Tuntuu siltä, että elämä on ohi

Anonyymi-ap

Olit minun viimeinen rakkauteni. Pidin sinua turvallisena, mutta et sitä ollut. Minulla oli ennen tapaamistamme ollut elämäni kamalin tapahtumasarja, tiedät mikä. Ymmärrän kyllä että ahdistuit, kun yritin hakea sinusta turvaa. Olihan sinulla juuri takanapäin ero pitkästä suhteesta. En minä sellaista osannut ajatella, halusin vain että voisimme olla rakastavaiset. Luulin että samankaltaisuutemme sitoisi meidät yhteen. Olin väärässä.

18

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuvittelin tämän päiväisen olleen askel lähentymiseemme. Olin siis myös väärässä. En tiedä miten otit minkään siitä negatiivisena. Koitin parhaani mukaan kertoa, kuinka paljon sinua haluan elämääni ja kuinka odotin, että saamme sen toteuttaa heti. Se oli ainut toiveeni enää.

Kuten kirjoitin, en tule koskaan sinua unohtamaan. Olit se unelma, jota en koskaan tavoittanut. Ehkä ne haavet olikin liian kauniita toteutuakseen. Olen kiitollinen, että sain kokea ne tunteet kauttasi, moni ei varmasti koe sellaista koskaan.

Pyydän, ettet kirjoittaisi tänne tähän liittyen enää. Jos edes hieman pidit joskus, niin tämä ei ole varmasti liikaa pyydetty.

• Anonyymi00003

Emme tavanneet tänään. Ap

• Anonyymi00002

Toivon onnea ja onnellisuutta sinulle. Varmasti löydätjonkun, joka yhtä vahvasti tuntee sinua kohtaan. En sitä epäile hetkeäkään.

• Anonyymi00008

En etsi ketään, en ole koskaan etsinyt. En ole mikään tunnetehdas, ei sellaista enää tapahdu minulle varmaankaan tässä elämässä. Ja miksi omit aloitukseni, se tuskin oli edes sinulle?

• Anonyymi00004

Olet liitossa

• Anonyymi00005

Asut siellö edelleen ja liitossa

• Anonyymi00007

Miksi ihmeessä liitossa oleva ihminen kirjoittaa tällä palstalla!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi ihmeessä liitossa oleva ihminen kirjoittaa tällä palstalla!

Miksi ihmeessä ei saisi kirjoitella, vaikka onkin liitossa. En ole mitään täältä hakemassa. En ole tilivelvollinen kenellekkään.

• Anonyymi00006

Tämä paikka ei selkeästi sovi minulle. Anteeksi sinulle ja eritoten henkilölle, jolta tämän luulin olevan. Pakko pysyä poissa täältä.

Kuten viestissä tuli varmasti ilmi, niin rakastan valtavasti. Epävarmuus näin vahvoilla tunteilla teki kepposet.

• Anonyymi00009

Et ole rehellinen nyt itsellesi. Tapahtumasarjasi ei ole siinä mittakaavassa, mihin mittakaavaan olet sen suhteuttanut siinä mielessä miten koit voivasi olla pelkästään saava osapuoli, ja kaikkien pitäisi pelkästään tukea sinua. Kokemuksesi oli ikääsi nähden muille samanikäisille peruskauraa jo vuosikymmeniä sitten. Olet vaan jäljessä itsesi kanssa, koska valitsit alunperin paljon nuoremman, joten jäit sinne tasolle itsekin. Nyt sinun pitää vaan kiriä itsesi kanssa, eikä uhriutua.

• Anonyymi00010

Ei osumaa. Ja lisään, kukaan ei tiedä mitä kaikkea elämässäni on ollut. Olen elänyt hyvin epätavallisen elämän.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei osumaa. Ja lisään, kukaan ei tiedä mitä kaikkea elämässäni on ollut. Olen elänyt hyvin epätavallisen elämän.

