Blondi vai hopekettu? Matkalla muutokseen.
Eerikäinen
59
339
Vastaukset
- Anonyymi00002
Joka toinen päivä Esko ja joka toinen päivä Martina lehtien otsikoissa. Ja nyt vielä puskee jälkipolvikin. Suuria uutisia, Martina on blondattu ja nyt on Eskokin blondattu.
- Anonyymi00003
Ketä kiinostaa ?
- Anonyymi00004
Eskolla taitaa noi bisnekset sujua paremmin kuin ex-vaimollaan.
- Anonyymi00005
Moi Panu!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Moi Panu!
No hei Anne!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
No hei Anne!
Ootko sinäkin Turuust päin kuten Hörkkö?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ootko sinäkin Turuust päin kuten Hörkkö?
Erna, jota Martinan vainoaja näyttää palvovan, on Turun suunnasta myös.
- Anonyymi00006
Martta ja Esco keski-iän villityksessä: blondatut hiukset pariskunnalla. Ei jatkoon! Kumpikaan!
- Anonyymi00008
En usko että Esko jättää asian silleen kun vainoaja on Martinan äidin lisäksi nyt ottanut myös hampaisiinsa Eskon tytönkin.
- Anonyymi00009
Onko tietoa että miksi Martinan äiti, steinerkoulun opettaja?
- Anonyymi00010
Näyttää siltä että vauvalla ovat enemmän perillä tuosta vainoajasta.
- Anonyymi00013
Missä täällä Martinan äitiä on vainottu? Ja jos olisi, tuskin Esko mitään voisi tehdä ex-anopin asioille. Se on asianomistaja itse, joka voi tehdä kunnianloukkausilmoituksen.
- Anonyymi00016
Tuota, se on valitettavaa noiden turhakkeiden kanssa, että tunkevat jälkipolviaankin toosaan. Ketä ihan oikeesti kiinnostaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Missä täällä Martinan äitiä on vainottu? Ja jos olisi, tuskin Esko mitään voisi tehdä ex-anopin asioille. Se on asianomistaja itse, joka voi tehdä kunnianloukkausilmoituksen.
Aika yksinkertainen olet.
- Anonyymi00014
No nyt!
Esko blondattu
Apinoiko se Martinaa otsikoiden toivossa? no tietysti.
Ei näillä tyrkyillä ole mitään uutakaan enää annettavana.
Suhdesuhmuroinnit on jo käyty tuhanteen kertaan läpi, joten ainoa oljenkorsi on pinnalliset muutokset.
Nyt ei muutos kummallakaan mennyt nappiin.
Ilmainen vinkki—ajakaa kaljuksi seuraavaksi, kummankaan harva haivenisto ei kestä tota valkaisua montaa kertaa.- Anonyymi00018
Normaalit tietävät että Esko varmaankin jotain tv-roolia varten joutui tuon tekemään. Olisiko Salatut elämät? Itsekin sanoi että väliaikaista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Normaalit tietävät että Esko varmaankin jotain tv-roolia varten joutui tuon tekemään. Olisiko Salatut elämät? Itsekin sanoi että väliaikaista.
Normaalit tietää nääks🤣🤣😂
- Anonyymi00015
On siinä kans niin turhamainen jätkä. Selkeä peruukkihan toi oli, kattokaas vaan sitä rajaa. Jätkä on itkenyt kaljuuntumistaan jo vuosia. Ei edes tajua, ikää on 50, niin kyllä monella alkaa tukka harvenemaan.
- Anonyymi00019
Tästä poistettiin että Eskolle on tehty hiustensiirto kuten Niko Saariselle. Niko hiljattain tuli myös julkisuuteen asiasta. Joku Nikon läheinenkö poistatti?
- Anonyymi00022
Voimakkaat väriaineet vasta tekee hyvää hiuksille.
- Anonyymi00023
Roiskitaanko nyt sitten vaaleaa tatuointimustetta kaljun peitoksi?
- Anonyymi00024
Näyttää loppuun hakatulta nyrkkeilysäkiltä
- Anonyymi00025
Noin sanoos vain turkulainen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Noin sanoos vain turkulainen.
On eltaantunut ukko.
- Anonyymi00027
Escobar, yksi Suomen noloimpia luuuuuusereita! Hahah!
