tällaista
En harrasta seksiä kuin rakkaudesta. En usko että meidän välillä sellaista on.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
En harrasta seksiä kuin rakkaudesta. En usko että meidän välillä sellaista on.
Eikä tule koskaan olemaan ystävyyttäkään!
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eikä tule koskaan olemaan ystävyyttäkään!
Fine by me. Ei oikeastaan mitään kiinnostusta tuollaiseen tyyppii. Ystävyys ei synny itsestään.
- Anonyymi00012
Pakko jättää, ei ole muita kuin sinä. NOOOOT
- Anonyymi00014
Käänteistä psykologiaa?
- Anonyymi00015
Sanotaanko teitä koskaan luonnonlapseksi? 🧐
- Anonyymi00016
Lopeta jonninjoutava horina
- Anonyymi00021
Ei ole!! Ihminen, kun on varattu ja suhteessa sitä EI saa muut ihmiset rikkoa!! Kukaan Ihminen EI ole niin tärkeä, että saa toisen parisuhdetta rikkoa! Ei kukaan. Toisen omaa EI saa viedä. Hän kuuluu toiselle EI minulle!!! Heidän parisuhdetta ja onnea EI saa kukaan rikkoa. Heidän pitää saada olla onnellisia yhdessä.
- Anonyymi00018
Hän on sinulle tarkoitettu ja valittu! Et saa särkeä häntä. Jättämällä häntä minun takia tai suutun. En huoli ihmistä, joka särkee toisia ihmisiä jättämällä tai pettämällä. Et ole minua varten olemassa vaan häntä varten!!
- Anonyymi00023
Ihminen, joka jättää tai pettää minun takia EI ole minua varten. Sellaisia ihmisiä EN kunnioita pätkääkään!
- Anonyymi00025
Haluan vain hänet. Miehen ❤️
- Anonyymi00029
Rakas!
- Anonyymi00026
Aloitus on selvästi provo. Miten ihmiset menee näihin.
- Anonyymi00030
Ei ole provo!! Hän EI tajua, että hän on löytänyt kultaakin arvokaamman ihmisen! Hän on löytänyt todellisen aarteen, joita harvoin löytyy. Ihmisen, joka rakastaa VAIN häntä!!! Löytänyt ihmisen, joita harvoin löytyy kiltin ja mukavan ja luotettavan ja turvallisen ihmisen, joka EI halua kenellekään pahaa mieltä. Hän kuuluu vain sille, jonka kanssa on parisuhteessa! Ei muille.
- Anonyymi00031
Miksi provo? En kunnioita ihmisiä, jotka särkee parisuhteensa turhaan. Sellaisen ihmisen takia, joka EI voi tarjota hyvää tulevaisuutta. Sellaisen ihmisen takia, jolla on huono työ ja eikä ole varaa tehdä mitään kivaa esimerkiksi käydä ravintolassa syömässä tai matkustella ympäri Suomea. Hänellä on nyt ihminen, jolla on varaa käydä ravintolassa syömässä ja matkustella.
- Anonyymi00032
Voitaisko vähä salaa kun ollaan varattuja?
- Anonyymi00033
Ainoastaan niin, että molemmat ollaan varattuja, voin olla kanssasi. Jos vain toinen olisi, ei tulisi mitään. Koskaan ei olla molemmat sinkkuja, koska minä en tosiaan ole eroamassa.
Naiselta- Anonyymi00034
vtun polyt 😂😂😂 hullua kansaaa
- Anonyymi00035
Ei nuo hömpsät osaa olla näyttelemättä ja omaksi edukseen vielä polkemalla toista alas. On kyllä elämä mallillaan.
- Anonyymi00036
Voi kuinka kauniisti yrität käänteistä psykologiaa toimii yllättävän monen kohdalla se kiinnostaa eniten mitä ei voi saada siirtäsin itse sinunlaisen ongelmana seuraavan ongelmaksi varmaa pillu on palkinto tehdystä työstä tai kiristysväline siitä si ei kun eri vaihtoehtoja sovittelemaan väliin miehille vinkkinä muna ei toimi vahingossakaan maksuvälineenä jos ei ole vähintäänkin casanova jo muutoin kiristyksen välineenä mahdotonta käyttää saadakseen nainen tekemään jotain en ole kohdannu miestä joka saisi käskystä seisomaan pelosta ehkä löytyy niinkin sairaita jotka kiihottuvat pelosta pystyykö oman kehonsa veren virtaukseen vaikuttamaan en tiedä tietääkseni sunissa ei ole patoja joista voi luukkuja avata ja sulkea tarpeen mukaan ostoskanavan sähköimpulsseilla lihasten kehittäminen ennusko toimintaan mu jäin miettimään että jos tuo muka on mahdollista niin eikö silloin pitäisi pystyä kehon omilla sähköimpulseilla kehittämään itse oman kehonsa lihaksia kuin täydellisesti ihminen voi hallita itsensä aloitin vaikeimmasta vihanhallinnasta hallitsinnsennjo hyvin viisitoista vuotisana täydellisesti en vieläkään ei vaan ole yksinkertaista löytää sitä pistettä millä saa keittämään yli
- Anonyymi00037
Jos joku ei näyttelijä kirjottelisi jo olisi naiset kiljumassa.
- Anonyymi00040
En minä ainakaan kiljuisi! Haukkuisin kylläkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651