Niin on moni muukin elänyt, et ole ainoa!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin on moni muukin elänyt, et ole ainoa!

Ei ole kokenut samaa, mitä minä. Emme tunne sinun kanssasi ja kun sanoin ettei k u k a a n tiedä kokemuksiani, tarkoitan sitä todellakin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ole kokenut samaa, mitä minä. Emme tunne sinun kanssasi ja kun sanoin ettei k u k a a n tiedä kokemuksiani, tarkoitan sitä todellakin.

Ei tiedäkään. Mutta asetat kokemuksesi jotenkin suuremmiksi kuin toisten kokemukset.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei tiedäkään. Mutta asetat kokemuksesi jotenkin suuremmiksi kuin toisten kokemukset.

Tuota juuri tarkoitin!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen joskus koittanut jollekin puhua kokemuksistani. Vastaus: ei tuollaista vain tapahdu, kai ymmärrät sen?

Lääkärille joskus kauan sitten myös puhuin. Sanoi lopetettuani että kirjoitin sinulle sellaisen lääkkeen, joka vie kaiken ylimääräisen pois.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olen joskus koittanut jollekin puhua kokemuksistani. Vastaus: ei tuollaista vain tapahdu, kai ymmärrät sen?

Lääkärille joskus kauan sitten myös puhuin. Sanoi lopetettuani että kirjoitin sinulle sellaisen lääkkeen, joka vie kaiken ylimääräisen pois.

Hyvä terapeutti olisi ehkä tuossa tilanteessa parempi vaihtoehto kuin lääkäri. Lääkärit kun rakastavat noita pillereitä ja reseptejä ongelmien ratkomisissaan. Yksinkertaisia ihmisiä.

Jokainen aika näkee ihmisen sen ajan maailmankatsomuksen mukaan. Nykyään se nähdään mustavalkoisina bitteinä, joka ratkotaan pillereillä on off tyyliin. Ennen nähtiin sen hetkisten teknologisten kehitysten mukaan. Mekaanisina laitteina tai aiemmin jonain muuna taikauskona.

Fiksu ihminen on se kenet sinun pitää tavata. Todennäköisemmin se löytyy terapeuttien piireistä, kuin lääkäreiden. Vielä todennäköisemmin kadun pultsarista, joka on nähnyt sitä jos toistakin ja oma ego on liuennut viemäriin jo ennen etanolin astumista kuvaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hyvä terapeutti olisi ehkä tuossa tilanteessa parempi vaihtoehto kuin lääkäri. Lääkärit kun rakastavat noita pillereitä ja reseptejä ongelmien ratkomisissaan. Yksinkertaisia ihmisiä.

Jokainen aika näkee ihmisen sen ajan maailmankatsomuksen mukaan. Nykyään se nähdään mustavalkoisina bitteinä, joka ratkotaan pillereillä on off tyyliin. Ennen nähtiin sen hetkisten teknologisten kehitysten mukaan. Mekaanisina laitteina tai aiemmin jonain muuna taikauskona.

Fiksu ihminen on se kenet sinun pitää tavata. Todennäköisemmin se löytyy terapeuttien piireistä, kuin lääkäreiden. Vielä todennäköisemmin kadun pultsarista, joka on nähnyt sitä jos toistakin ja oma ego on liuennut viemäriin jo ennen etanolin astumista kuvaan.

Ei yhtään terapeuttia enää minulle. Koen, että enemmän haittaa, kuin hyötyä. Luulen että omalla kohdallani on vaikeaa löytää sopivaa terapeuttia, eikä ole varaa sellaisesta enää lähteä maksamaan. Trauma asuu kehossa, ei sitä puheet lievennä tai poista. Keholliset harjoitukset ovat avuksi. Tärinäharjoittelu, jooga, tanssi yms. Äänimaljaterapia rauhoittaa myös hyvin hermostoa. Luonnossa liikkuminen auttaa ja eläimet, varsinkin koirat ovat hyviä terapeutteja ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      326
      657
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75