- Anonyymi00028
Jotenkin surullista että näätä kirjoittelee öisin ja Tukiainen lähimpänä sydäntään ja sitten haukkuu törkeästi Eskoa, Martinaa ja heidän lastaan. Nämä ovat "yövahdin" uhrit öisin.
- Anonyymi00030
Eskoa oli haukuttu törkeästi noista hiuksista ja Esko kertoi että noin viisikymppiset naiset asialla. Oli yhden törkeän kommentin kirjoittaneen naisen profiilia katsonut tarkemminkin ja mainitsi tämän törkykommentoijan hiuksista jotain. Ja näinhän se onkin, oma ulkonäkö näillä haukkujilla voisi rikkoa kameran ja siksi yleensä, minkä huomion itse olen tehnyt, niillä on vain luontokuvia pääasiassa, joskus eläimiä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eskoa oli haukuttu törkeästi noista hiuksista ja Esko kertoi että noin viisikymppiset naiset asialla. Oli yhden törkeän kommentin kirjoittaneen naisen profiilia katsonut tarkemminkin ja mainitsi tämän törkykommentoijan hiuksista jotain. Ja näinhän se onkin, oma ulkonäkö näillä haukkujilla voisi rikkoa kameran ja siksi yleensä, minkä huomion itse olen tehnyt, niillä on vain luontokuvia pääasiassa, joskus eläimiä.
Koskeeko tämä vain Eskon herjaajia, vai myös lukuisten naisjulkkisten herjaajia, joita on huomattavasti enemmän?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Koskeeko tämä vain Eskon herjaajia, vai myös lukuisten naisjulkkisten herjaajia, joita on huomattavasti enemmän?
Vappu Pimiä oli 45 vee kun kertoi että hänen haukkujansa ovat yleensä häntä parikymmentä vuotta vanhempia naisia. Eli siis noin 65 vee eli hajontaa on.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vappu Pimiä oli 45 vee kun kertoi että hänen haukkujansa ovat yleensä häntä parikymmentä vuotta vanhempia naisia. Eli siis noin 65 vee eli hajontaa on.
Nimien perusteella yleensä siinä 7-kymppisiä eli anjoja ja riittoja ja maritoita yms. On siellä saria ja kristaa eli hieman nuorempaakin porukkaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eskoa oli haukuttu törkeästi noista hiuksista ja Esko kertoi että noin viisikymppiset naiset asialla. Oli yhden törkeän kommentin kirjoittaneen naisen profiilia katsonut tarkemminkin ja mainitsi tämän törkykommentoijan hiuksista jotain. Ja näinhän se onkin, oma ulkonäkö näillä haukkujilla voisi rikkoa kameran ja siksi yleensä, minkä huomion itse olen tehnyt, niillä on vain luontokuvia pääasiassa, joskus eläimiä.
Onhan Eskokin viisikymppinen, mitä sitä ikäisiään haukkuu!
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onhan Eskokin viisikymppinen, mitä sitä ikäisiään haukkuu!
Esko on kertonut että noin viisikymppiset naiset haukkuvat häntä siitäkin että hänellä on liian hyvät välit Martinan kanssa. Esko vain totesi siinä lehtihaastattelussa että tottahan se onkin että on hyvät välit. Martinaa on taas haukuttu siitä että Esko hoitaa omaa lastaan kun Martialla on meno. Sitten Eskoa on haukuttu siitä kun hoitaa oman lapsensa koiraa samalla ja joskus oman lapsensa siskoakin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Esko on kertonut että noin viisikymppiset naiset haukkuvat häntä siitäkin että hänellä on liian hyvät välit Martinan kanssa. Esko vain totesi siinä lehtihaastattelussa että tottahan se onkin että on hyvät välit. Martinaa on taas haukuttu siitä että Esko hoitaa omaa lastaan kun Martialla on meno. Sitten Eskoa on haukuttu siitä kun hoitaa oman lapsensa koiraa samalla ja joskus oman lapsensa siskoakin.
