Milloin huomasit et olin ihastunut!?

Anonyymi-ap

🤔🤔

45

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

20.10.2020

• Anonyymi00048

Oliko kellonaika mikä?

• Anonyymi00002

Keneltä kysyt?

• Anonyymi00003

En muista sen miehen nimeä enää!!🤣

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En muista sen miehen nimeä enää!!🤣

Se on ENÄÄN 🙆🏼‍♂️

• Anonyymi00004

5/2025 kuten minäkin ihastuin sinuun. Olen edelleen ihastunut vaikket tiedä sitä.

• Anonyymi00019

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00020

Ihastuin lujaa tuolloin... sivusta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ihastuin lujaa tuolloin... sivusta

Niin minäkin ihastuin,eikä tälle loppua näy vaikka tämä ei johda mihinkään 💔

• Anonyymi00005

Yksipuolinen rakkaus

• Anonyymi00007

Silloin ku ekan kerran unohdit katselemaan silmiin ns. normaalia liian pitkään, näin siitä katseesta paljon 😍💚

• Anonyymi00023

Milloin tämä tapahtui ?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Milloin tämä tapahtui ?

Joskus silloin kevät talvella 2018. Olit toki katsellut aiemminkin pitkään ( ku itekki katselin) muttei se silloin ollut ihan samanlaista, ei niin "vakavan" laista. Ku sit vähä myöhemmin 😘

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Joskus silloin kevät talvella 2018. Olit toki katsellut aiemminkin pitkään ( ku itekki katselin) muttei se silloin ollut ihan samanlaista, ei niin "vakavan" laista. Ku sit vähä myöhemmin 😘

Ja silloin se katse oli muutenki tavallaan sun aloite, aloit tuijottaa ensin 🤩🥹

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ja silloin se katse oli muutenki tavallaan sun aloite, aloit tuijottaa ensin 🤩🥹

Tai siis katsella, tuijottaa on vähän outo sana😁 Silloin musta se tarkoittaa että se toinen ei pidä siitä ja minä pidin niin et silloin tuijottanut ❤️Se oli ihana syvällinen katse 🥰

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tai siis katsella, tuijottaa on vähän outo sana😁 Silloin musta se tarkoittaa että se toinen ei pidä siitä ja minä pidin niin et silloin tuijottanut ❤️Se oli ihana syvällinen katse 🥰

Silloin herätit mun toivon että saattaakin ehkä olla molemminpuolista, tiesin ettet muuten ois katsonut sillai 🥹

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Silloin herätit mun toivon että saattaakin ehkä olla molemminpuolista, tiesin ettet muuten ois katsonut sillai 🥹

Miksi asia ei ole edennyt katseita pidemmälle? Etkö halua? Etkö uskalla?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Miksi asia ei ole edennyt katseita pidemmälle? Etkö halua? Etkö uskalla?

Tilanne oli semmoinen ettei voitu edetä pidemmälle ja sitten tiemme erkanivat 😢😧mutta haluan kyllä edelleenkin ❤️

• Anonyymi00008

Varmaan silloin kun tulit ekaa kertaa mun luo ja olitkin laittanut sillaset hienot vaatteet etkä niitä normeja millä olin nähnyt sut ennen. Oli vissiin pinkkipaita. En harmillisesti vielä tehnyt suuria liikkeitä sun suuntaan ja toivoisin että tulisit vielä käymään.

• Anonyymi00009

Silloin kun...
      Pitelit "minua" hellästi.

• Anonyymi00028

Irl tapahtuma?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Irl tapahtuma?

Kyllä, niin voisi sanoa.

• Anonyymi00042

Harjoiteltiin sinun tasapainoa?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Harjoiteltiin sinun tasapainoa?

😅 ei harjoiteltu.

• Anonyymi00010

joskus oli semmonen että tyyliin lässytti mulle? siis hän äijjä 😂 siit tiesin et no nyttt on

• Anonyymi00011

Laitahan pullopostia hölmö.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Laitahan pullopostia hölmö.

sulla on niitä sofioita niin nuole niitten pisamia nyt sitten ota vaikka molemmat

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

sulla on niitä sofioita niin nuole niitten pisamia nyt sitten ota vaikka molemmat

samaa suosittelen myös hänelle

• Anonyymi00012

Silloin, kun tulit nurkan takaa yllättäen... Katse kertoi kaiken... Kuin ois kotiin tullu.❤️🔥

• Anonyymi00013

Mistä nurkan takaa? 🤔😁

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mistä nurkan takaa? 🤔😁

Olin vessoja siivoomas ja hän tuli siitä käytävän nurkalta... Oli yllätys moinen...

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olin vessoja siivoomas ja hän tuli siitä käytävän nurkalta... Oli yllätys moinen...

Ma-mies jälleen?

• Anonyymi00016

Varmaan aika lailla samoihin aikoihin kun sinä huomasit että olit ihastunut minuun.

• Anonyymi00045

O-ho. Itsellä ei mennyt kuin muutama minuutti.

• Anonyymi00021

Ensinäkemältä. Omituista, mutta se tapahtui muutamassa sekunnissa ja tajusin heti että o-ou.

• Anonyymi00029

Eli ihastuit itse samalla?

• Anonyymi00033

Niinhän se kävi, hassua mutta totta 💘 😍

• Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eli ihastuit itse samalla?

Juu, en vaan osannut näköjään lukea otsikkoa 😅 En tietenkään tiedä toisesta, mutta veikkaan että oli molemminpuolinen kolahdus.

• Anonyymi00037

Mulle kävi myös samalla tavalla.

• Anonyymi00024

Minä en huomaa sellaista, jos kyseessä on ihminen jota en tunne! Ehkä se on tyypillistä demiseksuaalille!

• Anonyymi00027

Olit joulupukkina paikassa missä olen töissä.

• Anonyymi00030

En mä tiä siin meni joku kolme-neljä kuukautta, ehkä enemmänkin, ihastusta siitä sitten kaks vuotta, jonka jälkeen sitten

• Anonyymi00031

Silloin syksyllä 2020, kun saatiin sähköisku toisistamme. Silloin häivähti päässä sellainen ajatus. Ei sähköiskun vuoksi, vaan jonkun nopean yhteydentunteen. Saatoin olla väärässäkin.
      n>m

• Anonyymi00039

Kyllä se ensi näkemisellä on huomannut yleensä kuka tulee ihastuu.

• Anonyymi00047

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56