Jos Esko ei saa hoitaa edes omaa lastaan kun lapsen äidillä on meno niin voi mitä haukkumista onkaan saanut kun muutama vuosi sitten vuokrasi asuntoauton ja otti mukaansa tyttönsä ja tämän kaverinkin vielä. Kyllä siinä mahtoi täti-ihmiset repiä kellertäväksi värjättyjä hiuksiaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Esko on kertonut että noin viisikymppiset naiset haukkuvat häntä siitäkin että hänellä on liian hyvät välit Martinan kanssa. Esko vain totesi siinä lehtihaastattelussa että tottahan se onkin että on hyvät välit. Martinaa on taas haukuttu siitä että Esko hoitaa omaa lastaan kun Martialla on meno. Sitten Eskoa on haukuttu siitä kun hoitaa oman lapsensa koiraa samalla ja joskus oman lapsensa siskoakin.
No sellaisia mummoja jotka kirjoitti esim. Pikkaraisen instaan että "löydät kyllä kunnon naisen mutta Martina ei tule koskaan saamaan miestä vaan tulee olemaan loppuelämänsä yksin" niin sellaiset ei halua että Eskokaan on siinä Martinan läheisyydessä ja väleissä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
No sellaisia mummoja jotka kirjoitti esim. Pikkaraisen instaan että "löydät kyllä kunnon naisen mutta Martina ei tule koskaan saamaan miestä vaan tulee olemaan loppuelämänsä yksin" niin sellaiset ei halua että Eskokaan on siinä Martinan läheisyydessä ja väleissä.
Tottahan se on että Pikkarainen löysi laatunaisen, kuten Martinan vainoajat nimittää tätä entistä hiihtokuningatarta, ja Martinalla ei ole miestä vaan on sinkku tällä hetkellä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
No sellaisia mummoja jotka kirjoitti esim. Pikkaraisen instaan että "löydät kyllä kunnon naisen mutta Martina ei tule koskaan saamaan miestä vaan tulee olemaan loppuelämänsä yksin" niin sellaiset ei halua että Eskokaan on siinä Martinan läheisyydessä ja väleissä.
Mummelit on kyllä aktiivisia tuossa että Martinalla ei saisi olla miestä. Jos johonkin mieheen yhdistetään niin hetikohta miehen lähipiirille alkaa satamaan törkyviestejä Martinasta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
No sellaisia mummoja jotka kirjoitti esim. Pikkaraisen instaan että "löydät kyllä kunnon naisen mutta Martina ei tule koskaan saamaan miestä vaan tulee olemaan loppuelämänsä yksin" niin sellaiset ei halua että Eskokaan on siinä Martinan läheisyydessä ja väleissä.
Montako kertaa kirjoitat saman asian! Koeta päästä yli traumastasi. Osta vaikka kaalimato.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Montako kertaa kirjoitat saman asian! Koeta päästä yli traumastasi. Osta vaikka kaalimato.
Kerro nyt miksi Pikkarainen on sulle niin arka paikka.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Montako kertaa kirjoitat saman asian! Koeta päästä yli traumastasi. Osta vaikka kaalimato.
No nyt on tosimummo asialla🤣🤣 tarkoitatko nyt tuhohyönteistä vai seksivälinekauppaa?
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
No nyt on tosimummo asialla🤣🤣 tarkoitatko nyt tuhohyönteistä vai seksivälinekauppaa?
Hannu ainakin tykkää lähes viisikymppisistä mummoista.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Hannu ainakin tykkää lähes viisikymppisistä mummoista.
Kerro nyt miksi Pikkarainen on sulle niin arka paikka?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Hannu ainakin tykkää lähes viisikymppisistä mummoista.
Kun Hannu on neljä vuotta itseään vanhemman naisen kanssa niin toi mummo jatkaa irvailujaan. Kun Martina antaa 16 vuotta nuoremman miehen käpälöidä itseään tai viettää yön teini-iän ylittäneen miehen kanssa se onkin jo hienoa!
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kun Hannu on neljä vuotta itseään vanhemman naisen kanssa niin toi mummo jatkaa irvailujaan. Kun Martina antaa 16 vuotta nuoremman miehen käpälöidä itseään tai viettää yön teini-iän ylittäneen miehen kanssa se onkin jo hienoa!
Hannu 42 vee ja Ritu 48 vee, siitä tulee kuusi vuotta ikäeroa. Ehkä sitten kun Ritun viisikymppiset niin myöskin häät?
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Hannu 42 vee ja Ritu 48 vee, siitä tulee kuusi vuotta ikäeroa. Ehkä sitten kun Ritun viisikymppiset niin myöskin häät?
Mitä väliä ikäerolla? Ja miksi keski-ikäisten mennä naimisiin?
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Hannu ainakin tykkää lähes viisikymppisistä mummoista.
Ainakin Ritulla on kaunis sivuprofiili, siro naisellinen ja kaunis nainen.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mitä väliä ikäerolla? Ja miksi keski-ikäisten mennä naimisiin?
Riitta-Liisa kertoi instassa että äitinsä oli unessa nähnyt hääpäivän ja se oli nyt syksyllä. Piti nopeasti löytää sulhanen ja löytyihän se omalta kylältä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Riitta-Liisa kertoi instassa että äitinsä oli unessa nähnyt hääpäivän ja se oli nyt syksyllä. Piti nopeasti löytää sulhanen ja löytyihän se omalta kylältä.
Nih, entäs sitten? Oliko häät unessa hiekkatien päässä, prinsessahäät?
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ainakin Ritulla on kaunis sivuprofiili, siro naisellinen ja kaunis nainen.
Jos nuorempaan Martinaan vertaa niin sopii katsoa Gekkosen kuva Martinasta Tallinnan reissulta. Kyllä Martina häviää kauneudessa vaikka nuorempi onkin.
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Nih, entäs sitten? Oliko häät unessa hiekkatien päässä, prinsessahäät?
Ritu pitää itseään keijuna ja heitellyt keijupölyä myös Pikkaraisen päälle ja saanut tälle aikaan Lapin hulluuden. Ritu otti jopa ison keijutatuoinninkin kylkeen. Pikkarainen kertookin instassaan saavansa Levillä keijupölyä ja tunturiterapiaa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ritu pitää itseään keijuna ja heitellyt keijupölyä myös Pikkaraisen päälle ja saanut tälle aikaan Lapin hulluuden. Ritu otti jopa ison keijutatuoinninkin kylkeen. Pikkarainen kertookin instassaan saavansa Levillä keijupölyä ja tunturiterapiaa.
Riitta-Liisa oli aluksi pelkkä perhetuttu.
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Riitta-Liisa oli aluksi pelkkä perhetuttu.
Hannu instassaan 1.1.2026: "Ensin ihastuin, sitten rakastuin, mutta hitaasti". Miksi ei rakkautta ensi silmäyksellä?
- Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ritu pitää itseään keijuna ja heitellyt keijupölyä myös Pikkaraisen päälle ja saanut tälle aikaan Lapin hulluuden. Ritu otti jopa ison keijutatuoinninkin kylkeen. Pikkarainen kertookin instassaan saavansa Levillä keijupölyä ja tunturiterapiaa.
No mikä ettei?
- Anonyymi00062
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ritu pitää itseään keijuna ja heitellyt keijupölyä myös Pikkaraisen päälle ja saanut tälle aikaan Lapin hulluuden. Ritu otti jopa ison keijutatuoinninkin kylkeen. Pikkarainen kertookin instassaan saavansa Levillä keijupölyä ja tunturiterapiaa.
Vihitäänkö Ritu ja Hannu molempien kotituntunturissa eli Kätkän laavulla patikointipolun päässä ja Ritu on pukeutunut keijukaiseksi? Tunnetut hiihtäjänaiset tekevät kunniakujan suksisauvoilla ja heittävät pariskunnan päälle keijupölyä. Ritun bestis laulaja Poju esittää kappaleensa Pojat saunoo.
- Anonyymi00031
No jopas jotakin. Ei kaikki hauku, mutta noi hiukset on rumasti rajattu istutuksen yhteydessä. Otsan hiusraja on huomiota herättävä ja ruma. Muuten kaikki on ok.
- Anonyymi00033
Eskon hiukset ylitti taas IL uutiskynnyksen. Koskahan kertoo tukastaan.
- Anonyymi00048
Tai tukan alta paistavasta sisäkumista?
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tai tukan alta paistavasta sisäkumista?
Miksi jotain henkilöä tälläkin palstalla kiinostaa Esko Eerikäinen?
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Miksi jotain henkilöä tälläkin palstalla kiinostaa Esko Eerikäinen?
Jos se on joku Eskon exä tai sitten sukulainen?
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos se on joku Eskon exä tai sitten sukulainen?
Tai joku jonka Esko on portsariaikana joutunut heittämään pihalle turvatakseen muita asiakkaita?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492